زوج معرص خلى مراته شرموطه2

الجزء الرابع
...........

بعد مرور اسبوع امجد لم هدومة الوسخة علشان يبعتها تتغسل عند مغسلة هدوم
رجب :: ايه اللي انت شايلة ده يا امجد
امجد :: دي هدومي هبعتها تتغسل
رجب :: يابني انت حمل مصاريف
امجد :: وانا اعمل ايه طيب مقدميش غير كدة يا رجب
رجب :: طيب سيب هدومك دي وانا هخدهم وانا مروح هخلي ام محمود تغسلهم
امجد :: تغسل ايه ؟ هدومي ؟ لا طبعا
رجب :: لا ايه ياعم انت .. انت ليه عامل فرق كدة يابني احنا صحاب وعشرة عمري ومراتي تبقي زي اختك
امجد :: لا معلش سامحني مش هقدر
رجب :: تليفوني بيرن استني بس اشوف مين وبعدها نتكلم
رجب اخد التليفون من عالمكتب وكانت اللي بتتصل امل مراتة
رجب :: ايوة يا امل في ايه
امل :: عرفت اللي حصل ؟
رجب :: ايه ؟
امل :: مش وجيه ابن عمك جايب عربيات نقل تحت البيت وجايب ناس بتنزل العفش بتاعة. والظاهر كدة باع الشقة خلاص
رجب :: ربنا ياخده .. يبقي كدة اكيد فيه سكان جداد هتيجي تسكن
امل :: اكيد .. سلام بقي لحسن الباب بيخبط هروح اشوف مين
رجب :: ماشي سلام
رجب :: دخل ياعم الشنطة اللي في ايدك دي انا هاخدها وانا مروح واخلي ام محمود تغسلك هدومك
شوية ووسام جه قعد مع رجب ووشة باين عليه الخنقة
رجب :: مالك يا وسام
وسام :: مفيش الراجل صاحب البيت اللي واخد منة اوضة مديني شهر مهلة علشان افضي الأوضة
رجب :: مرة واحدة كدة ليه ؟
وسام :: علشان عايز قال ايه يعملها مخزن وهيأجرها بسعر عالي
رجب :: ولا يهمك من هنا لشهر تكون اتعدلت
بقولكم ايه اتغديو
امجد:: انت شفتني حطيت لقمة في بوقي من الصبح
رجب :: وانت يا وسام
وسام :: لا مليش نفس اصلا اكل
رجب :: بقولك ايه يا امجد اخطف رجلك هاتلنا اتنين كيلو سمك مشوي

.................
امل :: يا احمد مش هينفع خالص اللي بتطلبة مني ده المرة اللي فاتت خلتني غيرت مواسير الحمام علشان وحيد اخو رجب شافك وانت طالع ولما سألك طالع فين قولت ان المواسير عندنا بايظة
دلوقت لو طلعت وحد شافك وانت طالع هتقول ايه ؟ ثم كمان ممكن رجب يجي في اي وقت وابني محمود شوية وهيصحي
احمد :: بقولك ايه اتصرفي انتي وحشاني اوي ومش قادر اصبر اكتر من كدة وبقولك تعالي المحل مش راضية وخايفة
امل :: انا كل ما بجيلك بحس ان هلاقي حد من اهل جوزي هيطب علينا
احمد :: هيطب علينا فين اذا كنتي بتدخلي الأوضة اللي مفتوحة علي المحل وحاطط فيها البضاعة ومحدش بيدخلها غيري
امل :: ممكن حد يلمحني وانا داخلة المحل ولما يدخل المحل وميلاقنيش هتبقي فضيحتي بجلاجل
احمد :: امل انا مش قادر اصبر .. اتصرفي
امل :: خلاص اسكت وخليك مكانك انا هجيلك
هطلع محمود عند سلفتي واقولها رايحة اشوف التموين
احمد :: ماشي وانا هجهز المكان

المحل بتاع احمد كان في حارة في الشارع اللي ورا شارعهم وكان جوه المحل ده فيه اوضة احمد عاملها مخزن وحاطط فيها سرير صغير ومرتبة قديمة اوقات لما بيرزق بحتة شمال بيجبها المخزن وينكها هناك
امل لبست هدومها ومحمود كان صاحي اخدته وطلعتة عند سلفتها هيام مرات وحيد اخو رجب ونزلت بسرعة راحت ل احمد في المحل ودخلت الأوضة وهي خايفة ليكون حد شافها وهي بتدخل المحل
احمد طلع بص بره المحل علشان يتأكد ان مفيش حد في الحاره وراح قفل المحل من جوه وحط طبعا اليفطة الصغير علي زجاج باب المحل.. المحل مغلق
احمد دخل علي امل وقفل الباب وراه وامل كانت بتقلع العبايه ومستعجلة عايزه تمشي قبل ما حد ياخد باله بتأخيرها
احمد :: انتي وحشاااااني اووووي
امل :: احمد مفيش وقت للكلام .. انا قولت لسلفتي اني هروح اشوف التموين مش عايزة اتأخر
احمد :: لا مستعجلة ايه مفيناش من الكلام ده
وقرب عليها وهو بيفك زراير القميص وقلعة
ولما قرب منها كان قلع القميص والحزام ومسكها من وسطها وقرب منها وقالها .. انتي وحشاني اوي
وايده نزلت علي كسها وشفايفة مسكت شفايها وامل راحت حضناااه اوووي
بوس ومص في شفايفها وشفايفة وصباعة غارز في كسها من فوق القميص الأحمر اللي لابساه خلت امل اعصابها سابت ونزلت علي السرير وهو وفق منها وشفايفة مش مفارقة شفايفها
ايد امل بقت حضناه وعمالة تضمة وهي بتحسس علي ضهره وبتتأوه وايده هو نزلت لسوستة بنطلونة الچينز نزلها ودخل ايده جوه طلع زبه الأسمر المنتفخ صاحب العروق البارزه والرأس المنتفخة
فيه فرق شاسع بين زبه وبين زب رجب جوزها
زبه كانت منتصب زب قطعة الحديد وغارز بين فخادها وامل اول ماحست بيه علي كسها انطلقت من بين ضلوعها اهات مكتومة مليانة بنيران شهوتها المتفجرة
احمد كان جعان نيك وامل كل ما تكون بين احضانة وتحت زبه تشعر انها جارية. تحت امره وتحت طوعة جسمها بالكامل اترعش وحست بحرقان بيسري في عروق بزازها اللي احمد طلعهم بأيده من القميص وبقي بيمص في حلماتها ويرضع فيهم
ااااااااه. اااااااااه.. جامد يا احمد مص جامد اوووووي
وزبه من تحت شغال يحك بين فخادها وفي كسها

شوية وراح نازل لبين فخادها فتحهم ودخل براسه تحت القميص. وصل لكسها اللي كان مغرق الكلوت وبقي بيفرد لسانة ويمشيه علي كسها ويلحس العسل اللي في الكلوت بتاعها
وبعدين بصوابعة وراح منزل الكلوت وهي رفعت رجليها علشان تتخلص بسرعة منة
ونزل مرة تانية لكسها وبقي بطرف لسانة يلسحة من بره. وبين وراكها
امل حطت ايدها علي راسه وهي مغمضة عنيها وبتعض علي شفايفها. وشعرها سايح علي وشها
اااااااااااححححححح احححححححححح
جميل يا احمد .. جميل اووووووي .. كمان ياحبيبي
كمان مش قاااااادرة .. ااااااااااه
عايزه لسانك يدخل جوه كسي .. عايزه احس انك بتنكني بلسانك اووووووووف.
صوابعة بدأت هي كمان تتحرك علي زنبورها وطرف لسانة براحة بيتحرك فوف خرم كسها
امل هاجت وايدها بقت بتفعص في بزازها ووسطها عمال يترفع لفوق علشان احمد يتملك من كسهت القايد فيه نار
ااااااووووووووف . اووووووووف .. كمااااان
.كمااااااان يا احمد ..
احمد قام ونزل بنطلونة. وقلع الفلنة وطلع فوق منها 69
امل ما صدقت ان احمد جاب زبه فوق بوقها
رفعت راسها وهي ماسكة زبه اللي كان اسمر غامق
وايدأت تدعك فيه كأنها بتضربلة عشره ولسانة عمال يلحس في بيضانة. واحمد ماسك كسها من تحت لفوق لحس بطرف لسانة
زبك جميل اوووي .. يخرب بيته ايه الحجم ده كلة .. انا مجنونة بيه .. اوووووووف معقول ياخواتي في حد.عنده الزب ده كلو .. ااااااااححححح
وخرجت لسانها وبقت عمالة تلحس في راس زبه
حط صباعك في طيزي يا احمد .. بتاكلني اووي
احمد :: الحسها الاول لحسن دي وحشاني موووت
وبعدين انيكك فيها
امل :: ياريت يا احمد. ياريت بجد
احمد :: ايه ده انتي حبيتي نيك الطيز اهو
امل :: انت السبب .. هو حد خلاني كدة غيرك
احمد :: هو انتي ايه مش بتخلي جوزك ينيكك في طيزك
امل :: زبه صغير ومش بيوصل لطيزي ولو وصل بيجبهم كبيره يحك زبه من علي الخرم
احمد :: الطيز دي بتاعتي انا وبس عارفة لو خليتي احمد يقرب منها هعمل فيكي ايه
امل :: ايه يا قلبي .. اااااااوووووف . هتعمل فيا ايه اكتر من اللي بتعملة
احمد :: هفضل انيك فيكي لما تموتي
امل :: وانا عايز كدة اصلا .. عايزة زبك ينكني في كل جسمي اوووووووف
احمد قام وراح خلي امل تقوم هي كمان وتفلئس
وكان حاطط علبة فزلين تحت المخدة طلعها ودهن طيز امل ودهن زبه
امل :: براحة عليا يا احمد انا مش قد زبك
احمد :: هو انا اول مره انيكك في طيزك يابت ولا ايه
امل :: ايوه بس بتوجعني اوي في الأول
احمد مسك زبه ولذق في امل من ورا اللي بقت تبص عليه وهي مفلئسة وفاتحة بوقها ومستنية زب احمد يقتحم حصون طيزها الملبن .. وخرم طيزها بيفتح ويقفل وكانة مستني اللحظة اللي راس زبه تبدأ بالاقتحام والدخول
احمد مسك زبه وبقي عمال يمشيه علي خرم طيزها وينزله علي كسها ويرجع يطلعة تاني لخرم طيزها وامل هتتجنن وتحس بزبه وهو بيدخل طيزها
لحظات وبدأت امل تحس بعمود نار بيدخل في طيزها وايد احمد ماسكها من من لحم طيازها وعمال يضغط بزبه اللي انزلق بسبب الفزلين
امل شهقت اول ما زب احمد بقي كلة جواها وحطت صوابعها علي بوقها وعنيها في عنين احمد
وبصوت هامس بتترجاه ينكها براحة اوي
احمد دخل زبه للبيضان وسابه جواها شويه وارح نايم فوقها وحضنها وبدأ يسحب زبه براحة
ااااااااااااااه . ااااااااه يا احمد ااااااااااه
جميل اوووووي كدة .. نكني برومانسية ..
زب احمد عمال يدخل ببطئ اوي ويرجع يسحبة ببطئ ولما حس ان امل خلاص حست بالمتعة وخوفها من الوجع راح بدأ يزود الرتم. وزبه بقي بيدخل اسرع شوية وايدها بتاخد بزازها لفوق وبتمصهم بشفايفها وهي بتتأوه
واحدة واحدة احمد بدأ ينيك اسرع وصوت امل بقي اعلي. وارتطام لحم احمد في لحمها كان بيرج في الأوضة
نكني اوي.. نكني جامد يا حبيبي. زبك جميل .. زبك جميل .. اااااه اااااااه. ياخرابي عالمتعة .. اوووووق
وايدها نزلت لكسها وبقت عمالة تدعك في زنبورها بصوابعها واحمد شغال دك ورزع في طيزها
شوية من النيك في طيزها امل قالت ل احمد خلاص مش قادرة شيلة بسرعة
احمد طلع زبه من طيزها وامل راحت قايمة وخلت احمد ينام علي طرف السرير ورجليه الأتنين مفردوين علي الأرض وراحت طالعة عليه ومسكت زبه ونزلت براحة وقعدت علي زبه وهي مسكاه بأيدها .. ظطبت راس زبه علي كسها وبدأت تقعد عليه وهي بتتأوه لغايه ما بقي زبه بالكامل جوه راحمها .. قعدت عليه وراحت بشفايفها واخدت شفايف احمد تمص فيهم وتتحرك برحة اوي لقدام ولورا وهي قاعدة علي زبه واحمد ايده مسكاها من وسطها وبيساعدها تتحرك لقدام وهي راكبة زبه
بعد ما شبعت من شفايف احمد بدأت تقوم براحة وترجع تقعد علي زبه وبصوابع ايدها بتفرك في حلمات بزازه
فضلت قاعدة تتناك من زبه شوية حلوين وبعدين احمد خلاها نامت علي جنبها وهو نام وراها

تليفونها رن واحمد مشبط زبه في كسها من ورا
امل مسكت التليفوت وحطت صباعها علي شفايفها علشان احمد يسكت ويبطل نيك فيها علشان اللي بيتتصل بيها سلفتها اللي سايبة ابنها محمود عندها
امل بصوت محشرج وبتحاول انها تتمالك نفسها واعصابها .. الو ايوة يا هيام.. معلش ياحبيبتي اتأخرت عليكي انا عند بتاع التموين بس المشكلة ان السستم واقف وانا حاجزة دور وخايف بعد الوقفة دي كلها السستم يرجع ويروح عليا الدور
وامل بتتكلم احمد عمال ينكها نيك خفيف وكل شوية امل تبصلة بعصبية علشان ميطلعش صوتها وتتفضح لكن احمد مسمعش الكلام وراح رازع زبه مره واحدة في كسها خلاها قالت اه
امل :: لا دي واحدة وداست علي صباع رجلي
ماتحاسبي ياختي
امل قفلت مع سلفتها . يخرب بيتك الولية شكلها كدة شكت فيا
فضل احمد ينيك في اما اللي دخلت المود تاني بسرعة وزب احمد داخل خارج في كسها بسرعة
ولما عرفت ان احمد خلاص هيجبهم قالت له
اوعي تشيل زبك . هاتهم في كسي
احمد مسكها جامد اوي ودخل زبه بكل قوتة في كسها ورجليه اتخشبت وقذف حممة البركانية جوه كسها وامل بتعض في شفايفها من المتعة وهي حاسه بلبن احمد السخن جواها

بعد ما تمالكت نفسها ولبست هدومها احمد خرج الأول وفتح الباب الزجاجي وطلع بص بره وبعدين نده علي امل. اللي خرجت بسرعة وروحت البيت
وقالت لسلفتها انها مشيت بعد ما تعبت من الوقفة
واخدت ابنها ونزلت شقتها
دخلت الحمام اخدت دوش حلو واخدت الكلوت اللي اتغرق لبن من كسها حطتة في الغسيل
وبعدين خرجت وندهت ل محمود ابنها يجي علشان تذاكر له
............

بالليل بعد ما رجب خلص شغل اخد شنطة امجد اللي مليانه لبس متوسخ علشان يديه لمراتة امل تغسلة وبعد ما روح امل استغربت من الشنطة اللي ماسكها رجب
امل :: ايه الشنطة دي
رجب :: معلش ياحبيبتي انا عارف انك هتضايقي لما تعرفي دي هدوم امجد انتي عارفة دلوقت ملوش حد يغسلة هدومة
امل :: انا ناقصة يارجب يعني هغسل هدوم صاحبك كمان
رجب :: معلش ياحبيبتي كلة بثوابة
امل :: ماشي حطهم عندك علي جنب وانا هغسل بعد بكره . اقوم اعملك العشا
رجب :: ماشي وانا هدخل اخد دوش
امل قامت واخدت هدوم امجد حطتهم مع الغسيل اللي عايز يتغسل وبعدين عملت اكل له
امجد خلص الدوش وخرج اتعشي ودخل علشان يفرد جسمة علي السرير شوية ويقعد علي تليفونة يتصفح النت
امل دخلت الأوضة علي رجب وقالت له
اسكت مش هيام مرات اخوك قالت ان الشقة بتاعة ابن عمك وجيه اللي اشتراها منة جه النهاردة الشقة وتقريبا كدة هيشطبها من اول وجديد
رجب :: اه والراجل ده كويس ولا وحش
امل :: هو احنا هنعرف منين .. ربنا يستر لحسن انا خايفة يطلع راجل مش كويس ولا يطلعوا بتوع مشاكل
رجب :: لو كويسين اهلا وسهلا بيهم.. وحشين بقي يطلع تلاتة ميتين ابوهم
امل :: ربنا يستر بقي.. الا بالحق هو صاحبك امجد ده بيستحمي فين؟
رجب :: في حمام المحل
امل :: ايوة صحيح انا نسيت ... مش عارفة كان لازمة الطلاق ايه .. اهو مش لاقي مكان يتويه ونايم في المحل بتاع اكل العيش
رجب :: يعني هيفضل طول عمره نايم في المحل مسيره يلاقي شقة تلمة.. اسكتي لحسن كمان صاحبي وسام .. تعرفيه انتي اللي جه عمل السرير
امل :: ايوة عرفاه مالو؟
صاحب البيت اللي هو فيه طردة من الأوضة وادالة مهلة شهر علشان يشوف سكن تاني
امل :: يامصيبتي . اوعا يارجب تخليه هو كمان يبات في المحل .. انا خايف المحل يجيلة الفقر ده مكان اكل عيش
رجب :: لا متخفيش انا مش هقبل اصلا .. بقولك ايه انا عايز اتكلم معاكي شوية في الكلام اللي قولتيه اخر مره
امل وشها اتغير وقالت لرجب .. رجب ممكن الكلام اللي يحصل واحنا عالسرير منجبش سيرتة تاني بعدها
رجب :: انا بس عايز اتأكد انك المرة دي مش هتعملي زي كل مرة وتنكري اللي بتقوليه وترجعي تقولي اصل انا قولت كدة علشان الاثارة
امل :: نفخت وقامت وسابت رجب وخرجت ورجب خرج وراها
رجب :: يا امل لما اكون بكلمك بلاش تسيبيني وتمشي
امل :: يارجب ما انت مصمم تكلمني في كلام بيضايقني وقولت ليك قبل كدة اكتر من مرة خلي الكلام اللي بيحصل بينا واحنا عالسرير. خليه مكانة ومتتكلمش فيه علي طول علشان انا بضايق ومش بكون مبسوطة

رجب :: بس انا مصمم يا امل افهم واعرف انتي فعلا عملتي علاقة .. عايز رد صريح وانتي مش تحت تأثير الاثارة وعايز اقولك لو قولتي انة حصل ومحصلش هعرف وهحس وهضايق منك بجد ولو اتكلمتي معايا بصراحة اقسملك اني هتلاقي شخص تاني معاكي .. ومن النهاردة اللي هتؤمري بيه هنفذه
امل :: انا ذهقت وطهقت من العيشة دي.. انت ليه مصمم تحرجني وتخليني اقول حاجة انا مش قادرة اقولها
يارجب انا مراتك . عارف يعني ايه مراتك ؟ انا مش قادرة اقول اللي انت نفسك تسمعة
انا من جوايا عايزة يكون في بينا حاجز مينفعش اتخطاه
رجب مسك ايدها وقالها علشان خاطري يا امل وحيات ابنك محمود لتقولي الحقيقة انتي حصل بينك وبين احمد فعلا علاقة
امل :: وانا مقولتش قبل كدة؟
رجب :: انا عايز منك اللي حصل دلوقت من غير ما تكوني تحت تأثير الاثارة ولا تكوني خايفة عليا اني افصل
امل سكتت وبصت في الأرض وقالت ل رجب طب تعالي ندخل اوضتنا علشان منبقاش جنب الباب
امل دخلت الأوضة وقعدت علي السرير ورجب دخل
رجب :: ادينا في الأوضة
امل :: انا هجاوبك بس انا سألتك قبل كدة كتير وانت كنت بتجاوب اجابات مش دغري
انت ايه اللي وصلك للحالة دي .. ازاي توصل لمرحلة ان متعتك تبقي من انك تشوف او تسمع او حتي تتخيل ان مراتك بتتناك من غيرك .. مش المفروض اني لحمك وبتغير عليا
رجب :: كل ده انا عارفة بس انا معرفش ليه بقيت كدة بجد .. يمكن تغير او ملل من الحياه الجنسية العادية كل اللي اعرفة اني بحبك جدا وفوق ما تتخيلي واني لو عايز اخونك او امارس مع شراميط فدول مفيش اكتر منهم لكن انا بحبك انتي .. بعشقك وبموت فيكي انا عايزك مراتي وحبيبتي وعيشقة .. عايز امارس معاكي وانتي مراتي .. وانتي شرموطة . عايزك كل حاجة
امل :: انت بقيت كدة من كتر قرية القصص اللي من النوعية دي. وبقيت كدة لان الموضوع اثارك
الافلام الجنسية خلتك عايش تعيشها وتطبقها
بس تطبقها فيا
انا هجاوبك يارجب كلام الكتير عن الممارسة
وعن الخيانة خلتني انا كمان زيك وخلتني اضعف
انت بقالك سنيم يارجب مفيش يوم فيهم يعدي الا لما تخليني اتخيل حد تاني بينكني خلتني احلم واسرح في حد غيرك .. اوقات كتير كنت بحاول احارب نفسي وكنت اقول لا لا مينفعش لكن انت كنت بتعرف تخليني ارجع اضعف وتدوس اووي علي ضعفي ده لغاية ما حسيت بنظرات واحد ليا في الرايحه وفي الجاية ومش بس كدة
خلتني اتبسط بنظراتة اللي بتاكل في جسمي لغاية ما في يوم مشي ورايا وانا بجيب ابنك من المدرسة وبقي كل يوم يمشي ورايا لغاية ما لقيت نفسي مبسوطة من جوايا. وهو حس بكدة واتشجع لدرجة انة وقفني في الشارع وصارحني عيني عينك بأعجابة بيا
وانا مقدرتش اتكلم. ولا حتي اعمل اللي مفروض اي ست في مكاني تعملة وترفع شبشبها وتديلة بيه علي دماغها .. عارف ليه لانك وصلتني اني اكون مبسوطة بكلامة
ولما لقاني متكلمتش بدأ يستغل الزحمة اللي عند المدرسة وكان بيقف ورايا كانة مستني ابنة او بنتة يخرجوا من المدرسة وكان بيتحرش بيا .. بمراتك يارجب .. ومراتك اللي كانا متقبلش مجرد النظرة
بقت مستمتعة وواحد واقف وراها وعمال يحك بتاعة فيها. ومرة علي مرة. لغاية ماجه الشقة علشان يعملنا شغل سباكة وعمل اللي عملة

رجب :: يعني احمد مارس معاكي الجنس فعلا
امل :: ايوة يارجب مارس معايا وعاشرني زي ما انت بتعاشرني
رجب :: طب وموضوع التحرش بيكي
امل :: زمان وانا في الكليه كان عندي ساعتها تقريبا 19 سنة في يوم بعد ما خلصت الجامعة روحت البيت وماما ساعتها كانت في المطبخ بتعمل اكل وطلبت مني اجيب المخرطة من جارتنا اللي فوق مننا كان اسمها ام سعيد غيرت هدومي ولبست ترنج وطلعت ل ام سعيد علشان اخد منها مخرطة الملوخية واللي فاتحلي يومها جوزها عم عباس .. كان تقريبا بتاع اربعين سنة ..طول بعرض كدة. زي صاحبك وسام تقريبا في الجسم وكنت ديما بشوف نظراتة لجسمي وكنت بخاف منة وبحاول اني اتحشاه لكن في اليوم ده هو اللي فتحلي. ولما سألتة علي مراتة قالي انها في المطبخ اتفضلي .. اتكسفت ومعرفتش اعمل ايه ودخلت قالي ادخلي المطبخ مفيش خطوتين لقيتة قفل الباب وراح شايلني وهو حاطط ايده علي بوقي وراح مدخلني اوضة النوم وقالي انا مش هأزيكي بس لو صرختي او فتحتي بوقك هفضحك واقول انك بتطلعي بمذاجك وان مش اول مره .. جيت اصرخ لقيتة ضربني بالقلم علي وشي حسيت ان الدنيا طفت قدامي وراح هتجم عليا ونام فوق مني وحسيت بزبه علي كسي من فوق بنطلون الترنج وبقي عمال يبوس فيا ويحك زبه في كسي وطلع بعدها بزازي وكان بيرضعهم بعنف .. لغاية ما جابهم علي كسي من فوق الهدوم وبعدها لقيتة راح المطبخ اداني المخرطة ونزلت
وطبعا دخلت بسرعة الحمام وغسلت بنطلوني ولما خرجت من الحمام ماما سألتني ايه اللي غرق بنطلونك مايه كدة .. قولتلها حنفيه الميا غرقتني
رجب :: وبعدها حصل حاجة تاني منة
عرفت ان مراتة غضبت وسافرت البلد عند اهلها وهددني انة هيفضحني لو مطلعتش له كل يوم
رجب :: وكنتي بتطلعي
امل :: ايوة وكان بيعمل معايا كل حاجة من فوق الهدوم وكان بيخليني امص بتاعة. ويجبهم في بوقي او علي وشي
رجب :: عمره ما فكر انة حتي يحطة في طيزك
امل :: لا هو كان خايف اني اتفتح ويتفضح علشان كدة كان بيعمل من بره لغاية ما مراتة مارجع مراتة وانا بطلت اطلع فوق. وبعد سنة عزل من البيت
رجب :: ومعلش اي تحرش تاني بعدها
امل :: لا
رجب :: انا بحبك اوووي يا امل. وعايزك تعرفي اني دلوقت بموت فيكي اكتر من الأول مليون مرة
امل :: انا هنام في الصالة
رجب :: يعني ايه
امل :: يعني انت عرفت اللي كنت عايز تعرفة ممكن تسبني ابات الليلة لوحدي
امل خرجت ورجب فضل يتحايل عليها لكن امل كانت مصممة وفعلت باتت في الليلة دي في الصالة ورجب فضل صاحي لتاني يوم مش عارف ينام وكان خايف ان امل ممكن تسيب البيت وتمشي .. لكن امل اتعاملت معاه تاني يوم عادي بس باين عليها انها مخنوقة ومضايقة لانها عرت نفسها قدام رجب




الجزء الخامس
..................

مرت الأيام وامل حست ان جوزها رجب بقي قريب منها اكتر من الأول. وبقي كل يوم والتاني يدخل عليها بهديه. مره زجاجة برفان ومره ترنج جديد ومره غويشة دهب .. ده غير انة احيانا بقي علي الساعة 9 مساء يسيب المحل. ل امجد وياخدها ويروح يتمشي بيها او يتعشوا في محل
امل مكنتش مصدقة ان رجب بعد ما مراتة صارحتة بخيانتها له وممارسة الجنس مع غيره انة يحبها اكتر من الأول وبالشكل الرهيب ده
وممارسة الجنس بقت بشكل يومي
امل اتغيرت. وبقت هي كمان بتحب كلامة وتخيلة اكتر من الأول مليون مره
امل كان ليها صاحبة اتعرفت عليها من الفيس بوك
من حوالي سنة ونص تقريبا كانت ست متزوجة اسمها مياده مصرية وعايشة بالكويت ومخلفة بنتين .. ميادة دي جوزها كان زي رجب في الميول. وبعد ما علاقتها بامل علي الفيس بقت علاقة صحوبية جامدة اخدوا ارقام بعض وبقوا بدل ما بيتكلموا فيس كانوا بيتكلموا مع بعض واتس. .. ومع الايام مياده بدأت تفضفض مع امل عن ميول جوزها محمد وامل في الأول كانت بتحاول تنهي اي كلام مع ميادة في اسرار البيوت
لكن ميول رجب جوزها خلاها عايزة تعرف ان كان فيه حد فعلا شبه جوزها ونفسة مراتة تتناك قدامة وبدأت امل تسمع لميادة.. وامل طبعا مكنتش بتحكي عن بيتها ولا عن جوزها لكن ميادة كانت ديما بتحكي وكانت مبسوطة جدا بميول جوزها
وكان هو كمان بيحلم باليوم اللي يشوف فيه ميادة مراتة في حضن راجل تاني غيره
طول السنة ونص دول رجب ميعرفش حاجة عن ميادة دي ولا امل حكت عنها حاجة. ورجب عمره ما بص في موبايل مراتة ولا حتي يفكر انة يشوفها بتكلم مين ومش بتكلم مين

امل بعد ما صارحت جوزها بشئ من علاقتها ب احمد السباك وطبعا مش كل الحقيقة ولا قالت له انها بتروحلة المحل وبتتناك هنا .. بدأت تحاول تفهم من ميادة انها لو عملت علاقة مع حد تاني غير جوزها ممكن تحكي له .. وايه احساسة الحقيقي لو حكت له ورده فعلة .. علشان التخيل بيكون غير الامر الواقع
مياده قالت ل امل انها مستحيل طبعا تحكي لجوزها وانها عايشة علاقات جنسية متعددة عن طريق مواقع التواصل الأجتماعي مع شباب وبنات
شات وفون
امل :: ايه ده مش فاهمة يعني ايه جنس علي النت والفون .. وبنات ؟ ازاي مش فاهمة
ميادة بدأت تحكي ل امل عن مغامراتها الجنسية مع الشباب والبنات وقد ايه بتشعر بمتعة لما بيكون جوزها في الشغل وانها ديما بتعمل العادة السرية
امل :: مش فاهمة يعني ايه علاقة شات مع بنات ؟
ميادة :: مانا بحب امارس السحاق ..
امل :: سحاق ؟ يعني ايه مش فاهمة
ميادة :: مانا لو فهمتك ممكن تزعلي لانك مش بتحبي اسمي الاشياء القبيحة باسمائها
امل :: يعني اللي بتعمليه مع جوزك بتعمليه مع ستات .. وده فيه متعة
ميادة :: يالهووووي ده قمة المتعة
امل :: دانتي مشكلة بجد .. طب مش خايفة جوزك يعرف
ميادة :: هههههههه محمد لو عرف مش بعيد يموت فيها .. بس من الفرحة
امل :: انا مش عارفة بجد. انتي ازاي مبسوطة ان جوزك نفسة يشوفك نايمة مع غيرو او يعرف انك بتمارسي الجنس مع ستات زيك
ميادة :: يعني بذمتك انتي لو جوزك زي جوزي مش هتكوني مبسوطة
امل :: لا طبعا .. انا لو جوزي زي جوزك هطلق علي طول .. انا مقبلش ان جوزي يبقي بقرون
طبعا امل مش عايز تحكي اسرار بيتها وبرغم انها اكثر خيانة من ميادة. وجوزها معرص زي جوز ميادة لكنها محبتش تحكي عن جوزها ولا عن علاقتها.
رجب جه بالليل وهو محمل الفاكهة وجايب شنطة فيها هدوم صاحبة امجد عايزة تتغسل
وكانت مراتة بتحكي مع مياده علي الواتس
رجب :: امل . يا امل
امل قفلت الفون بسرعة .. ايوة يا رحب انا في الأوضة
رجب حط الشنط علي الأرض ودخل ل امل اللي كانت نايمة علي ضهرها علي السرير
طلع جنبها علي السرير واخد شفايفها بين شفايفة وقالها وحشتيني موت
امل :: وانت كمان ياحبيبي .. كنت مستنية نخرج الليلة
رجب :: معلش امجد مشي علي المغرب علشان جاب المأذون وطلق مراتة رسمي وانا كنت لوحدي في المحل .. ومجاش غير متأخر
امل :: خلاص يعني طلقها رسمي
رجب :: ايوة ياقلبي .. اه صحيح معلش ياقلبي
انا جبت شنطة هدوم ل امجد محتاجة تتغسل
امل :: ماشي ياحبيبي بكره هبقي اغسلهم
رجب :: هو محمود نام من بدري ؟
امل :: من نص ساعة كدة.. فضل قاعد مستنيك وفي الاخر نام علي الكنبة بره وانا دخلتة اوضتة
رجب قام وقال ل امل . طب مش هتعشيني ولا ايه
امل :: حاضر يا حبيبي علي ما تاخد دوش بس
هكون عملتلك العشا
رجب :: ماشي ياقلبي .. وخرج من الأوضة وامل فتحت التليفون وكتبت ل مياده معلش جوزي جه
نتكلم بكره
مياده :: ولا يهمك ياحبيبتي .. اه صحيح انا هنزل مصر قريب عايزة ابقي اشوفك
امل :: ايه ده بجد ؟
مياده :: هننزل الأسكندرية كام يوم وبعدين هننزل القاهرة فسحة كدة ونقضي الأجازه عندكم هناخد شقة
امل :: هتنوري مصر يا حبيبتي
مياده :: انا كنت عشمانة انك انتي تشوفيلي موضوع الشقة ده
امل :: انا معرفش في موضوع الشقق ده ولا ليا اختلاط بحد
ميادة :: اقصد يعني تكلمي جوزك .. لما هنيجي ننزل قريب هقولك. عرفتي عرفتي معرفتيش خلاص محمد جوزي يبقي يتصرف
امل :: مش عارفة .. عموما هشوف كدة .. معلش هقفل معاكي علشان هعمل العشا لجوزي
ميادة :: ماشي ياحبيبتي
امل :: قالت بصوت واطي وهي رايحة المطبخ شقة ايه اللي عيزاني اشوفهالها دي . هو انا اعرفك من سنين .. بلا هم
رجب :: امل .. معلش ياحبيبتي نسيت اخد الغيارات والفوطة
امل :: حاضر يارجب
امل قامت ودت الغيرات والفوطة لرجب ودخلت المطبخ. وجواها فضول هيموتها عايزة تعرف جوز ميادة ده فعلا زي جوزها معقول اللي فيه رجب ده ممكن يكون طبيعي في الرجالة؟
اه ميادة كلمتها كتير عن جوزها وحاولت اكتر من مرة تسأل ميادة لكن كانت بتخاف تشك فيها
.................

محمد :: حلو اوووي يا ميادة .. عايزك تبقي تفضلي كدة وراها لغاية ما تدخلي في دماغها موضوع السحاق ده
ميادة :: امل غلبانة ياعم وملهاش في المواضيع دي
محمد : مش انتي اللي رشحتي امل وانتي اللي ورتيني المحادثات اللي بينكم .. خلاص انتي خليكي وراها لغاية ما ننزل مصر وترتيبي مقابلة معاها ومرة علي مرة تعرفيني عليها وانا عليا اصاحب جوزها وارتب ازاي اخليه ينيكك
ميادة :: دي لو امل اصلا قابلتني انت مش شايف
لما قولت ليها زب جوزي اتعصبت عليا ازاي وقالت مش بحب الاسامي
محمد :: الزن علي الودان ياقلبي هيخليها تنخ وترضخ
ميادة :: ياريت يامحمد انا بجد نفسي يتعمل عليا حفلة واتفشخ نيك
محمد :: ياحبيبتي انا نفسي اكتر منك تتناكي من حد تاني .
ميادة :: بحبك يابن الشرموطة
..........
امل عملت الأكل لجوزها وبعدين اخدت شنطة الهدوم بتاعة امجد وراحت فضتها في الغسيل
ولفت نظرها بوكسر مبلول
امل مسكت البوكسر بتاع امجد وحطت صباعها عليه واكتشفت ان اللي علي البوكسر ده سائل منوي ولسة معمول من شوية
سندت ضهرها علي الحيطة وهي ماسكة البوكسر وبدأت تفكر .. مش معقول ابدا ده يكون من امبارح بالليل .. ده شكلة لسة منزلهم من شوية.. وفهمت ان امجد قاصد يضرب عشره علي البوكسر ويبعتة ليها .. امل هاجت ونزلت تشم في اللبن بتاع امجد وفجاءة حست بصوت رجل رجب
راحت حاطة البوكسر بسرعة في الغسيل
رجب :: ايه ياقلبي دانا قولت بتعملي الشاي.. ومالك مسهمة كدة ليه؟
امل :: بصوت مرتبك .. لا ياحبيبي مفيش بس بقولك ايه فيه موضوع كدة
رجب :: موضوع ايه
امل :: هعملك الشاي ونقعد نتكلم
رجب خرج وامل عملت الشاي وخرجت قعدت مع رجب وبدأت تقولوا علي صاحبتها ميادة.. وطبعا مقالتش اي حاجة غير انها صاحبتها من الفيس وانها هتنزل مصر قريب وعايزة شقة لمدة اجازتهم علشان جاية تقضي الاجازة في القاهرة وتتفسح هي وجوزها
رجب :: طب انتي تعرفيها كويس يعني
امل :: يعني معرفة نت من سنة ونص
رجب :: ومالوا اشوفلها شقة علي الأقل اطلع من وراها بسمسرة حلوة
امل :: يعني انت موافق .. بس انا معرفهاش كويس
رجب :: المهم تطلع مش بتكدب وتكون عايشة في الكويت فعلا
امل :: وده هيفرق في ايه
رجب :: هيفرق طبعا.. اولا هنطلع بقرشين حلوين منهم. ومش هتطلع كدابة
امل :: طب وانت هتعرف منين
رجب :: سبيني افكر واقولك.. بس دي اتعرفتي عليها ازاي وجوزها شغال ايه هناك
امل :: اتعرفت عليها في جروب نسائي علي الفيس. وبعدين بقينا بنتكلم واتس . وبصراحة كويسة جدا .. جوزها شغال مدرس انجليزي هناك
رجب :: مدرس انجليزي .. حلو اوي
امل :: يعني ارد عليها بايه
رجب :: لا استني لما اظبطها في دماغي واتأكد انها مش نصابة او عايزة تعمل حوار
امل :: مش فاهمة
رجب :: يعني انا هجبلها شقة انا اضمن منين انها فعلا عايشة في الكويت ما ممكن اوي تكون من هنا اعرف انا بقي منين انها مش هتعمل فيها مصيبة. علي الاقل تطلع فعلا في الكويت ونازلة مصر

امل :: ياعم دي من سنة ونص بنتكلم وهي من يوم ماعرفتها وانا عارفة انها عايشة في الكويت مع جوزها
رجب :: خلاص ردي عليها وحتي انا ممكن استقبلهم في المطار علشان الفار اللي في عبي ده يهدي
امل :: خلاص انا هقولها
بالليل بعد ما رجب راح في النوم . امل مسكت الموبايل بتاعها وقعدت شوية علي الفيس وبعدين قالت في بالها انا لازم اسأل ميادة عن كل حاجة وافهم منها هو طبيعي الراجل يبقي ديوث كدة
وفعلا امل بعتت رسالة ل ميادة
امل :: ميادة انتي صاحية
ميادة :: ايوة ياحبيبتي .
امل :: انا كلمت جوزي علي موضوع الشقة وقالي هيشوفلكم شقة
ميادة :: بتتكلمي بجد .. متشكرة اوي اوي يا امل
دي خدمة عمري ما هنسهالك
امل :: علي ايه بس
ميادة :: لا دي خدمة كبيرة بجد
امل عايزة تفتح كلام مع ميادة راحت قالت ايه انتي ايه سهرانة شات مع حد ولا ايه
ميادة :: ايوة بس مش مهم يتحرق
امل :: وجوزك فين ؟
ميادة :: ههههههه جوزي نايم جنبي وانا بتكلم كتابي
امل :: يالهوي عليكي دانتي جريئة اوي
ميادة :: طب انتي مش بتحبي اتكلم معاكي باسماء الأشياء ههههههههه وانا دلوقت لو رديت علي كلام هنيل الدنيا
امل حست برغبة شديدة تشوف كلام ميادة واحساسها عامل ازاي وهي بتكلم رجالة علي الماسنجر وكدة
امل :: اتكلمي ياختي وخدي راحتك ههههه
ميادة :: احا .. انتي بتتكلمي بجد ؟ اتكلم عادي
امل :: هههههههه ايوة ياختي
ميادة ::بصي انا بحب اوي ممارسة الجنس تقدري تقولي عليا مجنونة جنس بحب كل حاجة فيه
امل :: طبيعي مفيش ست مش بتحب الجنس
ميادة :: ده حقيقي بس انا بزيادة شويتين
امل :: مش فاهمة
ميادة :: يعني بحب اهيج الرجالة واشوفهم وهما بينزلو لبنهم واتخيل انهم بينزلوه علي كسي وعلي بزازي .. وبعشق طعم اللبن موت
امل بدأت تحس بهياج من كلام ميادة وبقي عندها رغبة شديدة ان ميادة متبطلش كلام
ميادة :: امل انتي معايا
امل :: ايوة معاكي... بس بصراحة كدة يا ميادة فعلا عمرك ما مارستي الجنس مع راجل تاني غير جوزك

..............
محمد .:: الوليه دي شكلها يامحرومة وعجبها كلامك
يا عايزة تتشرمط او فيه حد عاجبها
ميادة :: انت قاعد معايا ليه روح اخرج بره عايزة اتكلم معاها براحتي يامتناك
محمد :: اومرك يا شرموطة زبي
ميادة :: اعمل حسابك تفضل بره زي الكلب ومتجيش غير لما اندهلك علشان عايزك ياكلب تلحس كس ستك
محمد :: والحس صوابع رجليكي كمان
مياده ذقت محمد جوزها برجليها وقالت يلا يامتناك عايزة اكلم الولية براحتي
بعد ما محمد جوزها خرج ميادة كتبت ل امل معلش ياقلبي جوزي صحي ومعرفتش اكتبلك
امل :: ولا يهمك ياحبيبتي
ميادة :: بصراحة اه وكان قبل الجواز بس مكنش نيك نيك بالمعني الحرفي كان بوس وتقفيش ونيك في طيزي ومص وكدة
امل :: يخرب بيت كلامك القبيح ..
مياده :: هو فيه احلي من الأباحة
امل :: وكان مع مين بقي
ميادة :: ابن عمي
امل :: نعم .. تقدري

ميادة :: انا كان ليا تجارب كتير قبل الجواز من وانا 18 سنه تقريبا
وانا بسمع افلام سكس وبقرأ قصص سكس
وكنت بحب واحد ابن عمي وكنا بنتقابل بليل عندهم ويبوسني ويرضع بزازي بس ده اخره
وانا امص زبه وينزل وخلاص
لحد ما اتجوزت وبعد جوازي بطلت حورات وفضلت مع جوزي ومحصلش بيني وبين اي حد علاقه
بس في مره حصلت مشكله بيني وبين جوزي وغضبت عند اهلي
شهر في الشهر ده كنت هتجنن واتناك
وابن عمي كان بيحاول يقرب مني ويستغل اني محتاجه زب فيا ينكني ويريحني
وفي مره روحت ازورهم واقعد مع مراته شويه بس لما روحت مكنتش في البيت وهو كان لوحده فضل يقولي ادخل اشربي حاجه وبتاع لحد ما تيجي دخلت وقعدت وهو كل شويه يقرب جنبي ويفكرني بايام زمان لما كنا بنحب بعض وانا ضعفت ولما قرب يبوسني حاولت امنع نفسي مقدرتش ولقيته بقي مجنون وبيبوسني بعنف وبيشدني لحضنه وانا كمان هجت اوي لحد ما فوقت من هيجاني علي السرير واللبن مغرق بطني وهو نايم فوقي
اتصدمت شويه وزعلت من نفسي وطبعا عشان هو ميطلبش ده تاني مني هددته بمراته وانه يبعد عني عشان المشاكل وبعدها رجعت لجوزي
دي كانت اول مره اتناك من راجل تاني غير جوزي ومحصلتش تاني لحد الوقت ده
بس انا الجنس نفسه كنت ومازلت بحب اقرأ عنه وابحث فيه وافهم كل حركه وكل جمله وكل احساس ببقي نفسي اجربه تقدر تقول مهوسه جنس ونيك
امل :: يالهووووي عليكي .. دانتي مصيبة حتي من قبل ما تتجوزي بس فيه سؤال وخايفة تزعلي مني
ميادة :: لا ياحبيبتي اسألي
امل :: من امتي جوزك ديوث ؟ وصارحك بكدة ازاي
ميادة :: في الاول كان بيحب يخليني اشتمة وبيتمتع لما يقعد تحت رجلي واقولة يا كلب ومتناك وشرموط. وكان بيخليني اؤمره يلحس رجلي ويمص صوابعي
واحدة واحدة لغاية ما في يوم من الأيام لقيتة بيقولي انا عايز اعمل حاجة جديدة وانا قولتلة حاجة ايه
قالي انة عايز يتخيل معانا ست عالسرير
امل :: وكان ردك ايه
ميادة :: بصراحة حسيت بغيرة وكنت هشتمة لكني قولت اجاريه واشوف مين اللي في دماغة
امل :: يالهوي علي دماغك
ميادة ::المهم قالي في الأول شوفي انتي انا معرفش حد وانا قولت له لا انت اللي تقول
لقيتة بيقولي طب ايه رئيك في اختك
محستش بنفسي غير وانا بقوله كسمك يا ابن المتناكة .. انت عايز تتخيل نفسك وانت بتنيك اختي. لقيتة قام من جنبي وقالي انا مقصدش وانا كنت بس عايز اغير ونتخيل
امل :: وشتمتيه عادي كدة ومزعلش
ميادة :: يابنتي جوزي حابب يكون ضعيف قدامي واكون انا مسيطرة عليه هو حابب اشتمة
عارفة واحنا في عز النيك بيخليني اشتمة بأمه واختة وبيعشق اني اقولة ياخدام كسي. يامتناك
امل :: معقول فيه رجالة كدة
ميادة :: تعرفي واحنا كنا لسة متجوزين.. كان بقالنا شهر تقريبا متجوزين وخالتي عزمتني انا وجوزي عندها .. ليا ابن خالتي عنده 18 سنة. في اليوم ده بعد ما اتغدينا دخلت المطبخ اغسل المواعين لقيت ابن خالتي جه من ورايا وحك فيا .. في الأول قولت مش قاصد لكن كرر الحك وحسيت بزبه في طيزي.. بعد ما خلصت غسيل خرجت وكنت متوترة وجوزي حس بيا. ولما روحنا سالني وفضل يلح عليا علشان يعرف كان مالي قولت له
تعرفي قالي ايه
امل :: قالك ايه
ميادة :: قالي ده عيل واكيد ميقصدش وانك مكبرة الموضوع . وفي اليوم ده ناكني وزبه كان في اشد انتصابة
.............
امل حطت ايدها علي كسها من تحت الأندر وبقت عمالة تدعك فيه وكل شوية تبص علي رجب جوزها وهو نايم ونفسها تقوم تقول ل رجب علي علاقتها با احمد السباك وتقولوا انها بتروحلة المحل علشان ينكها

امل :: ده جوزك متزعليش مني رسمي خالص
ميادة :: هو بيحب اصلا اقولة يامعرص
امل :: بس انتي مقولتيش خالص لجوزك علي علاقة الجنس اللي حصلت مع ابن عمك
ميادة :: لا خالص ولا يعرف اني بمارس الجنس والسحاق علي الماسنجر ولو عرف انا متأكدة انة مش هيزعل بس انا حابة اني مقولش

امل :: ميادة انا عايزة اقولك علي حاجة وتفضل بينا
ميادة :: ايه
امل :: انا جوزي زي جوزك ديما بيتخيل ان فيه راجل تاني معانا علي السرير
ميادة :: بتهزري ؟ بجد .. اقسمي كدة ان جوزك زي جوزي ..
امل :: وحيات ربنا. انا مكنتش مصدقة ان فيه رجالة في الدنيا زي جوزي
ميادة :: لا بقي دانتي تحكيلي .. هروح اعمل كوباية قهوة علشان افوقلك
ميادة ندهت علي جوزها علشان يعملها قهوة وشوية قالت ل امل احكي انا هموت واسمع
امل بدات تحكي ل ميادة كل حاجة بصراحة وكل امنيات رجب جوزها وانها بتحاول تحارب احساسها بالضعف قصاد كلام جوزها. لكن في النهاية شهوتها هي اللي انتصرت وبقت بتحب كلام رجب وتخيلات ونفسها تتناك من راجل تاني
بس مجرد امنيات يعني التنفيذ الحقيقي هي مش عارفة هتتقبلة ولا لا
امل مكنش عندها الجراءة انها تقول ل ميادة انها اتناكت فعلا ولسة بتتناك هي قالت لميادة الكلام اللي رجب عايزة واللي شجعها صراحة ميادة معاها
Published by hussy9999
5 years ago
Comments
1
Please or to post comments
nado2014
nado2014 4 years ago
hot
Reply