الثانوية 3

الجزء الثالث من قصتي فاولي ثانوي
كنت شيعت انا ونمت امبارح خالص
نرجع بقا وقفنا المرة اللي فاتت لما خلاص وشي بقا احمر ومعنتش قادر اقف
لقيتها بتقولي مالك يا احمد وشك مخطططوف كدا لية
قولتلها مش قادر يا سمر واجعني اوي
قالتلي وهي بتضحك اية دا اللي واجعك
افتكرت القلم اللي فاتت وفسكت وبصيت بس علي زبي
قالتللي اااه زبك واجعك
معلش يا حبيبي استحمل عشان خاطري وبعدين شوف بقي صغنون وحلو ازاي
اهو انا عاوزاه كدا انا بحبة كدا
انت يا احمد مبتحبنيش ولا اية
انا سكت لاني مكنتش مركز ي كلامها من كتر الوجع
لقيت وشها قلب وقامت مسكت القلم وشدتة لبرة لحد نصة
انا عيط ساعتها
قالتلي عشان يا متناك لما اقول كلمة يترد عليا
انا قولتلها انا اسف يا سمر اسف
وقامت قيلالي روح قوم اقف وارفع ايدك لفوق
وقامت مطلعة الموباييل وقامت قيلالي ايدك لفوووق
اية دا يا احمد اللي نازل من زبك دااا دا قلم ههههههههه بتنيك زبك يا احمد تعالي مشي لحد عندي
ومالك مش عارف تمشي لية وانا بعيطوبعد ما وصلت لعندها قامت قيلالي شاطر يا خول
وقفلت الموب
بعدها قالتلي فودني هتصغرة عشاني يا احمد
قولتلها وانا بدمع هصغرة يا سمر هصغرة
قامت بيساني من خدي وقامت شايله القلم بالراحة وقالتلي البس هدومك عشان الناس هتيجي
ولبست هدومي وحضرنا الحصص وروحت
يوميها باللي ل انا كنت حاسس بالم فظيع فزبي وحرقان جاامد اوي جوا ومش عارف اعمل حمام
وحساسس انفي حاجة بتاكلني جوا عاوز ادخل صباعي بس بيوجعني
بعدها لقيت رساله منها بالليل بتقولي انا مش جاية بكرة وبعدة عشان رايحة عندد قرايبي
انا ساعتها معنتش عارف هعمل اية
طبعا اعدت احاول الم المذاكرات اللي كانت فيتاني وخلصتها كلها فاليومين اللي مجتش فيهم
جت تاني يوم بالليل قالتلي احمد تصحي الصبح الساعة 7 تجيلي البيت هيكونو كلهم نزلو هقولك حاجة عالسريع وتمشي
انا قومت بدري ونزلتلها روحت عند بيتها فتحت الباب بتاع العمارة وقالتلي اطلع بسرعة
طلعت قالتلي وحشتني اوي يا حبيبي وقامت بيساني جامد فبقي وقامت مططلعة زبي وقالتلي قلمك فين طلعتة من جبيبي قامت حاه فبقها وبلته بريقها وقامت حاه بس بالراحة وهي بتبص لعيني
وانا المرادي متوجعتش اوي بس ساكت لقيتها جابت استكين من بتوع الفلوس دول وقامت ربطاه حوالين القلم وربطتة حوالين بيوضي بحيث ان القلم ميطلعش خالص
وقالتلي عمرك شوفت لبوة فالدورة بتمشي ومضيقة رجليها انت بتحس اصلا ان في بنت ماشية فالشارع عندها دورة
قولتلها لا
قالتلي انت هتسيبة كدة فزبك لحد الساععة 3 عشان تتعود علية ومتمشيش رجليك مزنقة فبعضها يا حبيبي
وقامت قيلالي البس يلا
قولتلها يا سمر القلم بيحك فالبوكسر مش هعرف امشي كدا
لقيت قلم علي وشي وبتقولي ياعني انا جيباك ييا خول الصبح وفالبيت ومعرضة نفسي للحطر دا كله وفي الاخر بتقولي مش هتستحمل عشاني
انا مش عاوزة اعرفك تاني يلا اططلع برة
قولتلها لا خلاص والله اصله بيوجع يا سمر مش هعرف اتحرك بية
قامت قربت مني وقامت بصالي بضحكة وقالتلي طب يا حبيبي انا هحطهولك بحيث يوجعكش وقامت رافعة زبي لفوق وحطت البوكسر
قالتلي ها كدا بقي ملكش حجه
قولتلها اللي تشوفية
قالتلي يلا مشي بقا
انا نزلت حاسس بنار فزبي اول مرة امشي كدا وانا لو شيلتة مش هعرف احطة تاني فلازم اسيبة
انا نزلت كان المفروض مدرسة روحت البيت قولتلهم تعبان شوية وعاوز انام
دخلت نمت وصحيت قبل الميعاد
ماشي زي اللبوة فالشارع وبحاول امشي يبالراحة
اول ما دخلت لقيتها اعدة قالتلي اتاخرت يا احمد قولتلها اسف يا سمر بس انا بمشي بالراحة بس مش قادر
قالتلي لية هو لسة واجعك ههههههه قولتها لا قالتلي امال اية وبتبصلي بخباثة وهي عارفة انا فيا اية وبتضحك هههههه
قولتلها ابوس رجلك شيلية عاوز اعمل حمام
ضحكت جامد اوووي وقالتلي انت مشلتوش خالص بقا وريني كدا
قامت خلعت الاستك وفكته وقالتلي انا عملت اللي عليا
قولتلها عليكي اية يا سمر شيلي القلم قالتلي لا شيله انت وبتضحك جاامد اوي
قالتلي استني استني وطلعت الموبايل وقالتلي يلا شيله
انا قعدت اططلع فية بالراحة من الوجع وبعد ما خلعتة جريت جري عالحمام
خلصت ورجعتلها
قالتلي بص يا احمد منظرك وانت بتشيله
انا ببص للفيديو وانا مش مصدق نفسي
قالتلي حلو يا احمد
انا سكت
لقيت شلوط في بيوضي وهي قاعدة
انا اترميت عالارض من الوجع
قالتي وهي بتضحك حلو يا حبيبي
قولتلها حلو حلو
يوميها جالها تليفون من امها وقالتلها انتي فين وكدا وتعاليلي حالا
قالتلي معلش يا حبيي لازم امشي
قولتلها ماشي يا سمر
بعدها قومت ولبست
اكتشفت بعدها ان غيابها اليومين دول انها كانت بتدور علي شقة جديدة عشان تنقل
جت بالليل وقالتلي احمد انا خلاص همشي ومش هاجي المنطقة الوسخة دي تاني
انا ساعتها عيطت فالتليفون
قلتلها طب وانا يا سمر
قالتلي انتي مالك يا سارة
قولتلها حد دخل عليكي قالتلي اه
قولتلها واللي بينا
قالتلي منتي عارفة يا سارة مش بايدي والله
بعدها قالتي يلا بقا متشغلنيش يا خول ورايا حاجت كتير باي
انا ساعتها كنت عاوز اسالها علي الصور والفيديوهات اللي معاها
لقيت بعدها رسااله بتقولي الفديوهات والصور متخافش اصلا دول شبهه ليا لو حد مسك موبايلي انا هبقي امسحهم
انا ساعتها ارتحت وفي نفس الوقت كنت زعلان جدا عشان هي هتنقل
بس قولت خلاص دا نصيب وكتر خيرها انها مفضحتنيش وبعدها اعدت مع نفسي واقول انا ازاي عملت الكلام دا كله وبعدها قولت كويس انها عدت لحد كدا
وبعدها اعدت اهتم بدراستي
وفي مرة شوفتها وانا في 3 ثانوي بس ديرت وشها عملت متعرفنيش
ساعتها زعلت بس عدت خلاص
دي كانت اول واحدة في حياتي يا رب تعجبكم
تحياتي
متنسوش التعليقات عشان بتهمني
Published by Mandooo22155
8 years ago
Comments
Please or to post comments