النيك للموعود بس و مش للحسيب

دي قصه حصلت لي فعلا تأكد ان النيك فعلا للموعود بس ومش للحسيب الي يفضل يحسب لها و يفكر و يخطط
في وقت من الاوقات كان عندي شغل في الغردقه والمدير بتاعي اجنبي مش مصري عزمنا انا وزميلي المصري و3 اجانب تانين في الهارد روك في الغردقه .. واليوم ده كانت طالبه معايا نيكه باي شكل ... المهم روحنا الهارد روك ورقصنا و شربنا و ضحكنا و هزرنا و بدأت الاغي بنت روسيه و البنت بدأت تتجاوب معايا وقلت في قرار نفسي خلاص ضمنت النيكه هههههههه .. المهم لقيت المدير ابن الوسخه عنده اصرار غير طبيعي اننا نمشي و قال ايه عندنا شغل بكره بدري.. وحاولت املص منه معرفتش ومرضيش يخرج الا لما انا وزميلي المصري نخرج واحاول افهم في امه مش عاوز يفهم .. دعيت علي امه وقلت ربنا ياخدك يبعيد ههههه .. وخرجنا كلنا و البت الروسيه طارت ... و ابن الوسخه مرضيش يمشي الا لما شافني راكب عربيتي و بدأت اتحرك هههه.. المهم صاحبي قالي بقولك ايه متيجي نسهر في نايت شعبي كده و احسن من الهارد روك ههههه و فيه نسوان حلوه .. قلت له كده كده قفلت معايا خلاص بس تعالي نكمل سهرتنا هناك لاني مسافر القاهره بعد شغلي .. وروحنا النايت و ياريتنا ماروحنا .. لقيته حاجه لوكل اوووووي ههههه و البنات الركلام الي هناك مضروبه بالنار و ميته مرتين قبل ما يشتغلو في النيت ده ههههه.و غير كده و كده جايين يشتغلوني ويرمو جتتهم عليا و انا اصلا قرفان منهم و بصدهم والي تحاول تجر معايا ناعم و انا اصدها . المهم انا بقيت قاعد قرفان وطلبنا المشاريب وشربناها و قلت له يلا يا عم حاسب علي المشاريب خلينا نمشي لاني هسافر سايق بكره و كده كده الليله انضربت خلاص .. المهم وصاحبي بيطلب الشيك لقينا راجل من الي بيشتغلو في النيت ماسك وحده من الزباين وكانت قاعده مع زبون برده و بيشدها من شعرها و بيضربها و ماسكها شتيمه و قله ادب و بهدله و مفيش اي حد يتحمل المنظر .. انا و صاحبي اتنرفزنا اووووي و قمنا اتخانقنا مع الراجل و مسحنا بكرامته الارض لان بصراحه معجبناش المنظر .. مع ان كان فيه رجاله كتير في النايت بس ولا واحد فيهم اتهزت في راسه شعره وكانهم في الوقت ده اتعمو و مبقاش عندهم نخوه ولا رجوله .. المهم انا و صاحبي حلينا المشكله و الراجل اعتزر للبنت قدام الناس و باس راسها و اتاسف لها لانه كان فاهم الموضوع بتاعها غلط .. والبنت مشيت من المكان بعد ما شكرتنا علي الي احنا عملناه معاها وراحت لحالها و مشيت .. وقلت لصاحبي يلا يا عم حاسب علي ام المشاريب بتاعتنا دي خلينا احنا كمان نغور و نمشي من المكان المقرف ده و نخلص من الليله الي مش باين لها نهار دي علشان اروح انام علشان اقدر اسوق بكره ههههههههههههههههه
المهم خرجنا لقينا البنت مستنيه تحت النايت و عماله تبكي صاحبي وقف معاها و قالها خلاص بقي انتي اخدتي حقك من الراجل قدام الناس ووانا قلت لصاحبي انا هروح اسخن العربيه لحد ما تخلص كلامك وانا من جوايا بغلي و علي الليله الي انضربت دي و قلت خلاص اروح البيت اضرب عشره وخلاص ههههههه .. لقيت البنت بتنادي عليا و بتقولي ينوبك ثواب خدوني في طريقكم اصل مفيش موصلات دلوقتي و الوقت اتاخر و مش هلاقي حاجه تروحني .. قلتلها في تعالي يا ستي و انا من جوايا برده بقول اصلها كانت نقصاكي انتي كمان هههههه..
واحنا بنوصلها فضلت تشكر فينا وفي شهامتنا .. طبعا فضلت تبكي من الي حصل لها في النايت و انا اقول في سري ايه الليله الطين دي ههههه..
المهم قالت انا ساكنه في شقه لوحدي تعالو اعزمكو علي اي حاجه تحبوها كل حاجه موجوده عندها شاي قهوه بيره ويسكي شمبانيا اي دي كله موجود و فيه شيشه تفاح كمان .هههه .. قلت لها بصراحه نفسي اوووي في الشيشه التفاح قالت خلاص تعالي اعملك حجرين ..
قلت لصاحبي ايه رايك قالي يلا بينا قالي ماشي .. وكل ده و دماغي مفيهاش اي حاجه غير شرعيه هههه غير اني اشرب كوبايه شاي و حجر تفاحه وامشي .. المهم روحنا عند بيتها وجينا ندخل صاحبي خاف يدخل معايا و قالي يا عم لتكون عامله لينا كمين قلت له يعني هتعمل ايه يعني يا عم متخافش تعالي نشرب الشاي و الحجرين ونمشي قالي لا هستناك في العربيه بس متتاخرش .. قلت له ماشي .. دخلت انا و البنت الشقه و عملت لي كوبايه شاي و حجر تفاحه و انا قلت هشربهم و همشي علشان اروح انام بقي لان الوقت اتاخر اووووي ..وبرده مفيش في راسي اي حاجه غير الشاي و التفاحه .. .. و بعد ما جابت الشاي و الشيشه هي قالت لي ثواني ادخل الحمام وراجعه لك .. وبرده مفيش في راسي اي حاجه ههههه.. المهم لقيتها خارجه من الحمام بحته قميص نوم يجنن .. قلت لها ايه ده بقي ههههه متفقناش علي كده .. قالت فيه اي بس قلت ايه القميص الي يجنن ده ,, كده هيحصل لي حاجات غريبه ,, قالت هيحصل ايه يعني هههه .. قلت لها بصي و روحت انا باصص علي زبري وهو تحت البنطلون هههه.. و طبعا زبري راح واقف زي الحجر و باين اوووي من تحت البنطلون .. راحت قايله ليا يا لهوي باين عليه يجنن وريهولي كده هههه.. روحت فاتح السوسته راح خارج لوحده من البنطون واقف زي الحجر من غير ما حد يخرجه هههه .. قالت ي الهووووووي ايه كل ده .. مش حرام عليك يبقي بالحجم ده و بالهيجان ده و تسيبه كده ههههه.. والمعلمه راحت نازله عليه ومسكاه بايديها الاتنين ونازله فيه مص و كانها اول مره تشوف زبر هههههه وكانت بتاكله اكل لدرجه انها كانت بتبلعه.. و من هنا بدأت النيكه الي مكانتش في الحسبان و مكانش محسوب لها خالص وكسم صاحبي الي مستنيني في عربيتي ههههههه اصل المثل بيقول معرفه الرجال كنوز بس اذا حضرت الست يغور الراجل بكسمه ههههههه .. وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه و نص ولو الوقت بدري شويه كنت طولت اكتر من كده ههههه
من الموقف ده تأكدت فعلا ان النيك مش للحسيب انما للموعود بس ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
و عقبال عندكم لما تتوعدو ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



Objavio/la ramy_slah
Pre 6 godine/godina
Komentari
2
ili se da biste objavljivali komentare
ramy_slah
ramy_slah Izdavač Pre 6 godine/godina
za mikealpert2030 : هههههههههههه اهي دي بقي النيكه الي مش في الحسبان
Odgovori Prikaži originalni komentar
mikealpert2030
mikealpert2030 Pre 6 godine/godina
جميله يا رامي اول مره اشوفها ........... بس عجبتني
Odgovori