كیف اكتشفت دیاثة ماما قصص سكس محارم عربي جدیدة

كیف اكتشفت دیاثة ماما | قصص سكس محارم عربي جدیدة
اولا انا اسمي میدو 23سنة من القاھرة
انا سالب كان بیتلعب فیا من وانا 7سنین واتنكت اول مرة وانا 13ومن وقتھا وانا كل الي بینیكوني بیعتبروني خروف او
خنزیر علي حد وصفھم یعني ** قصص النیك الخاصة بیا ھنزلھا قریب في القسم المخصص**
ولكن لحد كدة انا مكنش لسة لیا اي علاقة بالدیاثة
ماما سامیة 49سنة بتشتغل موظفة حكومیة
قصة النھاردة بدأت من حوالي خمس سنین بس قبل ما اقول ازاي اعرفكوا بابویا اسمھ سلیمان 63سنة وھو حالیا علي
المعاش
ماما جسمھا كالاتي : قصیرة بیضة قشطة حوالي 155سم بزاز كبیرة مدلدة شویة حلمة بني غامق طیز كبیرة وكرش مغطي
المدن الجدیدة المشھورة
علي كسھا الاسمر بشویة عن باقي جسمھا الابیض
فالمجمل جسمھا شبھ البطة شویة وكمان نفس طریقة مشیتھا
لیا اخ واخت متزوجین وانا الي عایش في البیت معاھم ھما الاتنین وبیتنا ملك لینا احنا بس وشبیھ بالفیلا الصغیرة في احدي
مقفول سمعت صوت ببص لقیت المنظر ده بالملي كدة
المقدمة الطویلة دي عشان كلكوا تقدروا تتخیلوا صح حیاتنا واشكالنا
من خمس سنین وكنا في فصل الصیف رجعت من المصیف مع صحابي قبلھا بیوم عشان فلوسنا خلصت
رجعت فتحت الباب بمفتاحي ورایح اسم علي ماما ملقتش حد في الدور الاول طلعت الدور التاني اوضة نومھم والباب مكنش
طبعا بعدما شفت المنظر وھما شافوني جریت علي اوضتي ونمت علي السریر اعیط
ماما في نص سریر ابویا وفحل زنجي علي شمال بیمص بزھا الشمال وبابا علي یمینھا بیمص بزھا الیمین
طبعا شفت المنظر واتشاھقت وكلھم شافونيحصل ایھ بعدھا ؟! نكمل الجزء الجاي
بعدھا بربع ساعة تقریبا ماما جاتلي لابسة قمیص روب الحموم ومش لابسة حاجة تانیة تحتیھ
عایز رأیكوا بصراحة طریقة سرد القصة وفكرتھا واكمل ولا لا؟!!!
فضلت 3سنین مش بمارس حقوقي كزوجة عشان بحبھ وبحب اخواتك الي كانوا لسة صغیرین
وقعدت تصحیني وتقولي قوم یا میدو انا عایزة اتكلم معاك وانا بعیط وقعدت اقولھا اطلعي برة
قالتلي لا لازم تسمعني وتعرف السبب في الي انت شوفتھ ده
ابوك وھو عنده 40سنة جالھ مرض مبقاش مخلیھ یقدر ینام معایا ولفینا علي كل الدكاترة عشان علاج لیھ ومنفعش ولا واحد
انا : اسمع ایھ ھو في حاجة تبریر للي شوفتھ ده
ماما : ایوة في تبریر ولازم تعرفھ
قالي ھجیبلك واحد یمتعك وھدیلھ فلوس وھنمضیھ علي اقرار انھ الكلام ده میتحكیش لحد ویفضل سر بینا احنا التلاتة
كنت انت طبعا لسة مجتش واخواتك مكنش ینفع یعیشوا بعید عن ابوھم
ابوك راجل جدع وارجل من ناس كتیر وفي نظري ارجل واحد في الدنیا
وعشان احنا بنحب بعض مسبناش بعض وقولنا لازم نكمل مھما كانت الظروف الي بنعیشھا
جالي في یوم وقالي انا مش ھقدر اظلمك معایا وعرضت علیكي الطلاق اكتر من مرة وانتي موافقتیش عشان كدة انا ھدیكي
الحل ولازم توافقي علیھ
انا : ازاي وانتي بتقولي انھ مكنش قادر یعمل حاجة؟!
قولتلھ ایھ ھو ؟!ّ
قالي انا ھخلیكي تمارسي الجنس زي مانتي عایزة عشان تطفي شھوتك الي انا مش بقدر اطفیھا
قولتلھ ازاي؟!
طبعا في الاول كنت معترضة لحد ما اقنعني انھ ده الحل الوحید عشان نستمر سوا وانا طبعا كان لازم اوافق مفیش قدامي حل
تاني لاني ست زي اي ست وعندي احتیاجاتي الخاصة
ودي كانت اول مرة اتناك من حد غیر ابوك وكل ده طبعا عشان حبنا لبعض ولازم نكمل سوا
وفعلا تاني یوم ودیت اخواتك عند ماما وجابلي صاحبھ في الشغل ومضاه علي الاقرار ده
ھي : اوعي تفكر في حاجة زي كدة انت ابنھ طبعا
طبعا في الوقت ده جھ في دماغي حاجة مھمة جدا ھو انا ابن مین؟!
انا : وانا ابقي ابن مین؟!
اعیط كتیییر جدااا وبعدین انام شویة واقوم شویة زي الي بیخرف
ھي : روحنا لدكتور وشرحنالھ الوضع واننا لازم نجیبك یا حبیبي عشان تكون ھو ده الشاھد علي قوة حبنا لبعض واننا كمان
ھنكمل حیاتنا وھنخلف وكأن محصلش اي حاجة
وبعدھا قالتلي انا ھسیبك دلوقتي تنام وبكرة الصبح ھرد علي اي حاجة انت عایزھا وعلي فكرة ابوك ساب البیت وراح شقتنا
بعد ما فھمت الموضوع ھدیت شویة بس اكید كنت لسة تعبان وبعیط ومش قادر اشیل المشھد من دماغي
القدیمة من الزعل
بعدھا دخلت قسم الافلام الاجنبیة واتفرجت علي افلام watching my mom go blackالي قصتھا دایما الولد بیشوف
الى اللقاء في الجزء الثاني
الجزء الثاني
فضلت طول اللیل افكر في الموضوع كلھ والمشھد مش عایز یروح من بالي
الصدمة كانت كبیرة جدا علیا لحد ما مشھدھم ھما التلاتة علي السریر جھ في بالي تاني وبقي حاجة عادیة لاحظت زبريوقف زي الحدیدة علي اخره " ھو مش كبیر وصغیر بس ومش بیقف عادة بس المرة دي وقف جامد"
حطیت صوابعي علي راس زبري كدة لقیتني جایب لبن طب ایھ!؟ ھو الموضوع عجبني؟! طب اي الي عجبني ؟! ماما وھي
مع فحل زنجي ولا انھ كمان بابا معاھم؟!
سكس دیاثة علي الامھات والزوجات وجبتھم مرتین علي القصص من حلاوتھم وربطي لیھم مع الي حصل معایا
تفكیري كلھ اتحول تماما وبقیت بفكر في كدة وبس واني ھیجان فتحت اللاب توب ودخلت موقع نسوانجي وقعدت اقرا قصص
امھ بتتناك قدامھ من فحول زنوج وجبتھم مرتین كمان لحد ما مبقتش قادر من كتر تعب السفر واني جبتھم اربع مرات فنمت
یعني ممكن اخش اوضتھا وھي بتغیر عادي وھي نفس الكلام معایا " قولتلھا لا عادي بس ....
زي القتیل الساعة خمسة الفجر ومصحتش تاني یوم غیر 7المغرب
قمت جسمي مكسر وبایظ وماما كانت قاعدة جنبي بتطمن علیا
زبري كان واقف علي الاخر وھي بتبصلھ ومبتسمة فانا بصیلتھا بقولھا في ایھ !؟
ھي : صحي النوم یا قلبي نمت كویس؟
انا وعامل نفسي زعلان شویة : اه یعني
ھي :طیب اجیبلك تاكل ھنا علي السریر
خلصت حموم في حمام اوضتي ومكنش فیھ فوط خالص فخرجت وخلاص قولت اشوف في الدرج اول ما خرجت لقیت ماما
انا : طیب ماشي انا ھقوم اغسل وشي واستحمي وحضري الاكل
ھي : خلاص خلاص خد البشكیر اھو وانا ھدور وشي واتنشف والبس براحتك
علي السریر وحاطھ الاكل علیھ انا طبعا اتخضیت وداریت زبري بایدي كدة قالتلي انت ھتتكسف مني؟! " لاني قبل الي
حصل كنا بنخرج عریانین قدام بعض عادي
لبست ھدومي وقعدت عشان اكل وصمت تااام بینا وھي باصالي عایزاني اقول اي حاجة
انا : لازم تحكیلي كل حاجة
ھي : كل حاجة ایھ؟!
انا : كل الي حصل معاكي انتي وبابا من ساعة ما تعب
ھي : بس لیھ احنا خلاص مش اتكلمنا امبارح وفھمتمك كل حاجة ایھ لازمتھ نتكلم فیھ بقي؟!
انا : لازم تحكیلي كل حاجة وكل الرجالة الي نمتي معاھم یا اما ھمشي من ھنا ومش ھتشوفي وشي تاني وھحكي لاخواتي
الي حصل ده
ھي : لیھ یابني كدة بس انا عملت فیك اي الي حصل ده كلھ غصب عني وعن ابوك
حسیت ساعتھا اني غلطان فعلا واني اناني ومعرفش لیھ كنت عایز اعرف الي حصل !؟ ھل عشان انا ھجت وعایز اسمع
تاني ؟! مش عارف بصراحة
بدات ھي في العیاط كتیر جدااا لحد ما انا كمان عیطت وقمت خدتھا في حضني وقولتلھا خلاص مش لازم
خرجت من الاوضة وھي منھارة وراحت اوضتھا وانا سبتھا
بعدھا خرجت مع صحابي ومرجعتش البیت یومین ورا بعض بحاول اني انسي وبفكر في الموضوع
بقعد مع صحابي في خروجة او نلعب بلایستیشن افكر في الموضوع وزبري یقف علي اخره
لحد ما ھي بعتتلي فویس نوت علي الواتس اب وقالتلي فیھا انت ھترجع البیت امتي یا میدو ؟! عموما ابوك قرر یطلقني
وخلاص ھنسیب بعض بسببك
تعالي وھحكیلك كل حاجة زي مانت عایز بس كلم ابوك خلیھ یرجع عن الي في دماغھ
روحت البیت لقیتھا بتعیط وقالتلي انا ھحكیلك كل حاجة من اول واحد لمسني غیر ابوك لحد الي انت شوفتھ من 3ایام بس
اوعي تحكم علیا او علي ابوك
انا بصراحة انبسطت جدا لاني الیومین الي فاتوا مكنش في دماغي غیر المشھد الي حصل من 3ایام وبضرب علیھ
بزعل شویة وبرجع اھیج وشھوتي بتغلبني لحد ما اتعودت علي الموضوع
البدایة .. اول فحل یلمس امي قدام ابویا ..
اول واحد كان صاحبھ في الشغل اسمھ حاتم كان 40سنة متجوز وزبره كبیر جدا
في الوقت ده انا كنت 26
حاتم كان شخص مش بیتكلم كتیر وابوك كان بیحكیلھ عن مشكلتنا وكان ساعات بیجي یوصلنا للدكتور او یوصي لینا علي
دكتور جدید كل مرة كان بیشوفني فیھا كان بیبقي ھیموت علیا وابوك كان بیلاحظ ده عشان كدة فكر فیھ انھ ھو المناسب لانھ
اولا مش ھیفضحنا ثانیا كان فحل ولیھ مغامرات جنسیة كتیر حتي بعد جوازه
فاكید ھیعرف یمتعني
انا : كملي قولي كل حاجة حصلت بالتفصیل الممل عایز اعرف كل حاجةطبعا وھي بتحكي ابتدت تاخد علیا وبقت تتكلم من غیر خوف او كسوف وانا زبري ابتدي یقف وھي بقت ملاحظة ده ومكملة
عادي جدا
ھي : ابوك اول ما ما انا وافقت عرض علیا حاتم اول اسم انا طبعا من جوایا كنت موافقة جدا بس عملت نفسي مش موافقة
وقعدت اقولھ ازاي ده صاحبك وكدة انت ھتتكسف منھ وشكلك قدامھ ھیبقي مش كویس خلینا نشوف حد منعرفوش خالص
نقضي اللیلة وخلاص
قالي لا ھو حاتم یعني حاتم انا واثق فیھ
حسیت من كلامھ انھ قایلھ او فتحوا الموضوع قبل ما یجیلي بس انا عملت عبیطة وقولتلھ خلاص مش مشكلة
ابوك تاني یوم راح الشغل وكلم سامح ورجعلي قالي خلاص اتفقنا بكرة ھیجي حضري عشا كویس وشوفي ھتلبسي اي
انا كنت مبسوطة جدا ابوك اه كان بیمتعني بس مكنش فحل اكید زي حاتم الي عنده مغامرات جنسیة كان ابوك بیقولي علیھا
علي خفیف كدة
بس انا كان في سؤال في بالي لابوك ومش عارفة اسالھ ولا لا؟!
انا : سؤال ایھ؟!
ھو : ابوك ھیتفرج علینا ولا ھیسیبنا نخش الاوضة ولا مش ھیكون موجود في البیت اصلا؟!
لحد ما ھو قطع تفكیري فده وقالي انا ھستقبلھ وھمشي شویة ولما تخلصوا كلموني
قولتلھ لا ازاي انت لازم تكون موجود
ابوك : لا طبعا مش ھینفع
انا طبعا عشان مضغطش علیھ اكتر من كدة سكت ووافقت
تاني یوم جھ حضرت الاكل ولبست لبس محشتم شویة ابوك اول ما شافني قالي ایھ ده؟! انتي ھتقابلیھ كدة ؟! قولتلھ مالك كدة
قالي لا طبعا البسي حاجة مفتوحة شویة
فعلا دخلت لبست فستان سھرة من غیر سنتیان وبكلوت فتلة
حاتم وصل وابوك راح یفتحلھ واستقبلھ وقدملھ كاس فودكا عشان اللیلة تحلو
وانا بعدھا بعشر دقایق دخلت سملت علي حاتم الي كان ھیموت بیبصلي وھیاكل جسمي بعینیھ
قولتلھم یلا الاكل جاھز روحنا اتعشینا وابوك قال انا ھمشي دلوقتي حاتم قالھ تمام وارحوا اتكلموا علي جنب
بعدھا حاتم جالي جري وكلھ شوق یبوس فیا من غیر اي مقدمات كانھ مشفش حریم قبل كدة
حاتم مسكني من بزي وقالي في ودني انا كان نفسي فیكي من زمان والفرصة جاتلي خلاص مفیش حاجة ھتحوشك عني
حاتم رغم انھ شخص شكلھ محترم بس كان عربجي بجد وكان معندوش زوق اوي لقیتھ بینزل حلمتین الفستان وقعد یلحس في
حلماتي وقطع بزازي مصمصمة وارح منزلني بقوة ناحیة زبره الي كان واقف زي الاسد فتح سوستة البنطلون ومسك راسي
وخلاني امصھ
انا كنت بمص وھو كان ماسك راسي عمال یدخلھا اكتر لحد ما كنت مش عارفة اتنفس من كتر ما زبھ كبیر
بعدھا شالني وحطني علي الكنبة وقلعني الكلوت وحطني في وضعیة الكلب وفضل ینیك فیا بقوة مش طبیعیة لحد ما انا جبت
وھو كان لسة عمال ینیك لحد ما حسیت كسي وجعني بقوة
روحت زقاه شویة كدة عشان افھمھ ھو طبعا فھم فقام من فوقي
قعد علي الكنبة وخلاني امصلھ تاني وبعدھا ناكني كمان مرة وانا نایمة علي ضھري لحد ما جابھم
كانت متعة والم مش طبیعي خلاني تقریبا ھیغمنا علیا
قام لبس وكلم ابوك قالھ انا ماشي خلاص طبعا كنت لسة ھقولھ رایح فین وكدة بس خلاص انا مكنتش قادرة من النیك
مشي حاتم ووصل ابوك بعد عشرة دقایق لقاني نایمة علي الكنبة مش قادرة اتحرك ولبن حاتم في كسي وشویة علي وشي
ابوك اول ما شاف المنظر ده راح ....
نكمل في الجزء التالت
게시자: rimmusa17
3년 전
코멘트
3
하거나 하여 댓글 게시
A very hot story!
리플
AAAAA77777, very hot
리플
sexawy2681
كمل
리플