السر الخفى 2

السر الخفى
الجزء الخامس

طلعت فوق ودخلت الحمام و اخدت شاور جميل و خرجت لبست شورت و كات.. و دخلت اوضه التلفزيون.. شغلت الساوند سيستم و قعدت اتفرج على فيلم.. شويه ولقيت حنان داخله.. اووووووف حنان لابسه بدلة رقص عريانه جدا.. شعبيه اه بس من النوع الفاجر فعلا.. و شايله العشا و معاها شنطة سودا..
....
انا : يخرب عقلك.. جبتي البدلة دي منين.. وايه الجمال دا..
حنان : عندي يا سيدي بدلتين المنيل على عينه كان جايبهم معاه. كان شاطر يشرب حشيش وارقص و ينام على عينه..
انا : وايه اللي في الشنطه دا.
حنان : دي بقا المفاجأة.. انا هبات انهارده هنا..
انا : هتباتي.. واختك هتبات فين..
حنان : البت قالت رايحه رحلة مع المدرسه.. قلتها وماله.. قلت ابات انهارده هنا. لو معندكش مانع يعني.
انا : مانع ايه.. كويس.. يلا بقا نتعشى واتفرج عليكي وانتي بترقصي..
حنان : لا يا سيدي انت تتعشى وانا ارقصلك زي اسمه ايه دا هارون مش عارفه ايه.. ( وضحكت)
انا : يخرب عقلك يا حنان.. قصدك هارون الرشيدي.. ( وضحكت)
حنان : ايوا دا اللي بيجي في المسلسل.. متكسفنيش بقى ( ضحكت)
انا : طيب يلا فرجيني.. اشغلك ايه..
حنان : الست بقا. بس اديني كأس من المدعوق اللي في الازازة دا.. يوه. نسيت اسمه..
انا : ويسكي.. اسمه ويسكي..
(قمت صبيت كأس ويسكي دوبل ليها. وقعدت اتعشى.. و هي تشرب.. وبعدها شغلت الاغنيه.. وبدأت ترقص..)
(البدله مفتوحه لغاية الركبه.. فيها برا بس. بطنها ظاهره. و ضهرها عليه قماش شفاف.. وبدأت ترقص و لحمها بيتمايل قدامي.. خلصت الاكل و صبيت كأس وقعدت أشرب وانا بتفرج عليها.. وبدأت اسخن وهي في عالم تاني..)
انا : حنان..
حنان : نعم يا سيد حنان و الناس كلها..
انا : عايزك ترقصي ملط..
حنان : ودا ازاي بقا.. هو فيه رقص كدا..
انا : انا عايزك ترقصي كدا.. يلا..
حنان : هروح اقلع واجيلك..
انا : لا تقلعي هنا..
حنان : يادي النيلة.. هتكسف اقلع بنفسي كدا.. على السرير حاجه وهنا حاجه..
انا : يلا يا حنان.. مش عايزين نضيع وقت..
حنان : حاضر يا سيدي..
( بدأت حنان تقلع و مكسوفه جدا. لغاية ما بقت بالاندر بتاعها.. شاورت ليها تقلع.. قلعت.. و لقيت كسها بيلمع. لسه معمول الشعر فيه و جسمها كله بينور.. و حلمات بزازها كبيره... شاورت ليها ترقص.. بدأت ترقص و بزازها تترج قدامها.. و طيزها وهي بتوطي روعة.. وهي بترقص قلعت الشورت و التيشيرت و قمت حضنتها من ورا وهي بترقص و زبي في نص طيزها و هي وطت اقدامي وترقص طيزها على زبي.. مبقتش قادر استحمل شيلتها ودخلت الاوضه)
حنان : هتعمل ايه لسه بدري.. وانا لسه عايزه استحمي من الرقص دا.. جسمي اتحر يا سيدي..
انا : هتستحمي قدامي..
حنان : انت طلباتك غريبه.. بس بهيج منها قوي..
انا : هقعد وانتي تستحمي.
حنان : مقدرش اقولك لا.. دا انت لو طلبت عيني. هخلعها ليك
(دخلت الحمام و دخلتها تحت الدوش و فتحت.. و وقفت اتفرج عليها..)
حنان : مكسوفه منك قوي..
انا : يلا يا حنان استحمي زي ما بتعملي في البيت بالظبط وكأنك لوحدك..
حنان : حاضر..
( عاجبني قبول حنان اي طلب ليا.. بدأت تحط صابون على ايدها و تغسل شعرها و بدأت ترفع دراعتها وتغسل باطها.. وبدأت تدعك في صدرها و نزلت على بطنها. وبدأت تغسل كسها وتدعك فيه قوي.. و لفت ورفعت رجل وبدأت تدعك فتحة طيزها.. وهي مدياني طيزها مقدرتش امسك نفسي.. دخلت معاها تحت المايه وحطيت صابون على أيدي وبدأت ادعك طيزها واغسل خرم طيزها وادخل صباعي جوا.)
حنان : اووووووف براحه على طيزي.. انا تعبانه من يومها.. خليك في كسي انهارده.. عايزه منك طلب و مكسوفه..
انا : مش قلنا مفيش كسوف..
حنان : نيكني بس برا الحمام.. انا بخاف من الحاجات دي..
انا : ماشي.. يلا بينا..
حنان : تسلم يا سيدي.. اصل بيقولوا الحاجات دي في الحمام بتجيب حاجات وحشه.. بعيد عنك يعني.
انا : طب خلاص. َ اقفلي الحمام بقا علشان اللي في الحمام ميطلعش ويجي الاوضه..
حنان : بتتريق يا سيدي علي كلامي.. طب اسأل انت و هتعرف
انا : طب يلا على الاوضه..
خرجت انا وهي ورحنا الاوضه واحنا في الطرقه لقينا سعاد واقفه فاتحه بوقها...
حنان : يا لهوي يا لهوي.. وجريت تلبس..
انا : انتي بتعملي ايه يا سعاد هنا..
سعاد : انا انا انا....
انا : انتي ايه.. ايه دخلك لغاية هنا..
سعاد : انا لقيت البوابه مفتوحه.. جيت اقول لحنان ملقتش حد تحت قلت دا هي بتنضف فوق و مش سامعه.. انا معرفش انك هنا وانكم اااااااااا
انا : اننا ايه..
سعاد : ولا حاجه يا بيه.. ولا فيه حاجه.. انا ماشيه و اسفه اني دخلت بدون إذن..
انا : استنى هنا.. روحي هاتي حنان وتعالوا..
سعاد : حاضر يا بيه...
(دخلت الاوضه و قعدت على السرير.. و شويه ولقيت حنان داخله و وشها الوان و سعاد ماشيه وراها حاطه وشها في الأرض..)
انا : انتي لبستي ليه يا حنان... اقلعي هدومك..
حنان : يا سيدي يا سيدي.. اااااء
انا : بقولك اقلعي...
حنان : حاضر..
انا : سعاد.. اقلعي هدومك..
سعاد : اقلع ليه يا بيه.. انا مالي... انا مشفتش حاجه.. ولا سمعت حاجه..
انا : سعاد.. اقلعي هدومك..
سعاد : حاضر يا بيه..
قلعوا الاتنين.. ووقفوا حاطين وشهم في الأرض..
انا : بصي بقا يا سعاد.. انا كنت هنيك حنان و نكتها مره واحده قبل كدا... زي ما نكتك امبارح. علشان محدش فيكم يفكر انه ماسك حاجه على حد...
الاتنين فتحوا عنيهم لبعض و بعدها بصوا في الأرض...
انا : عرفتي يا حنان.. متنرليش راسك في الأرض.. وانتي يا سعاد متفكريش انك مسكتي حاجه على حنان.. انتوا الاتنين أصحاب و الكلام دا هيفضل بينا احنا التلاته.. سامعين كلامي..
(الاتنين في صوت واحد.. ايوا سامعين..)
انا : انتي وراكي حاجه يا سعاد دلوقتي..؟
سعاد : اه ورايا... الجماعة زمانهم على وصول..
انا : طيب البسي و إنزلي و اقفلي البوابه وراكي..
سعاد : حاضر يا بيه.. ( وقرصت حنان في صدرها وهي ماشه و بتقولها كلامي معاكي بعدين يا سهنة انتي وضحكت)
حنان : شايف الفضايح يا سيدي.. دي مبيقعدش في بوقها كلمه..
انا : مش هتقول لحد.. هتخاف على نفسها..
حنان : داهية تاخدها فصلتني..
انا : تعالي هرجع المزاج ليكي تاني..
( دخلنا اوضه التلفزيون و شغلت لها فيلم سكس.. و صبيت ليها ويسكي.. قعدت متنحه في الفيلم..)
حنان: يا لهوي يا سيدي.. البت بتتناك في طيزها و لا حاسه بحاجه..
انا : علشان اتعودت على الموضوع.. انتي لما تتعودي هتاخدي عليه..
حنان : يا لهوي.. وطيزي تبقا واسعه كدا.. دا انا كدا اعملها على روحي ( وضحكت)
انا : يخرب عقلك يا سعاد..
حنان : سعاد مين.. انت سكرت ولا ايه يا سيدي.. يادي النيله(وضحكت)
انا : يخرب عقلك يا حنان.. ما تيجي نجيب سعاد تسهر معانا..
حنان : قول كدا.. البت دخلت دماغك.. انا عارفاها دي زي التعبان.. وحنان راحت عليها..
انا : يا بت نتدلع مع بعض احنا التلاته.. البت باين قفشنا عليها قوي..
حنان : اه.. إن جيت للحق صعبت عليا.. بس هي الشرموطه ايه اللي يدخلها كدا من غير اذن.. دي شرموطه انا عارفه انها قاصده تيجي.. من يوم ما عملت ليا الحلاوه وهي بتقولي انت فيه حاجه بينك وبين سامر.. يوه اقصد سيدي سامر.. (ضحكت)
انا : هتصل عليها اشوفها تعرف تيجي ولا ايه..
حنان : تعرف تيجي ونص.. دي متناكة بتعرف تتسحب.. وحكاويها كتير.
انا : كتير ازاي.. احكيلي..
حنان: بص يا سيدي.. انا مش بحب اتكلم عن حد. بس سعاد دي بتكلم عن صوابع ايديها.. يعني حلال فيها..
انا : يد بت اتكلمي علطول.. انتي لازم تشدي الكلام كدا..
حنان : يا سيدي انا عوايدي كدا.. احنا مش متعلمين زيك.. المهم. هو احنا كنا بنتكلم عن ايه اصلا.. يادي النيله. انا شكلي سكرانه.. ( ضحكنا و صوتنا كان عالي قوي)
انا : هموت من الضحك يا حنان.. كنا بنتكلم عن سعاد و حكاوي سعاد..
حنان : اااه.. افتكرت.. انت مفكر انها مش قاصده الحركات قدامك يوم ما خبطت علينا واحنا بنعمل حلاوه.. دي حربايه.. و قالت الواد صغير.. اعذرني يعني في كلمة واد.. و غني و هيبقا زبون اخر حلاوه..
انا : زبون ازاي.. هي شغاله في الدعارة..
حنان : مش كدا.. بس هي بتركز على حد و تلعب عليه و تتمتع و تطلع من وراه بمصلحة.. بالك جوزها طلقها ليه.. قلتلي ليه.. علشان الحوارات دي..
انا : معقول.. وانا بقول البت خبره كدا ليه..
حنان : اومال ايه.. و طيزها واسعه المتناكة زي البت دي اللي في الفديو.. ( وضحكنا)
انا : وايه كمان..
حنان : مفيش بقا.. حاجات كدا صغيره ملناش دعوة بيها
انا : حاجات ايه.. احكي دي تستاهل.. (ضحكت)
حنان : لقيتها في يوم جايه و جايبه التليفون و تقولي تعالي الاوضه افرجك على حاجه.. قلت اكيد سكس يا سيدي.. ما دايما كانت بتجيب ونتفرج مع بعض.. بس لقيتها المره دي جايبه حاجه كدا لامؤاخذه..
انا : حاجه ايه ما تتكلمي علطول..
حنان : صبرك عليا السوكي دا اللي بشربه بيتقل لساني.. (ضحكت وضحكنا)
انا : اسمه ويسكي.. ولا انتي بتدلعيه (ضحكت)
حنان : معرفش بقا.. المهم القحبه لقيتها جايبه فديو اتنين ستات مع بعض بيلعبوا لبعض.. قلتها ايه دا يا بت يا سعاد.. قالت بينيكوا بعض.. قلتيها ازاي يا بت.. هو فيه كس بينك يا عبيطه.. قالتي بس اتفرجي الأول.. قعدت اتفرج ولقيت البت بتقلع و فاشخه رجليها و شدت الكلوت يا سيدي و بتلعب في كسها.. وبتقولي هاتي ايدك يا حنان و العبي في كسي انا تعبانه.. قلنها بس يا وسخه..بلاش مرقعه.. لقيتها بتقولي عشان خاطري.. و بتتكلم جد..
انا : وانتي عملتي ايه.. لعبتي..
حنان : رفضت في الأول خالص.. لغايه ما كانت هتعيط بدموع.. قمت مديت أيدي و قعدت العب ليها وهي صوتها عالي.. قعدت العب ليها لغاية ما ارتاحت.. ومسكت أيدي الشرموطه تلحس صوابعي
من مايه كسها... ولقيتها بتبوس أيدي وتقولي اقلعي اريحك.. قلتها لا يا اختي.. ملكيش دعوه بيا..
انا : ورفضتي ليه.. دي هتلعب في كسك بس.
حنان : البت دي فضيحه.. ممكن تفضح الدنيا.. وبعدين انا برتاح مع الراجل مش ست زيي..
انا : وبعدين.. حصل ايه تاني..
حنان : بقت تجي كل فتره توريني حاجات و تقلع وانا انيكها بأيدي.. و تترعش و تمشي..
انا : وانتي كنتي بتعملي ايه بعدها.. مش كنتي بتهيجي..
حنان : بصراحه اه.. بس كنت بدخل الحمام ارزع الشطافه في كسي لغايه ما يهدي خالص.. مبحبش اعمل الحاجات دي بنفسي.. بتعب و ضهري بيتعب..
انا : وكسك عامل ايه دلوقتي..
حنان : كسي بينقط من اول الفيلم دا.. مش هتدخل الاوضه بقا..
انا : عايزه ايه..
حنان : كلك نظر ا سيدي..
انا : امممم عايزه ايه بقول..
حنان : مصمم تكسفني.. عايزه اتناك يا سيدي.. كسي تعبان.. يلا بقا..
انا : مش هنجيب سعاد معانا.. اكيد من ساعة ما شافتنا كسها تعبها..
حنان : هو انا مش ماليه عينك ولا ايه..
انا : وريني كسك كدا..
(وقفت قدامي و فلقست و طيزها فتحتها بايدها..)
حنان : اهو يا سيدي.. كسي و طيزي الاتنين قدامك.. عايز ايه فيهم.
انا : قربي يا بت.. مش شايف كسك كويس..
حنان : اهو كسي اهو. حرام عليك كدا.. ضهري وجعني من التفنيس دا.
( شدتها عليا وقعدتها على رجلي وكل رجل ليها في ناحيه و كسها بقا طابق على زبي و وزبي مايل ناحيه بطني.. و وهي لفت ايديها حولين رقبتي و دخلت على بزازها الاتنين مص ولحس.. وعض في الحلمات)
حنان : اححححح ايوا كدا.. قطعني اووووووف ارضع من بزازي.. شبعني مص.. الست هترجع و مش هعرف اتلم عليك.. اااااه.. زبك برا كسي ليه..
( ورفعت جسمها و انا طلعت زبي لقدام و نزلت عليه واحده واحده وهي قاعده على رجلي)
حنان : اووووووف عليه وهو داخل كدا.. سيبني اتنطط عليه بقا.. ما تقوم يا سيدي شيلني ودخلني الاوضه على السرير علشان اخد راحتي.. جناب الكرسي مضيقاني كدا.. شيلني زي الافلام دي وزبك جوا ( ضحكت)
انا : انتي مالك انهارده كدا مفيش الكسوف بتاع المره اللي فاتت.. قومي بينا.. ( شلتها وزبي في كسها)
حنان : كسوف ايه بقا.. بعد الركوب مفيش كسوف ( ضحكت)
انا : ركوب ايه يا حنان
حنان : يوه لا سيدي دا انت ميح خالص.. دي كلمه بين الستات لما بيتكلموا عن ليلة الدخله و اللي بعدها. يعني بعد ما الواحد يركب الواحده.. مبقاش فيه حاجه اسمها كسوف بقا. وانت ركبتني (ضحكت)
انا : طب انزلك ولا هتفضلي قعده كدا..
حنان : نام انت على ضهرك كدا وانا هركب المره دي. احح ايوا لفه جوا كدا.. اححححح يا لهوي..
انا : طب انزلي الأول وبعدين نعمل اللي انتي عايزه نعمله..
= نزلتها على السرير.. ونمت فوقها ابوس فيها وهي بتعمل حركات بلسانها على شفايفي تهيج جدا.. بتلحس و تعمل حركه تجنن وصدرها تحت صدري طري قوي. نزلت على صدرها بدأت اعصر فيهم قوي. و اشد الحلمات في أيدي ونزلت لحس فيهم كلهم وحطيت لساني تحتهم وهي تصرخ من الحركه دي.. ونزلت لحس على بطنها وقربت من سوتها لقيتها بتفتح رجليها.)
انا : عايزه ايه يا حنان.. بتفتحي رجليكي ليه..
حنان : يلا يا سيدي بقا.. عايزاك تلحس كسي.. و لو ينفع تلحس تحت زي المره اللي فاتت..
انا : تحت فين.
حنان : يوه يا سيدي بلاش مناهده بقا.. تلحس صرمي يا سيدي ولا بتحب اقولك الحلقة ولا اقولك خرمي.. اللي تحبه.. بس الحس و ريحني.. دا انا منضفه كله علشانك.. يلا انا مش قادره..
انا : انتي متناكة قوي يا حنان...
حنان : متناكة متناكة بس ريحني بقا..
( مش عارف ليه حبيت شكلها كدا وهي تحت تأثير رغبتها و سلطتي.. يمكن علشان انا طول عمري انا اللي تحت سلطة سهير.. شكلها وهي هايجه و عايزه تتناك مثير.. و الحرمان اللي هي فيه قدامي ببعجبني.. شعور غريب عليا. حبيت استغل دا قوي..)
انا : هتصل على سعاد تيجي..
حنان : تاني يا سيدي.. سعاد.. ريحني انا وبعدين هجيب سعاد ليك تنيك فيها للصبح..
انا : حنان.. فيه ايه بقولك نجيب سعاد يعني نجيبها..
حنان : حاضر... اللي تشوفه..
= اتصلت على سعاد و تحس انها كانت مستنيه التليفون.. قلتها تعرفي تيجي.. قالت صعب.. قلتها لازم تيجي دلوقتي.. قالت خلاص هتصرف.. بس مش هطول عندك.. وانا وافقت.. شويه و خليت حنان تنزل تفتح ليها بالملايه.. و طلعوا الاتنين..)
انا : اوعي تكوني زعلانه يا سعاد..
سعاد : ابدا يا سيدي.. انا اللي غلطت ومش هتتكرر تاني..
انا : دي حنان قالت لازم نكلمها تيجي علشان متزعلش.. و تدلع معانا..
سعاد : هتاخر.. انا قلتهم هجيب طلبات وارجع.. يعني مقدرش اعوق عليهم..
انا : مش هتطولي.. تعالي قربي.. مكسوفه من ايه. ما احنا التلاته بقينا عارفين كل حاجه..
سعاد : مش مكسوفه.. حنان اختي قبل أي شيء. بس هي شكلها زعلانه مني و مدياني وش.
انا : لا ابدا.. حنان خايفه تقولي لحد و الدنيا تنفضح.. صح يا حنان..
حنان : صح يا سيدي.. هي عارفه اني مش بتكلم مع حد غيرها..
انا : طيب بوسي سعاد يا حنان علشان تتأكد ان مفيش حاجه
( راحت حنان لسعاد تبوسها في خدها و تحضن فيها.)
انا : لا بوسه في الشفايف.. بوسه سكسي زي بتاع الأفلام..
حنان : عيب يا سيدي الكلام ده..
انا : مش قلنا مفيش لأ تاني يا حنان.. عايزن ندلع مع بعض.. ادخلي انتي يا سعاد عليها.. انتي بتفهمي اكتر منها.. دي عقلها تخين..
سعاد : امرك يا بيه..
( راحت تقرب منها.. قلتها اقلعوا بقا الأول علشان تبقا البوسه بنفس.. حنان بصت ليا وفتحت عنيها وانا شاورت ليها.. شالت الملايه و سعاد قلعت العبايه ومكنش تحتها غير كلوت زي شورت كدا. شاورت ليها تقلع.. و قلعت.. و قربت من حنان و فتحت شفايفها و حنان غمضت عنيها و سعاد بدأت تتحكم في البوسه.. وانا اقولهم الحضن فين.. و بقوا الاتنين ملط و حاضنين بعض.. و شفايفهَم على بعض.. لغايه ما حنان شالت نفسها.. و سعاد بصت ليا كأنها بتقولي هي اللي بعدت..)
انا : تعالي يا سعاد..
وقفت و اخدت سعاد في حضني و بدأت ابوس فيها و ادعك في طيزها وصدرها و بطرف عيني شايف حنان هتموت و ايدها على كسها... و كأنها بتقول انا اللي عايزه.. انا الأول.. انت نسيت كلامك.. وانا حبيت الموقف اللي هي فيه.. و كملت مع سعاد.... نيمت سعاد على السرير و نمت فوقها وبدأت ابوس فيها و الحس كل مكان في جسمها.. لقيت حنان قربت و قعدت على جنب السرير تتفرج و انا فاتح رجلين سعاد و بلحس كسها.. وهي عينها كلها شهوه و بتمسك صدرها.. و بدأت تحط ايدها على كسها.. مديت أيدي وشديت ايدها..
انا : مالك يا حنان..
حنان : مفيش يا سيدي.. عايزني اطلع برا..؟
انا : لا خليكي قاعده معانا.. اقولك اطلعي جمب سعاد..
( طلعت قعدت جمب سعاد و ركنت ضهرها على السرير).
انا : مش عيب تلعبي في كسك واحنا الاتنين موجودين
حنان : ما انتوا مشغولين ياسيدي اهو..
انا : انا مشغول بس سعاد مشغوله... العبي لحنان في كسها يا سعاد و انتي قربي بزازك من وشها يا حنان.
( الاتنين بصوا باستغراب.. قلت كلمه واحده.. اسمعوا الكلام من اول مره.. عايزين نتمتع مع بعض.. ولا نلغي الموضوع كله يا سعاد.. وانا بدخل صباعي في كسها).
سعاد: ااااه.. لا يا بيه نلغي ايه.. هو دخول الحمام زي خروجه.. انا معنديش مانع.. بس حنان توافق. لو عايزه اي شي اعمله.. حتى لو الحس كسها الحلو المبطرخ دا.. كمل يا بيه كمل...
انا : عندك مانع يا حنان..
حنان : لا معنديش. انا تعبانه قوي.. ريحوني بأي طريقه..
سعاد : اطلعي فوقي يا حنان..
حنان : ازاي يا بت..
سعاد : زي البنتين اللي كانوا لابسين احمر اللي فرجتك عليهم يوم الحلاوه.. ( ضحكت و حنان فتحت بوقها)
بتبرقي ليه.. سيدك سامر خلاص مينفعش نتكسف منه بعد انهارده يا بت.. يلا اطلعي..
( طلعت حنان وقعدت فوق وشها و وش حنان ليا وانا بلحس كس سعاد.. وبدأت سعاد تخلي حنان توطي لقدام و فتحت طيزها وبدأت تلحس كسها من ورا و حنان بدأت تحرك وسطها و صدرها يتنطط قدامي)
حنان : اووووى يا سعاد.. جامد.. اححححح.. بتوقفي ليه يا متناكة الحسي اااااااااااااااااااه كسي يا بت خليكي في كسي الوقتي.. احوووو اووووووف.. هموت يا سيدي.. عايزه زبك.
انا : بشرط..
حنان : موافقه على اي شرط..
انا : هنيكك وانتي بتلحسي لسعاد..
حنان : لا يا سيدي انا عمري ما عملتها.. الحس كس مره.. ازاي بقا.. انا اديتها ضهري و بببص ليك علشان احس انك انت اللي بتلحس..
انا : خلاص انزلي.. و البسي هدومك و انزلي تحت.. انتي قرفانه من سعاد ولا ايه.. دا لسه كنتي قاعده بكسك كله على بوقها
حنان : مش قرفانه. والنعمه ما قرفانه.. بس مستحيه اعمل كدا
انا : خلاص اتفضلي و سيبيني مع سعاد.. سعاد مش بترفض ليا طلب..
حنان : موافقه يا سيدي.. بس المتناكه دي هتنط كل شويه ليا و تقولي نعمل مع بعض.. ( ضحكت)
سعاد : بقا كدا يا حنان.. يعني انا هعمل كدا.. شيفاني بشد في شعري في الشارع واقول يا عالم يا هوه تعالوا نيكوني..
انا : يا بت بتضحك معاكي.. صح يا حنان..؟
حنان : هي عارفه اني بضحك.. بس بتحب تمثل شويه.. ما بتيجي و انا اللي بريحها بأيدي.. ولا تنكري..
سعاد : لا انكر ليه.. هو سامر بيه غريب.. ما انا قلتله بنتفرج على سكس مع بعض.. وكمان انتي اللي بتقعدي تقوليلي تعالي افتحي النت هنا.. علشان مش بتعرفي يا متناكة. طالما بتقولي بقا.. ( وضحكت)
انا : يلا بقا مش عايزين نتكلم كتير.. وريني يا حنان..
حنان : علشان خاطرك يا سيدي. إنما هي متناكة..
سعاد : من زمان بقولك تعالي نلحس لبعض.. اهو لحست كسك وانتي هتدوقي كسي يا ام طيز كبيره.. ( وضحكت)
حنان : ابعد يا سيدي كدا.. افتحي يا مره يا متناكة بين رجليكي..
سعاد : اهو يا روحي.. قربي منه.. كسي قدامك اهو..
( قربت حنان من كس سعاد و غمضت عنيها و طلعت لسانها وبدأت تلمس كس سعاد من بعيد.. قمت ماسك راسها و ضغطت عليها و بقت شفايفها على كس سعاد..)
انا : ايه رايك.. مش طعمه عادي.. انتي اللي مكبره الموضوع.. الحسي يا حنان.. علشان الحس اللي قلتي عليه.. طلعي لسانك ودخلي في كس سعاد من جوا. دا كس سعاد ريحته و طعمه يجننوا.. صح يا سوسو..
سعاد : اووووووف ايوا صح يا بيه.. اححححح.. ايوا كدا يا حنون بسرعه بقا علشان اجيب و امشي. ااااااه.. كمان دخلي لسانك يا بت بقا.. اووووووف..
حنان : نيك بقا يا سيدي ما انا بلحس اهو كس المتناكة.. انا مفلقسه ليه.. مش علشان تديني من ورا..
انا : فين في طيزك ولا كسك..
حنان : لازم تقول قدام اللبوه دي.. يلا.. مبقتش فارقه.. عايزه اتناك في الاتنين.. قسم بقا على الاتنين..
سعاد : كملي يا حنان بتقفي ليه.. الحسي يا مره .. اديها في طيزها يا بيه.. عايزه توسع شويه.. (ضحكت)
(نزلت الحس طيز حنان الغرقانه من عسل كسها و من سخونه طيزها وبدأت الف لساني حوالين الخرم.. وبدأت الحس في خرم طيزها اللي بدأ يفتح ويقفل وكأنها عايزه حاجه تدخل جوا.. وبترجع بطيزها الكبيره على وشي..)
حنان : اححححح دخل لسانك يا سيدي قوي.. اووووووف.. انت اللي خلتني احب ركوب الطيز دا.. ريحني بقا.. اااااه..
سعاد : مش قلتك يا بت على حلاوته.. وانت كنت بتكشي منه.. الحسي بقا وبطلي حزق .. احزقي و انتي بتلحسي يا متناكة يا ام طيز كبيره.. ( ضحكت)
حنان : اصبري يا سعاد.. اااااااااااااااااااه لسانه يابت بيلعب جوا.. اووووووف انا مكنتش عايشه يا ولاد.. اححححح.. نيكني بقا يا سيدي نيك. نيك نيك و حياة الغالين.. نيك بقا وخلصني من النار دي. اااااااااااااااااااه..
سعاد : عايزه الحس طيزك يا حنون.. ولا مليش نفس..
حنان : بعدين يا بت. الوقتي عايزه زبه.. اااااه ايوا كدا اقف على حيلك و ركب بقا. ركبه بقا و ارزع .. ايييح ايييح.. دخل وانا بحزق يا سيدي.. اهو.. ايييح.. ااااه دخل كمان. اااااااااااااااااااه يا لهوي عليه وهو جوا اووووووف.. براحه بقا في الأول..
انا : بقيتي متناكة قوي يا حنان..
حنان : وحياتك علطول بس بخاف من الفضايح.. كفايه البلوه اللي عندي.. ااااااه.. نيك كمان.. نيك قوي.. احشر قوي في طيزي يا سيدي.. دا انت منفضها بإيدك..
( قعدت انيك في طيزها شويه و بعدين خليت سعاد تجيب مناديل و مسحت زبي و بدأت ادخل في كسها..).
سعاد : بخدم على كسك اهو يا لبوه ياريت يطمر فيكي..
حنان : اااااه.. تترد ليكي يا اختي.. اووووووف.. النياكة حلوه يا بت.... اااااااااااااااااااه.
سعاد : خدي مصي في بزازي يا حنان و هتلاقي النياكة احلى. خدي يا بت البز اهو.. ( ضحكت)
انا : ارضعي يا حنان من بزازها.. ارضعي بقولك..
حنان : حاضر اااااااااااااااااااه.. يالهوي براحه.. انت بترزع قوي.. اااااااااااااااااااه. اممممممم بزك صغير يا بت بس نايح.. شادد نفسه. اووووووف.. ااااه. سيدي نيك قوي. قربت اهو.. اااااااااااااااااااه هجيب اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه كمان اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااه اه اه اه.. يا لهوي.. مش قادره.. ابعدي يا بت ارمي جتتي على السرير..
سعاد : ارتحتي يا ام طيز.. من زب واحد.. جتك خيبه...
انا : تعال يا سعاد.. مصي..
سعاد : حاضر يا بيه.. اتفرجي يا بت على المص.. اهو بمص وهو طالع من كسك..
= بدأت سعاد تمص بمحن كأنها بتعلم حنان اللي عنيها كلها تعب و ابتسامه الراحه في عنيها..
حنان : لبوه يا بت.. زي بتوع الأفلام بالظبط.. شايف البت بتبلع الزب ازاي.. يخرابي عليكي. ممحونه من يومك..
انا: لفي يا سعاد مش قادر..
سعاد : هات في بوقي يا سيدي.. لو عايز..
انا : بجد..
سعاد : اه بجد.. عايزه اجرب لبنك في بوقي.. يلا يلا هاته..
انا : مصي قوي.. انا قربت.. كمان.. تعالي يا حنان الحسي معاها زبي..
حنان : حاضر.. ابعدي يا مره انتي.. امممممم اممممممم
انا : اااااااااااااااااااه.. افتحي بقوك يا سعاد.. اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااه اهم اهم اهم اااااااااااااااااااه
( نزلت كمية لبن غير طبيعيه.. شويه نزلوا في بوقها و شويه برا على وشها.. وحنان قاعده تستغرب على سعاد وهي بتلعب باللبن في بوقها.. وبعدين نزلته على صدرها وبدأت تدعك فيه..)
سعاد : بتبصي على ايه يا بت.. يلا زي ما بتعملي معايا تحت في الاوضه عايزه اجيب..
( بدأت حنان تفتح رجل سعاد ودعك في كسها لغايه ما سعاد صرخت.. اااااااااااااااااااه و نزلت.. وقامت تبوس حنان في شفايفها. وقامت تلبس بسرعه..)
سعاد : افوتكم على خير... هيولعوا فيا..
انا : اقفلي البوابه وراكي يا سعاد..
سعاد : من عنيا يا بيه.. ما تقومي يا بت تصلبي طولك و تجهزي الحمام لسيدك و تجهزي العشا.. ( وضحكت و ضحكت معاها على منظر حنان وهي مفرهده)
انا : صحيح يا حنان..
حنان : نعمين يا قلب حنان من جوا. و سيدي وتاج راسي..
انا : مصيبه ايه اللي عندك و قلتي عليها..
حنان : مصيبه ايه.. انا قلت مصيبه عندي..
انا : اه قولتي.. وبلاش شغل الستات دا.. فيه ايه..
حنان : هقولك بعدين يا سيدي.. خلينا رايقين انهارده.. بلاها عكننه..
انا : على راحتك.. طالما هتضايقي يبقا بلاها دلوقتي.. المهم.. انبسطي لما سعاد كانت معانا المره دي..
حنان : بصراحه اه.. بس مينفعش اقول كدا قدامها.. دي هتلزق لأمي بعد كدا.. دي كسها مولع علطول.. وانا عندي شغل.. و الست سهير مش بتحب ناس كتير تدخل هنا.
أنا : فكرتيني بسهير.. لازم اتصل عليها..
حنان : وحشتك يا سيدي..
انا : اه طبعا..
حنان : اشتقت النضافه ( ضحكت)
انا : هو انتوا أوساخ يا حنان.. ما انتوا ناس نضيفه.. وانت عارفه اصلي ايه..
ما انا واحد منكم.. وسهير كانت في يوم زيينا. كل الناس واحد يا حنان بس الظروف هي اللي بتخلق الفوارق دي..
حنان : كلامك حلو يا سيدي.. بيريح كدا.. اقوم اعملك لقمة تعوض تعبك معانا انا و المتناكة دي ( ضحكت)
انا : لا انتي انهارده ملكة.. انا هطلب اكل من برا.. وانتي انهارده مش حنان اللي شغاله هنا.. ايه رايك..
حنان : يا لهوي.. انت حنين قوي يا سيدي.. رغم انهارده كنت قاهرني..
انا : السكس و السرير حاجه و الحياه التانيه حاجه يا حنان.. مش احنا متفقين على كدا..
حنان : اه صحيح.. بنسى غصب عني..
انا : قومي بقا استحمي في حمام سهير وانا هطلب الاكل و ادخل استحمي و نتقابل في اوضه التلفزيون..
حنان : عنيا يا نور عنيا.
طلبت الاكل و خلصنا حمام و طلعت اكلت معاها و قعدنا اتفرجنا على فيلم و هي النوم غلبها.. ونزلت تنام.. وانا اتصلت على سهير اطمنت عليها و روحت على سريري انام..)
الصبح صحيت على تليفون من سناء بتصرخ في التليفون..
انا : فيه ايه.. بتصرخي ليه.. اهدي بس عايز افهم..
سناء : اختي يا سامر.. اختي مش عارفه اطمن عليها..
انا : اختك مين بس اهدي.. مش فاهم حاجة..
سناء : سهير يا سامر.. حد اتصل عليا وقال انها كانت في مكان و انفجرت فيه قنبله.... ومش عارفه اوصل لأي خبر عنها.. الحقني يا سامر.
انا : ازاي بتقولي كدا.. قنبلة ايه و مين قالك... اهدي بس ممكن حد بيهزر..
سناء : بيهزر ايه. دول اربع انفجارات.. افتح التلفزيون وشوف.. الدنيا مقلوبه برا.. اللي كلمني واحد لقى تليفونها في مكان الانفجار.. من الشرطه يا سامر.. مفهمتش منه حاجه غير أن فيه انفجار.. فتحت التليفزيون و شفت. اتصرف يا سامر.. كلم الشركة هناك و اسألهم او كلم الرقم انت بتعرف تفهم انجليزي كويس..
انا : حاضر حاضر. َ اقفلي دلوقتي...
( انصدمت من الكلام ومش قادر استوعب و بدأت ارتعش واعصابي تسيب.. ومش عارف حتى اضغط على اتصال)
اتصلت على الرقم.. رد عليا حد من الشرطه.. و كانت المصيبه الكبيره.. سهير ماتت.. الخبر نزل عليا زي الصاعقة.. وقعت من طولي.. وفوقت في مستشفى.. و حنان واقفه بتعيط و سناء منهاره و سالي قاعده على الأرض منهاره.. بدأت استوعب اللي حصل.. وافتكرت.. وبدأت في الانهيار التام... والكل في حالة انهيار... قعدت اسبوع في المستشفى فاقد النطق. و سالي جمبي تعيط كل شويه... بعدها بدأت اتكلم..)
انا : سناء فين يا سالي..
سالي : ( بتعيط) اخيرا يا سامر.. واخيرا يا اخي... اسكت بس دلوقتي.. ارتاح و متفكرش في حاجه..
انا : عايز سناء.. فين سناء..
سالي : سناء سافرت علشان اجراءات استلام الجثة..
انا : مش معقول.. مش معقول.. مش معقول... سهير لا لا لا.. ( بدأت تاني في الانهيار.. قعدت اسبوع كمان عقبال ما بدأت افوق و اتعامل مع الأمر بمنطقيه.. و كانت سهير جت و دفنوها.. اول ما خرجت من المستشفى رحت زرت قبرها.. و قعدت شويه.. و رجعت البيت مع محمود و سناء و سالي)
محمود: المحامي سافر علشان التعويضات و تخليص الأوراق الناقصه..
سناء: دا وقته يا محمود. انت مفيش عندك نظر خالص..
محمود: اسف اسف.. بس لازم سامر يعرف الدنيا ماشه ازاي..
انا : سبيه يا خالتو.. قول يا محمود كل حاجه.. عايز اعرف هنعمل ايه مع الناس هناك..
محمود : المحامي هيخلص كل حاجه معاهم.. و انا قدمت اعتذار رسمي عن اللي عملته بدون قصد وتقبلوا بعد اللي حصل.. و المحامي رفع دعوى تعويض بمبلغ كبير عن اللي حصل.. و عايزك تيجي معايا الشركة علشان تعرف الدنيا ماشيه ازاي.. ودي أوراق كل الممتلكات و الأصول وهتلاقي نسخه منها مع المحامي و نسخه في المكتب هنا في الفيلا.. و قرر انت هتعمل ايه..
انا : خالتو بتفهم في الحسابات و انا هعملها توكيل اداره كل المسائل القانونيه و الحسابيه.. انا معنديش استعداد افكر دلوقتي....
محمود : اوكي.. مدام سناء ممكن تاخد اجازه فتره و تتابع كل حاجه.... استأذن انا.. و رقمي معاك إذا احتجت اي استفسار
انا : شكرا يا استاذ محمود.. مع السلامه..
(خرج محمود مع سناء بتوصله وسالي فضلت معايا)
سالي : متخافش يا حبيبي احنا كلنا معاك.. وانا معاك مش هسيبك.. و هقدم ليك تأجيل الامتحانات في الكليه..
انا : يكون احسن.. وانتي ركزي في الامتحانات و متشغليش نفسك بيا.. انا عايز اكون لوحدي
فتره.. احاول افوق من الصدمه دي.
سالي : حبيبي انا مش هسيبك لوحدك.. انت جوزي يا سامر ولا انت ناسي..
انا : علشان خاطري يا سالي اسمعي كلامي..
سالي : حاضر يا حبيبي.. هجي كل يوم اطمن عليك..
انا : ولا دي كمان.. انا عايز اكون لوحدي.. علشان خاطري اسمعي كلامي..
(سناء داخله)
سالي : تعالي شوفي يا مامي سامر بيقول ايه..
سناء : بيقول ايه يا حبيبتي..
سالي : بيقول عايز أفضل لوحدي فترة.. ومش عايز حد يكلمه ولا يجي ولا حتى انا..
سناء : خلاص يا حبيبتي. اللي يريحه.. كلنا محتاجين الفتره دي.. هنبقا نتصل عليه نطمن عليه.
سالي : حاضر يا مامي.. اللي تشوفوه..
سناء : عايزه اتكلم معاك يا سامر لوحدنا..
انا : مش وقته يا حبيبتي دلوقتي.. بعدين نتكلم في اي حاجه
سناء : زي ما تحب.. هنسيبك لوحدك.. يا حنان.. حنان.. بنت يا حنان.. بنده بقالي ساعة..
حنان : اسفه يا ست هانم.. كنت فوق بجهز أوضة سيدي..
سناء : لا انتي خلاص كدا.. هتيجي معايا وانا اشوف حد تاني يشتغل هنا..
حنان : ليه بس يا ستي.. هو انا عملت ايه.. انا متربيه هنا و هخدم سيدي بعنيا..
سناء : مبقاش ينفع تقعدي هنا دلوقتي.. هتشتغلي عندي..
انا : لو سمحتي يا خالتو.. انا موجود. مش ميت.. اقدر اخذ قرار في حياتي.. ياريت بلاش تاخدي قرارات من نفسك..
سناء : ازاي يعني يا سامر.. ازاي واحده تقعد معاك وانت لوحدك. انا مش موافقه على الوضع دا..
انا : بلاش تعصبيني و تخليني اقول كلام مش هتحبي تسمعيه... التصرف دا ياريت ميتكررش منك.. حنان هتفضل هنا في البيت.. حنان هنا مش شغاله.. حنان زي اختي.. فاهمه ولا أقول تاني..
سناء : الكلام ده مينفعش معايا ولا ينفع مع مراتك دي.. ولا يمشي معاكي يا سالي..
سالي : ماما عندها حق يا سامر.. مينفعش.. الا اذا كنت انا موجوده في الفيلا هنا. انت جوزي وانا ليا حق عليك
انا : يعني انت شايفه انك موافقه على كلام امك..
سالي : اه يا سامر.. مامي عندها حق..
انا : طب ايه رأيك حنان هتفضل غصب عن أي حد.. حتى لو انتي هنا.
سالي : شايفه يا مامي.. وانا بقا يا سامر مش موافقه على الكلام دا..
انا : طب يا سالي انتي طالق... طالق بالتلاته.. طالق طالق طالق
و بكره يجي مأذون يكتب الكتاب رسمي و يطلق رسمي.. وخلي مامي تنفعك..
سالي : انت نسيت نفسك ولا ايه.. اتجننت.. تطلقني انا علشان دي... صحيح الأصل بيحن برضو. ما انتوا بيئة واحده.
انا : اطلعوا برا. برا برا برا.... براااااااااااااا
( قعدت اصرخ فيهم لغاية ما مشوا من البيت.. و اتصلت على محمود قلتله يجيب المحامي ويجي. و صفيت كل الشغل بتاعنا و اخدت الشنطة والعربيه ورحت الشاليه بتاع الساحل.. قعدت هناك شهر.. و كنت عملت توكيل لمحامي يكتب الكتاب ويطلق سالي.. و كتبت ليهم شيك بمبلغ كبير تعويض على أنها اصبحت مطلقه..)
(اخدت العربيه و رجعت الفيلا و لقيت حنان اخدتها في حضني و قعدت تعيط اني سايب البيت و انها عايشه فيه وتيجي كل يوم زي ما بتروح..)
حنان : كل دي غيبه يا سيدي.. على العموم الفيلا نورت بيك يا سيدي..
انا : عامله ايه يا حنان.. واخبارك.. الفلوس كانت بتوصلك..
حنان : فلوس الدنيا ولا تسوي حسك في بيتك يا سيدي.. شايف الفيلا نورت ازاي. يوووه دا كانت قبر..
انا : بصي يا حنان.. انا جعان جدا جدا جدا.. جهزي الاكل عايز اتغدى معاكي هنا في المطبخ.. مش عايز برا.. اقولك.. تعالي نتغدى برا البيت.. هعزمك على اكلة حكايه..
حنان : مينفعش يا سيدي. الناس تقول ايه.. طب بالزمه دي منظر واحده تقعد في مطعم مع بيه ملو هدومه زيك..
انا : اسمعي الكلام.. البسي عبايه.. و تعالي بس..
حنان : امرك يا سيدي..
( خرجنا و رحنا مطعم كبير اكلنا وقعدنا نضحك و رحنا سينما و رجعنا مبسوطين واشتريت ليها شويه حاجات.)
حنان : يااااه يا سيدي.. دا يوم ولا في الأحلام.. انا عمري ما رحت مطاعم كدا.. دي حاجه اخر حلاوه خالص.
انا : المكان من غير ناس جميله زيك كدا وبسيطه ملهوش لازمه يا حنان.. ياااه انتي اتاخرتي قوي.. زمان اختك قلقانه عليكي.
حنان : اختي.. اخت مين.. اختي راحت لحال سبيلها..
انا : ازاي مش فاهم..
حنان : ما دي المصيبه السودا.. اللي قلتلك عليها من فترة..
انا : اه فاكر بس انتي مش اتكلمتي عنها.. ايه اللي حصل.
حنان : الهانم اتعرفت على بنات من اياهم و بقت بتشتغل في محلات من بتوع بالليل.. بتوع الخمره والرقص والمسخره.. في فندق يا سيدي.. ولما زعقت فيها و مسكت فيها كام مره.. لمت هدومها ومشيت وقعدت مع بنات معاها في سكن تاني..
انا : يا شيخه.. انا فكرت دا غلطت مع حد.. بكرا تعقل وبعدين بنات كتير شغاله في الأماكن دي.. اسمهم مضيفات.. يعني ببيقدموا ضيافه للناس..
حنان : ايوا هي قالت الكلمه دي.. وانا فكرت دي بتاكل بعقلي حلاوه.... الجهل وحش يا سيدي.
انا : متشغليش بالك و انا هشوف الموضوع دا.. روحي انتي علشان مش تتأخري..
حنان : اروح لمين.. انا هبات بقا وخلاص.. الدنيا ليل. ولا انت ملكش مزاج ابات يا سيدي..
انا : لا ابدا انا بتكلم عليكي.. مالك يا حنان.. شكلك كدا بيقول حاجات كتير..
حنان : ابدا يا سيدي.. واحشني و عايزه اقعد معاك.. مش في نيتي حاجه كدا ولا كدا.. انا عارفه دماغك ( وضحكت)
انا : لا طالما هتباتي يبقا جهزي القعدة فوق يا حنون.. شكلك تعبانه.. ولا ايه..
حنان: كلك نظر يا سيدي.. بقالي شهرين متكلمتش معاك.. مش هقول قلتلي كلمه حلوه ( ضحكت)
انا : انا طالع اغير هدومي و ادخل الحمام.. وانتي جهزي الحاجه وتعالي..
حنان : هوا يا سيدي وسيد الناس كلها.. يالهوي على حلاوته يا ولاد..
( طلعت جهزت نفسي و خرجت لقيت حنان قاعده ومجهزه الويسكي و المزات و لابسه قميص نوم حكايه.)
انا : ايه دا يا حنان.. دا احنا اتغيرنا خالص..
حنان : وحياتك جبته علشانك.
. علشان ابقا زي الهوانم في عنيك
انا : بس انا بحب اشوفك في لبسك الطبيعي يا حنان.. الشعبي.
حنان : غالي والطلب رخيص.. هنزل اغيره.. عامله حساب كيفك دا يا سيدي.. انا قلت يمكن أعجبك كدا..
انا : لا خليكي يا حنان.. الا قوليلي ايه اخبار سعاد..
حنان : أهلها جم خدوها من شعرها يا سيدي..
انا : ليه بس فيه ايه..
حنان. : عايزين بجوزوها وهي كانت رافضه الراجل دا.. بس جروها كدا..
انا : شويه و تطفش منهم.. فيه حد دلوقتي بقا يتجوز غصب عنه..
حنان : هو ضل راجل يا سيدي.. مش احسن ما هي هايجه كدا على نفسها. ( ضحكت)
انا : يعني انتي لو جالك نفس العريس توافقي..
حنان : انا بعد اللي انت عملته علشاني.. هعيش خدامه تحت تراب رجلك يا سيدي.. الا صح انا مفهمتش حاجه. مراتك ايه و تطلقها ازاي ولا فاهمه أيها حاجه..
انا : مش مهم.. سيبك منهم.. صبي يلا الكاسات..
حنان : يادي النيله. دا انا نسيت خالص.. اومال اما نشرب هعمل ايه..
انا : هتتناكي يا حنان..
حنان : يالهوي على الكلمه.. وحشتني من بوقك.. انا تحت الأمر والنظر.. انت بس اشرب و لما يهفك الشوق ليا.. انا جاهزة..
دا انا طايره من الفرح من امبارح من ساعة ما اتصلت وقلت انا راجع.. رحت حمام التلات مخصوص علشان نعجب يا سيدي
انا : قومي يلا ارقصي يا حنان..
حنان : انت تطلب وانا انفذ يا سيد الناس كلها..
( شربت حنان الكأس بتاعها و قامت اتحزمت ورقصت و تقرب مني وتهز طيزها قدامي بشكل مغري قوي.. وانا الحقيقه كنت هايج قوي.. بقالي شهرين تقريبا ما عرفتش طريق السكس.. وتقرب اكتر وتهز طيزها.. قمت شدتها عليا وانا قاعد)
حنان : اي اي.. توجعني كدا يا سيدي..
انا : هي ايه يا بت اللي توجعك..
حنان : طيزي يا سيدي.. توجعني من الشده دي.. كدا تزعلها
انا : عايزه تتصالح يعني..؟
حنان : كلك نظر بقا.. لو تستاهل.. صالحها..
انا : تعرفي يا حنان. انا مفيش حد بيهيجني زيك.. و طيزك دي عندي اغلى من العالم دا.. اقفى أصلاحها.
( وقفت حنان قدامي و رفعت القميص لفوق وبدأت احسس على طيزها الكبيره.. كومه من اللحم المغري.. و شديت الاندر بتاعها و خليتها توطي قدامي.. وانا نزلت بوشي الحس كل مكان فيها الا الخرم.. وهي هتموت قدامي.. افتح طيزها واقرب من الخرم شويه و ابعد..)
حنان : بلاش يا سيدي حركاتك دي.. ادخل بقا..
انا : حركات ايه.. ادخل فين..
حنان : خرمي.. مش عايز تلحسه.. دا انا مجهزه نفسي من بدري.. الحس بقا.. ولا اروح اغسل تاني..
انا : عايزه الحس خرم طيزك يا حنان..
حنان : اه.. ماانت اللي عودتني على كدا.. يلا بقا.. دخل لسانك جوا.. مشتاقه قوي..
( بدأت الحس خرم طيزها من برا وبدأت ادخل لساني و فعلا هي منضفه طيزها قوي..)
حنان : اححححح... ياااه مشتاقه قوي ليك يا سيدي. كل حته في جسمي مشتاقه.. قوي. دخل لسانك قوي.. بتاكل فيا المضروبه دي.. اححححح.. اووووووف.
فضلت الحس طيزها وقت طويل لغايه ما تعبت من الوقفه.
حنان : تعال على سريرك بقا. تعبت من الفلقسة دي. يااااه... انا كنت هتجنن عليك.
انا : بجد يا حنان.. للدرجة دي...
حنان : واكتر يا سيدي بس انا مبعرفش اتكلم في الحاجات دي زي الناس المتعلمه.. مش حاسس يا سيدي اني روحي ردت لما رجعت..
انا : انتي طيبه قوي يا حنان.. وانا هعوضك عن شقا عمرك دا كله..
حنان : مش عايزه غير رضاك عني يا سيدي.. وأفضل خدامتك طول العمر. دا عوضي. لو ليا عوض.. بس الوقتي انا عايزه عوضي جوا على السرير.. ( ضحكت)
انا : يلا يا ام طيز كبيرة على رأي سعاد ( وضحكت)
حنان : بنت الايه وحشتني. وبعدين مش الطيز دي اللي دخلتك حضني.. دا انا بحبها من يومها..
انا : اه يا بت. انا من يوم ما شوفتك بالقميص البيتي الضيق الأحمر من غير حاجه تحته. وانا اتهبلت
حنان : هو انا بلعب يا سيدي.. كله بالعقل.. يلا بينا بقا
انا : يلا يا متناكة قلبي.
حنان : متناكة متناكة.. بس اكون معاك.. هو انا اقدر اكون غير كدا معاك يا سيدي.. بس المتناكة دي عايزه ايه..؟
انا : عايزه ايه.
حنان : عايزه تجري ورا طيزها دلوقتي. ( وجريت وانا جريت وراها).
قلعت القميص ونطت على السرير ونامت على ضهرها.. و فتحت رجليها. وانا نزلت فوقها الحس في بزازها و امص و ارضع منهم وهي تحضن راسي على بزازها الكبيره.. ونزلت على بطنها الحس فيها و قربت على كسها الغرقان بشكل غريب.. بدأت الحس فيه كأني عطشان و ادخل لساني...
حنان : اااااااااااااااااااه مشتاقه قوي.. بعبصني بقا وانت بتلحس.. طيزي بقت بتاكل فيا كتير.. اااااااااااااااااااه قوي قوي احشر صباعك جوا اووووووف كمان اااااااااااااااااااه.. يا لهوي اووووووف ما تقوم بقا..
انا : عايزه ايه..
حنان : ركب بقا.. اكيد زبك مشتاق اااااااااااااااااااه
انا : انا لو دخلت زبي هينطر علطول.. تعبان قوي..
حنان : طب قوم وركب يلا.. انا هجيب علطول انا كمان.. اااااااااااااااااااه كفايه لحس كسي خلاص على آخره..
( قمت فتحت رجليها وبدأت انيك فيها.. اول ما لمست كسها برأس زبي اترعشت..)
حنان : اووووووف.. وحشني قوي. دخل بقا.. اااااااااااااااااااه دخل اكتر.. ادخل كلك جوا كسي.. واقفل عليك.. اااااااااااااااااااه ارزع جامد يا سيدي هو انا بت طريه. دا انا مره ارزع اااااااااااااااااااه احوووو يا ولاد نيك نيك نيكني نيكني.. انا متناكة سيدي..
انا : مش قادر يا حنان.. هجيب لبنى..
حنان : في طيزي بقا.. مش عامله حسابي في وسيله.. اااااااااااااااااااه دخله في طيزي.. اهو..
( رفعت رجليها على صدرها و طيزها ظهرت قدامي و بدأت ادخل زبي وهي تحزق كالعادة وانا بدخل وبدخل اكتر لغايه ما دخلت كله وبدأت احركه)
حنان : بلا يا سيدي ارزع كام رزعه و هات لبنك.. اااااااااااااااااااه ايوا كدا اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه يا خرابي... هجيب ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اح اح اح اهم اهم اهم.. َ ايوا نزل لبنك في طيزي..احلب زبك في طيزي..
انا : اااااااااااااااااااه كفايه يا متناكة اهم اهم اهم اااااااااااااااااااه نازلين في طيزك تشربهم اااااااااااااااااااه اااه اااه اااه
( نزلت وهي بتدعك في كسها و بتجيب و تصرخ معايا و اترميت من التعب انا وهي على السرير للصبح..).
نكمل في الجزء الجاي..
تحياتي للجميع ودعمكم حافز لي..
بتمنى لو فيه اي تعليق على القصه ياريت او ملاحظات من غير النفسنه
السر الخفى
الجزء السادس
ملحوظة : الجزء دا فيه تفاصيل جديده اكتر.جنس اقل. استمعتوا بالتفاصيل الجديده.. )
نمت انا وحنان بعد يوم متعب جدا ليا من السفر و المجهود و السهرة الحلوه مع حنان
حنان : سيدي. سيدي.. سيدي..
انا : ايوا فيه ايه.
حنان : قوم يا سيدي.. التليفون بتاعك بيرن من بدري و احنا قربنا على الضهر.. قوم انا مجهزه الحمام و الفطار هتلاقيه جاهز عقبال ما تخلص حمامك..
انا : سبيني نايم يا حنان.. انا تعبان وعايز انام.. شويه و هقوم..
حنان : قوم يا سيدي شوف التليفون دا ليكون مهم. و قوم يا سيدي كدا روح كليتك وشوف مصالحك.
انا : حاضر يا حنان.. قايم خلاص.. واعملي حسابك انهاردة انا وانتي رايحين مشوار..
حنان : فين يا سيدي..
انا : بعدين هقولك..
حنان : حاضر.. قوم بقا بطل كسل.. قوم هوا الصبح دا بينشط الجسم و الروح. قوم..
انا : يوه يا صداع انتي.. خلاص اهو قايم.. تعالي هاتي بوسه.
حنان : على الريق كدا.. خد يا باشا احلى بوسه. مووووواه
انا : متحرمش منك يا حنان.. مش عارف من غيرك كنت هقعد ازاي هنا..
حنان : انا يا سيدي اللي من غيرك كان زماني مشيت من هنا و اترميت في اي داهية.. دا انت جميلك فوق راسي.. هفضل خدامه تحت رجليك.. انت حنية الدنيا فيك من صغرك.. هنزل اجهز الفطار..
( قمت دخلت الحمام و لبست و نزلت فطرت و اخدت العربيه وقلت اروح اشوف هعمل ايه في موضوع الكليه. دخلت الكلية و قابلت العميد هناك وشرحت له الموقف بالظبط و طلع انسان كويس وقالي هنعمل لك تأجيل السنه دي مش هتتكتب في الشهاده النهائية.. وشد حيلك والكلية كلها زي اخواتك. شكرته وخرجت ومعدي من على الكافتيريا لقيت حد بينده عليا.. على زميلي..)
على : انت فين يا سيدي و مش بترد ليه على التليفون.. لو انت مش عايز تتطمن علينا احنا عايزين نطمن عليك يا صاحبي
انا : لا ابدا يا حبيبي.. انا مكنتش موجود في القاهرة خالص. و كنت حابب اكون لوحدي الفترة دي.. انتوا عاملين ايه.
على : تعال يا صاحبي اقعد معانا شويه. متخفش سالي مش هنا
انا : وانا هخاف ليه من سالي او غير سالي..
على : تعال بس اقعد كدا. ايه اللي حصل يا عم.. احنا مش كنا معاكم و كنتوا كويسين.. ايه علاقة اللي حصل بموضوع الطلاق دا..
انا : مش عايز اتكلم يا على في الموضوع دا.. موضوع و انتهى..
على : براحتك يا سيدي.. طب انت مش ناوي تتجوز علشان حد يقعد معاك في البيت وكدا.. ما سالي شافت نفسها هي كمان
انا : شافت نفسها ازاي يعني..
على : يعني تقريبا كدا داخله في موضوع خطوبه.
انا : وانا اعمل ايه.. ما تتخطب..
على : اسمع بس.. انت عارف الخطوبه من مين..
انا : مش مهم عندي..
على : لا مهم يا معلم..
انا : مين يعني..؟
على : محمود..
انا : محمود مين؟
على : محمود صاحبنا يا عم.. ما تركز معايا..
انا : محمود... معقول... وازاي الكلام ده حصل.. وليه.. محمود ظروفه صعبه.. و عنده الدراسه يعني مش هيعرف يشتغل ويصرف او يجهز نفسه. و هو متفوق وممكن يتعين في الكليه.
على : بس كدا.. انت جبت السبب... اسف يعني في الكلام اللي هقوله.. خالتك و بنتها لعبوا في دماغه.. قالوا له. تعال اقعد معانا في الشقه و ملكش دعوه بجاحه.. و سالي أصلا كانت بتحبك انت. بس سامر ضحك عليها و لما هي عرفت الموضوع طلقتها منك لأنك فاشل مش زي محمود.. و البت بقا لعبت على الواد و شنكلته.. منها تتجوز و منها تتجوز استاذ في الجامعة له مستقبل..
انا : دا تفكير خالتي... شيطانه في صوره انسانه.. محمود طيب و ضحكوا عليه.. حتى يوم الجواز العرفي كان خايف يمضي.
انت محاولتش تفوقه من اللي بيعمله دا..
على : حاولت بس انت فاهم.. مسيطرين على عقله خالص
انا :طالما قلت له. يبقا انت عملت اللي عليك.. بكرا يعرف ان كلامك كان صح..
على : اه طبعا.. انا خلصت ضميري.. و كنت عايز اخلص ضميري معاك بس انت كنت عامل مفاجأة ليا.. في موضوع الجواز..
انا : مش فاهم.. تخلص ضميرك ازاي معايا.
على : سالي مشيها مش كويس.. و الرحلات اللي بتطلع فيها دي. بيحصل فيها حاجات كتير مش كويسه..
انا : ازاي يا بني.. انت متأكد انها كانت بنت.. انا اتجوزتها فعلا.
على : مش شرط ولا دليل انها تكون بنت.. ممكن كل حاجه تتعمل بدون الحتة دي.. ما تفهم يا عم.
انا : امممم.. مع مين يا على..
على : الحقيقة ناس كبيره معرفش عنهم حاجه. بس انا جالي الكلام ده من بنات اصحابي.. راحوا رحلة و قابلت ناس هناك وقعدت معاهم يوم و رجعت .
انا : ما علينا.. اهو انا خلصت من كل دا.. هي حره بقا. انا هقوم امشي علشان ورايا حاجات مهمه.. هبقا اكلمك في التليفون.
على : ماشي يا سامر.. ابقى طمني عليك.. والكلام بتاع سالي دا ياريت يبقا سر..
انا : عيب يا على.. سلام..
(مشيت وانا مزهول من الكلام.. يعني سناء كانت بتعمل كدا مع بنتها.. نفس اللي عملته مع سهير ونفس اللي هي عملته.. قلت لنفسي.. هو انا مستغرب ليه.. دي فعلا شيطانه في شكل بني آدم.......
روحت على الفيلا.. رنيت على حنان و قلتلها تجهز و تنزل.. لبست و نزلت ليا)
حنان : خير يا سيدي..
على فين.
انا : اركبي بس و نتكلم...
حنان : حاضر يا سيدي... اهو ركبت. قولي بقا فيه ايه..
انا : اتصلي على اختك..
حنان : ليه يا سيدي..
انا : اتصلي عليها و قولي ليها انك عايزه تقابليها في موضوع مهم..
حنان : ليه بس يا سيدي فهمني..
انا : يا ستي لما تيجي هفهمك كل حاجه.. اتصلي بس..
حنان : مش هترضي تيجي.. انا عارفه..
انا : حنان.. اتصلي و اخلصي..
حنان : حاضر.. اهو.. ادي الرقم...
(رنت عليها مره و التانيه و تقولي مش قلتك.. و بترن التالته ردت عليها)
حنان : الو ايوا يا سمر.. انت فين يا سمر.. طب انا عايزه اشوفك.. هو لازم يكون فيه حاجه علشان اختك تشوفك.. لا مش جايه عندك.. انزلي قابليني في اي حته.. طيب.. ربع ساعه واكون عندك.. مع السلامه..)
حنان : قولي بقا فيه ايه. هتنزل تقابلنا في أول فيصل..
انا : لما نقابلها و نقعد في اي مكان.. هقولك..
حنان : اديني مستنيه..
( وصلنا للمكان و حنان قعدت تبص حواليها و شافت سمر واقفه علي جنب الطريق شاورت عليها و انا مشيت بالعربيه و وقفت قدامها و فتحت الازاز بتاع العربيه..)
حنان : تعالي يا سمر اركبي..
سمر : ايه دا.. عربية مين دي.. ومين دا يا حنان...
انا : اركبي يا ست سمر وبعدين نتكلم..
سمر : لا مش راكبه الا لما اعرف..
حنان : اسكتي يا بت انتي.. لسانك عايز يتقطع. دا سامر بيه. ابن المرحومه سهير هانم.
سمر : انا اسفه.. و النعمه انا اسفه.. لامؤاخذه يا سامر بيه...
انا : اركبي يا سمر. مفيش حاجه.. عادي من حقك تسألي..
"(سمر نسخه من حنان بس اطول و جسمها فرنساوي و بتلبس لبس عادي جينز و تيشرت و حاجات عاديه. مش زي حنان. بس وشها قريب جدا من حنان على ابيض شويه... بس لابسه طرحه خفيفه..)
سمر : اوعي تزعل مني يا سامر بيه. انا معرفش حضرتك.. مش تقولي يا حنان علطول..
حنان : هو انتي بتدي حد فرصه. لسانك مسحوب منك..
سمر : بلاش الكلام ده قدام الناس يا حنان.. هو انتي عايزه تشوفيني علشان كدا...
حنان : لا يا ختي ولا عايزه اشوفك اصلا بعد اللي انتي عملتيه. دا سامر بيه اللي عايزك..
سمر : تاني يا حنان. اسكتي بقا. بلاش كلام قدام حد
انا : انا مش غريب يا سمر. خلينا بس نقعد و نتكلم. ايه رايكم في المطعم دا..
سمر : لا يا باشا.. دا غالي قوي... فيه مطاعم تانيه قدام..
انا : مش غالي عليكم يا سمر انتي وحنان..
سمر : بس ااا. بس اااي
انا :* بس ايه.
سمر : حنان لابسه العباية. هينفع ندخل هنا كدا..
حنان : بقا كدا يا مقصوفه الرقبه.. العبايه بتاعتي اللي عامله مشاكل... طب انا مش نازله..
انا : حنان هتنزل و هتدخل اول واحده و هتجيب مدير المطعم تطلب منه.. ايه رايك بقا.. انزلي يا سمر..
سمر : فيه ايه يا حنون بس. انتي زعلتي يا قمر.. انا بسأل بس علشان محدش يحرجنا.. انزلي بقا..
حنان : ايوا اعمليهم عليا... انا هنزل علشان سيدي سامر بس..
(نزلنا و قعدنا و طلبنا الاكل)
سامر : ايه يا سمر. مزعله حنان ليه؟
سمر : مزعله حنان.. مش مزعله حد انا.. هي اللي عايزه تمشيني بكيفها
انا : طيب مش المفروض دي اختك الكبيره و خايفه عليكي.. يبقا اكيد بتكلمك علشان مصلحتك..
سمر : بص يا باشا.. انا مش عايزه اعيش نفس العيشة بتاع حنان.. انا عايزه اعيش زي الناس.. وحنان مش هتقدر تصرف عليا طول الوقت.. انا لازم اشتغل واجيب قرش اصرف على نفسي و برضو اخلي بالي من روحي..
انا : بس الشغل بتاعك دا طريقه مش كويس.. وبداية لحاجات تانيه مش كويسه. غصب عنك هتقعي في غلط و مشاكل
سمر : ليه بس.. انا شغاله مضيفه في صالة كبيره. باخد فلوس كويسه. هي فاهمه اني شغاله رقاصه.. انت اكيد فاهم..
انا : ما كل حاجه وليها بداية وانتي هتلاقي رجلك بتاخدك لطريق مش كويس..
سمر : طريق ايه.. طريق اني اقعد في مكان كويس والبس لبس كويس.. واركب مواصلات كويسه.. ولا طريق الحاره و اللي يعاكس والبي يمد ايده واللي يلقح بالكلام علينا علشان قاعدين بروحنا من غير راجل..اسكت يا بيه.. اللي ايده في المايه.
انا : انا فاهم و مقدر كويس كل دا.. وعلشان حنان غاليه عندي جدا وانتي اختها انا جبتك علشان كدا..
سمر : علشان ايه يا بيه.. انا مش هسيب الشغل..
انا : مين قال انك مش هتشتغلي.. انا هجيبلك شغل.
سمر : مش فاهمه.
انا : انتي تنسى المكان اللي انتوا كنتوا ساكنين فيه.. انا هتصرف في شقه إيجار ليكم.. وتقعدي مع حنان.
سمر : و مين يعرف يدفع إيجار شقه و مصاريف و بلاوي سوده.. انت مش عارف اننا على الحديده..
انا : انت فعلا زي ما حنان بتقول.. مسحوبه من لسانك. ( ضحكت و حنان ضحكت و الأكل كان بينزل)
حنان : ياسيدي علشان تبقا تصدق..
انا : ناكل بس و نروح مكان نقعد نشرب حاجه و نتكلم براحتنا)
سمر : مش عايزه اتأخر علشان الشغل..
انا : انسى الشغل خالص.. يلا اتفضلوا الاكل هيبرد
( اكلنا واحنا قاعدين نهزر و نتكلم)
انا : يلا بينا.. هنروح نقعد في مكان كويس هيعجبك يا سمر..
سمر : مش عارفه اقولك ايه.. كدا كتير. انت دفعت شيك كبير. كنا اكلنا اي حاجه وخلاص..
انا : يلا بس. بلاش كلام صغير زي دا..
سمر : حاضر..
( نزلنا من المطعم و سمر جريت علشان تركب معايا قدام.. وحنان قالتها انتي انانيه.. مش بتحبي غير نفسك.. و سمر هتموت مت الضحك و انا قاعد اضحك عليهم الاتنين) وصلنا الكافيه و اخدنا مكان لوحدنا و قعدنا..
سمر : عايزه شيشه.. ( بتضحك)
انا : من عنيا.. هنشرب احنا التلاته شيشه..
حنان : يا لهوي.. شيشه.. يادي الفضايح.....
سمر : شايف يا سامر بيه.. مش عايزه تتغير خالص. بصي حواليكي يا بنتي. البنات والستات لابسين ايه و بيشربوا شيشه.
حنان : يعني لو الناس دي بتتناك. اقوم اتناك زيهم.. شايف البت.
سمر : يا لهوي.. ايه اللي بتقوليه دا.. اسكتي اسكتي..
انا : (بضحك) شايفه بقا يا سمر عندها حجه أقوى منك ازاي.. منطق برضو. (وضحكنا).
سمر : افرض حد سمعك دلوقتي. مش تاخدي بالك يا حنان.
حنان : انتي السبب عصبتيني.. المهم.. اتكلم يا سيدي
انا : بصي يا سمر.. انا كنت صفيت السنتر.. بس الحقيقه فكرت اشغله تاني.. وعايز حد يكون امين و قريب مني يكون موجود فيه* مسؤل عنه..
سمر : بس انا مش بفهم في الحاجات دي..
انا : بالعكس.. انتي في شغلك اهم حاجه الزبون يكون مبسوط و ياخد خدمه كويسه و يحب المكان. هو دا اللي انا عايزك تعمليه.. والبنات اللي كانوا موجودين هرجعهم تاني و تكوني انتي المسؤله. وممكن تدخلي الجامعه المفتوحه كمان. يعني تروحي يوم واحد في الأسبوع..
سمر : بس كدا كتير قوي يا سامر بيه.. وعلشان ايه دا كله..
انا : انتي تسمعي من غير نقاش كتير. والشقه كمان موجوده.
سمر : شقه ايه..
انا : الشقه اللي كان فيها المكتب بتاع ماما. بتاع الاستيراد. مقفول برضو.. نجيب فرش ليه و تقعدوا فيه. والشقه قريبه من السنتر.. ايه رايك..
( سمر وحنان مزهولين و بيبصوا لبعض.. و الراجل جاب الطلبات و الشيشه وهما متنحين)
انا : امسكي يا أستاذة انتي وهي الراجل واقف..
سمر : معلهش مخدتش بالي.. امسكي يا حنان..
حنان : شكرا يا استاذ.. ( للويتر بتاع الكافيه)
( ضحكنا انا وسمر عليها)
حنان : بتتريقوا عليا. هقوم امشي و النعمه
انا : لا لا.. خلاص يا ستي.. المهم قلتوا ايه..
سمر : سؤال يا بيه
انا : قولي يا هانم..
سمر : انت شارب حاجة.. ( وضحكت)
حنان : شايف البت المايعه.. اتعلمت المرقعه من الكباريه..
سمر : معلش.. انا اسفه.. بس دا كلام ميدخلش العقل.. دا لو قدامي الفانوس السحري وطلع منه عفريت وطلبت منه كدا ممكن يشخر ( ضحكت)
حنان : شايف البت السافله.. شايف الكلام.. قليلة الادب..
سمر : حوش حوش... انتي نسيتي كنتي بتقولي ايه دلوقتي. دا انا بالنسبه ليكي ملاك ( ضحكت)
انا : انتوا كدا علطول.. بتقفوا لبعض على الكلمه.. اقوم امشي يعني..
سمر : لا لا لا.. انا اسفه.. خلاص.. بس برضو كلمني في حاجه اصدقها..
انا : انتي مش مصدقه.. و المايه تكدب ايه..
سمر : لا يا بيه.. انا مش بكذبك.. انا مش مصدقه ان دا حقيقي اصلا.. يعني انا حاسه اني في حلم و هصحي دلوقتي.
انا : موافقه ولا ايه.
سمر : موافقه طبعا.....
انا : وانتي يا حنان.. موافقه..
حنان : كتر الف خيرك يا سيدي..* هو انا اقدر اقول لا على كلمة تطلع منك..
انا : يبقا اتفقنا.. من بكرا ننزل نجيب العفش بتاعكم و نحطه في الشقه.. وانتي يا سمر.. تروحي انهاردة تجيبي لبسك و تيجي على الفيلا الصبح.. تمام..؟
سمر : هو انا صاحيه بجد.. اقرصيني يا بت يا حنان.
حنان : لما نطلع هقرصك في.... ولا بلاش علشان سي سامر قاعد..
سمر : الصبح هكون عندكم هناك.. بس انا مش فاكره يابت عنوان الفيلا بالظبط..
انا : خدي الكارت دا.. هكتب عليه العنوان.. تركبي تاكسي و تيجي.
سمر : حاضر.. من عنيا..
انا : يلا بقا علشان نقوم نوصلك.. و نروح..
سمر : تعالي باتي معايا يا حنان بدل ما تروحي الخرابه هناك..
حنان : انا هبات في الفيلا يا اختي.. مش هقعد مع الأشكال بتاعتك دي..
سمر : الفيلا؟! ازاي.. مش اااااااي
حنان : يلا يا سيدي...
( الحيره بانت في عيون سمر اما عرفت انها حنان هتبات معايا بعد ما سهير ماتت. شكت اكيد. ايه يخلي مرحبا واحده تبات مع شاب في مكان لوحدهم.. بس متكلمتش)
سمر : ايوا هنا يا باشا.. تسلم.. انا همشي الشارع لجوا..
انا : خلي بالك من نفسك.. معاكي فلوس..
سمر : اه معايا.. توصلوا بالسلامه.. خلي بالك من نفسك يا حنان.. (ضحكت).
مشيت سمر.. وحنان طلعت قعدت معايا قدام..
حنان : شايف الواطيه.. بتلقح بالكلام علشان قلت اني هبات في الفيلا....
انا : يا ستي متقصدش.. بتهزر معاكي..
حنان : لا تقصد.. دي اختي وانا اعرفها اكتر منك.. شيطانه.. انت غلطان انك قلتلها كدا..
انا : فيه ايه يا حنان.. انتي بتغيري منها.. مينفعش تتكلمي كدا.
حنان : بدأت تدافع عنها يا سيدي.. دخلت دماغك بحركاتها.. عجبتك.. انا عارفه انها هتعجبك. انا ايه اصلا خلاني أوافق على كلامك.. انا عارفه اني جمبها دكر.. هي بت ملونه و حلوه.. و صغيره و بتلبس على الموضه. بكرا تنسيك حنان خالص..
انا : ايه دا كله.. ايه التخريف دا كله.. علشان كدا مش طايقه للبت اي كلمه..
حنان : شايف بتدافع عنها اهو..
وانا بقيت وحشه.
انا : انتي قمر يا حنان. و سمر كمان اختك.. و قمر زيك..
حنان : يا خوفي منك.. عارفه انها دخلت دماغك. علشان جريئة.. انا منكسره.. بس يا سيدي اوعي.. دي بنت بنوت..
انا : ايه اللي بتقوليه دا.. مفيش الكلام ده خالص... انا بعمل كل دا علشانكم و حياتكم تكون كويسه و برضو شغلي هيتفتح.. بطلي الأفكار دي..
حنان : على حنان الكلام ده يا سيدي.. على العموم انا قلتلك.. دي بنت بنوت..
انا : ماشي يا حنان.. خلاص..
حنان : ما تيجي يا سيدي نروح بالمره نجيب حاجتي من الحته.. علشان مروحش بكرا..
انا : حاضر يا حنان.. اي أوامر تانيه..
حنان : تسلم يا سيدي..
( رحنا المنطقه هناك.. و شوارع ضيقه.. معرفتش ادخل بالعربيه. دخلت حنان تجيب الحاجه بتاعتها و قعدت انا استنى في العربيه.. شويه و حنان مجتش.. ساعة كامله مرجعتش.. قفلت العربيه و دخلت الحاره دي و مشيت ابص على البيوت ومش عارف انهي بيت فيه مكان حنان.. وقلقان أسأل علشان محدش يشك.. لما زهقت لقيت ولد صغير قالي خالتي حنان آخر الحاره خالص مش هنا.. فضلت ماشي لغايه ما لقيت هيصه.. عند مدخل بيت ومش فاهم فيه ايه.. دخلت في وسط الزحمه أسأل فيه ايه.. رد عليا واحد.. قالي فيه حكومه جت طبت على البيت و لقيت فيه مخدرات.. و واخدين الناس اللي فيه.. فجأة لقيت حنان في البوكس.. رحت جري على هناك)
انا : حنان... فيه ايه انتي قاعده هنا ايه..
(حنان بتعيط و منهاره)
حنان : رحت في داهيه يا سيدي. رحت في داهيه.
انا: فيه ايه بس ايه حصل..
حنان : معرفش انا دخلت المطرح وشويه لقيت الحكومه طبت عليا و رزعوا الباب و دخلوا يفتشوا و طلعوا شنطة فيها حشيش َََ.. بس والنعمة ما كنت اعرف ان فيها حشيش.. دي كانت أمانة بتاع ست جارتنا قالت مسافره البلد وراجعه.. ومش مصدقين يا سيدي..
انا : اهدي بس.. اهدي انا هتصرف..
( رحت الظابط واقف بعيد شويه.. رحت اكلمه)
انا : يافندم حنان ملهاش علاقة بالموضوع دا..
الظابط : و انت مين بقا و علاقتك انت ايه بالموضوع.. انت هتعرفني شغلي..
انا : لا ابدا.. بس هي شغاله عندنا من سنين طويله و اعرفها كويس.. ولو هي ليها في الموضوع دا ايه يخليها تشتغل شغاله في البيوت..
الظابط : الكلام ده شغل النيابه و المحكمه.. مش شغلي.. وبعدين انت ايه جابك هنا ََ
انا : هي كانت جايه تاخد حاجات من البيت وراجعه معايا.. بس اتاخرت و جيت لقيتكم ماسكينها..
الظابط : ايه رايك ممكن اخدك معاها بالكلام اللي انت بتقوله دا.. يبقا كانت جايه تاخد المخدرات ليك.. هتمشي ولا ادخلك.
انا : لا لا لا خلاص.. هشوف محامي..
(فعلا مفيش حد هيصدق روايه زي كدا.. مخدرات في شنطة وهي موجوده..( رحت اطمنها اني مش هسيبها).
انا : اطمني يا حنان.. انا مش هسيبك.. هجيب محامي كبير و هتخرجي..
حنان : هخرج فين بس.. دول ماسكين الحشيش في اوضتي.. انا رحت في داهيه.. خلي بالك من نفسك يا سيدي وخلي بالك من سمر... سمر امانه في رقبتك.. (بتبكي و منهارة)
(عربية الشرطة اتحركت وانا في حالة صدمه ودموعي بتنزل بشكل هستيري.. ليه دايما قليل الحظ يوم ما يفرح ويحس ان الحظ بدأ يحس بيه يلاقي كارثه مش في الحسبان.. ركبت العربيه و منهار و انا ماشي اخدت بالي من عربيه سناء.. اول ما حست اني شفتها جريت بالعربيه و كان معاها شخص مخدتش بالي منه لان الجو ليل.. بدأت الأفكار تيجي في عقلي.. معقول تكون سناء ورا الموضوع.. معقول وصلت بيها السفالة للدرجة دي.. دي مش بني ادمه.. دي أحقر من الشيطان... مشيت بالعربيه مش عارف اعمل ايه.. روحت على الفيلا و فتحت تليفوني و كلمت المحامي قلتله لازم تيجي دلوقتي حالا.. وفعلا وصل بسرعة..)
انا : اهلا يا استاذ حسين.. اتفضل..
حسين : ازيك يا سامر بيه.. شكرا. عاش من سمع صوتك..
انا : شكرا يا متر.. انا عايزك في موضوع خطير جداا جدا.
حسين : خير.. فيه ايه.. قلقتني..
انا : فيه واحده شغاله هنا اسمها حنان..
حسين : اه اعرفها.. شوفتها هنا كتير.. ايه اللي حصل.. سرقت حاجه..
انا : لا يا استاذ حسين. حنان متربيه هنا.. مستحيل تعمل كدا..
حسين : طيب فيه ايه قولي..
انا : حنان ساكنه في منطقه شعبيه.. في بيت عبارة عن غرف قصاد بعض.. و ليها جاره قصادها مش من القاهره..
حسين : وبعدين.
انا : الست دي قالت لحنان انا رايحه البلد.. وفيه حاجات مهمه خايفه حد يسرقها وانا مش موجوده.. اديتها شنطة.. عقبال ما ترجع من البلد..
حسين : و بعدين..
انا : كنت بوصلها امبارح بالعربيه ونزلت علشان تجيب طلبات وترجع اوصلها لاختها.. فضلت استنى مجتش.. نزلت ورحت ادور على مكان بيتها.. لقيت البوليس
حسين : بيعمل ايه البوليس..
انا : البوليس جه ودخل البيت و طلع لمكان حنان و فتش الاوضه عندها ولقى الشنطة.. و الشنطة كان فيها مخدرات. اخدوا حنان..... انا عايزك تخرجها بأي وسيله..
حسين : سوري يعني يا سامر بيه.. ايه عرفك أن القصه اللي هي بتقولها دي حقيقه.. ما ممكن تكون كدابه..
انا : كدابه ازاي يا استاذ حسين.. انا متأكد..
فيه حد بتاجر في المخدرات و يفضل طول عمره يشتغل في خدمة البيوت.. فين عقلك يا استاذ حسين..
حسين : بص يا سامر بيه.. مش لازم تكون بتتاجر فيه.. ممكن عامله الاوضه مخزن او بتوصل وليها نسبه كويسه. ومش شرط أن يظهر عليها.. بس انا هخليني في السيناريو اللي انت قلته..
لازم نجيب الست دي و تعترف ان الشنطة دي تخصها..
انا : استاذ حسين.. انت مركز معايا ولا شكلك تعبان و مجهد.. فيه حد هيروح يبلغ عن نفسه.. واكيد الشرطة جايه وعندها معلومه.. يعني ممكن يكون الموضوع كله متحضر ليها.. فاهمني..
حسين : ايوا فاهم.. احنا لازم نوصل للست دي.. و نعرف مين وراها.... على العموم لازم اقعد مع حنان و افهم منها كل شي بخصوص الموضوع.. و متقلقش مفيش اي مجهود ممكن اعمله و هتأخر.. بس فيه نقطه كنت عايز اسأل فيها
انا : اتفضل.
حسين : انت بتدخل نفسك ليه في أمور زي كدا و مشغول قوي كدا..
انا : يعني اسيبها تلبس قضيه ملهاش علاقة بيها.. هو اللي بيعمل الصح في الوقت دا بيكون غريب..
حسين : مقصدش يا سامر بيه.. اقصد انك مهتم جدا لدرجة انك اتصلت بيا دلوقتي.. على العموم دا شيء كويس جدا أن لسه في ناس مخلصه في العالم دا.. استأذن انا و انا هعرف بكرا هي فين بالظبط بالاتصالات بتاعتي. و هروح و اكلمك..
انا : تمام يا استاذ حسين.. و ياريت تعرفني المكان علشان اروح اودي ليها اللبس او الاكل و الكلام ده..
حسين : حاضر.. مع السلامه..
انا : مع السلامة يا استاذ حسين...
(نمت من الإرهاق و التعب الشديد... و صحيت على تليفون المحامي.. عرفني مكان الاحتجاز بتاعها.. و انه رايح يقابلها في القسم.. قمت اخدت حمام و جهزت فطار و التليفون الداخلي بالفيلا بيرين.. رديت لقيت سمر.. افتكرت سمر و الاتفاق بتاع امبارح.. رحت فتحت ليها و دخلت).
سمر : صباح الخير يا سامر بيه. اومال فين الهانم.. مش عارفه اني جايه..
انا : ادخلي بس يا سمر و نتكلم جوا..
سمر : فيه ايه يا بيه. حنان فيها حاجه.. تعبانه..
انا : لا.. حنان اتمسكت امبارح من البوليس..
سمر : يا لهوي يا لهوي يا لهوي... ليه.. ايه اللي حصل.. عملت ايه....
انا : ادخلي بس واهدي و نتكلم جوا علشان الصوت..
( دخلنا جوا وهي في حالة صدمة.. و حاطه ايدها على رأسها).
سمر : قولي فيه ايه.. مش هي كانت معاك. ايه اللي حصل..
انا : رحنا الحارة عندكم تجيب اللبس بتاعها و البوليس دخل بعدها و لقيوا شنطه فيها مخدرات.
سمر : مخدرات.؟ مخدرات ازاي.. و هي بتعمل ايه بالمخدرات في الاوضه..
انا : الست اللي ساكنه قصادكم في الاوضه من كام يوم قالت إنها نازله البلد وخايفه على حاجات عندها في الاوضه تتسرق.. اديتها امانه لحنان و طلع فيها مخدرات.. الوقتي مين الست دي.
سمر : سماح.. بلد ايه.. احنا منعرفش عنها أي حاجه.. غير انها سكنت من كام شهر.. و ازاي حنان توافق تشيل حاجه منعرفش عنها حاجه.. يا بختك الأسود يا حنان.. مش قلتلك امبارح.. احنا حظنا كدا.. انكتب علينا الهم و الفقر.. اعمل ايه دلوقتي يا ناس..
انا : اهدي بس يا سمر... كل حاجه هتتحل.. يلا بس دلوقتي ناخد ليها اي لبس و اكل و نروح القسم..
سمر : مش قادره افكر. ازاي.. بعد ما كنت بحلم امبارح بدنيا تانيه.. تقلب كدا على راسنا الصبح.. انا عقلي هيقف..
انا : اهدي بس وكل حاجه هتتحل.. وانا مش هسيبكم ابدا مهما كان... حنان وهي في عربيه البوليس كان اللي على لسانها.. خلي بالك من سمر. خلي بالك من سمر. سمر امانه في رقبتك..
( سمر انهارت و قعدت تبكي بهيستريا. وانا احاول اخفف عنها.. لغاية ما هديت خالص..)
خرجنا انا وهي و اشترينا كل حاجه ورحنا القسم و لقيت المحامي هناك معاها. َو خلانا نقعد معاها في مكتب امين شرطه هناك.. الموقف كان صعب بين سمر و حنان و حنان شكلها مشفتش النوم..
انا : حنان.. عايزك تطمني و المحامي طمني على الموضوع.. و انا مش هسيبك ابدا.. و سمر هتفضل في رقبتي لغاية ما تخرجي..
حنان : خلاص يا سيدي انا مبقتش عايزه حاجه.. اهم حاجة خلي بالك من سمر.. امانه عليك لو بتحبني.. خلي بالك منها..
سمر : ايه بقا يا ست حنان.. بلاش بقا تدخلي في الجو دا.. انتي اللي هتخلي بالك مني و هترجعي و نعيش في حضن بعض.. هتخرجي يا حنان..
حنان : اهم شيء يا سمر لو بتحبيني.. اسمعي كلامه.. انا هطمن عليكي وانتي معاه. دا مفيش احن منه
انا : بس بقا يا حنان.. صح انتي عايشه الموضوع قوي زي ما سمر بتقول.. هتطلعي و ترجعي وتخلي بالك مننا. مين هيقرفني كل يوم الصبح علشان اصحى.. ايوا كدا يا شيخه اضحكي.. انا مش هسيبك..
حنان : متحرمش منك ولا من حنانك يا سيدي.. قوموا انتوا بقا علشان تشوفوا مصالحكم.. اوعي يا سمر ترجعي تاني للبنات دي.. باتي في الاوضه بتاعتي في الفيلا عقبال ما الشقه تتظبط و تشوفي شغل الفيلا يا سمر.. و خلي بالك من الغاز..
سمر : شايف يا سامر بيه.. احنا فين وهي شاغله بالها بالغاز في المطبخ. ( وضحكنا على الكلام بتاعها)
=سلمنا عليها و اديتها الحاجات و خرجت انا و سمر والمحامي لقيته عند الظ
و المحامي قالي فيه ثغرات كتير في المحضر.. هنشتغل عليها حتى لو معرفناش نوصل للست دي.. في أسوأ الظروف مش هتاخد حكم كبير.. لان الحرز نفسه مش كبير.. و التفتيش كان بدون إذن نيابه.. لان البلاغ كان مستعجل واكيد متوصي عليه.. و انا اثبت دلوقتي النقطه دي في ملف المحضر علشان محدش يعمل اذن مضروب بتاريخ سابق..)
(شكرت المحامي جدا على المجهود.. و اتفقت معاه اني هكلمه علشان نتفق على الاتعاب)
(ركبت العربيه انا وسمر و رحنا على الفيلا)
سمر : مش عارفه اشكرك ازاي يا بيه على كل الحاجات دي.. انا هاخد هدومي و ارجع الشقه مع البنات عقبال ما نشوف هنوصل لايه..
انا : انتي مجنونه ولا ايه.. تشكريني ليه.. وبعدين مفيش شقه تاني... ولا هتروحي مكان.. و لو مش عايزه تشوفي شغل البيت. متشغلش بالك بكلام حنان. انا هتصرف.. هجيب حد..
سمر : بقا كدا.. انا مش عايزه اشوف شغل البيت.. دا انا اخدمك بعيوني.. بس انا مش عايزه اكون حمل عليك اكتر من كدا.. كفايه كل اللي عملته و بتعمله مع حنان..
انا : بطلي كلام عبيط.. وخلي بالك.. من بكرا هننزل نشوف موضوع السنتر.. و نجيب العفش بتاع الشقه.. علشان لو مش حابه انك تقعدي معايا هنا في الفيلا..
سمر : بقا دا اسمه كلام يا سامر بيه. انا مش عايزه اقعد. انا بتكلم علشان شكل حضرتك قدام الناس.. لكن احنا ولا تفرق معانا. احنا مقطوعين من شجره ولا تفرق معانا. ضربوا الأعور على عينه.. ( وضحكت)
انا : بطلي بقا يا بنتي الكلام دا.. بكرا الأمور تتعدل.. و هفكرك.. ادخلي أوضة حنان.. و حطي اللبس بتاعك و المطبخ اهو.. و الحمام اهو لو عايزه تاخدي حمام بعد التعب دا.. و جهزي لينا اي حاجه ناكلها. او اقولك.. هطلب بيتزا.. ايه رايك..
سمر : تطلب ليه.. يكونش مفكر اني مش طباخه.. دا انا اكلي يضرب اكل اي مطعم بالجزمه.. اطلع انت وانا هجهز ليك اكل تاكل ايدك وراه...
( طلعت اخدت حمام و لبست تيشرت و بنطلون قطن و حطيت برفان.. و قعدت شويه اقلب في الفيس و الواتس.. و شويه ولقيت سمر بتخبط..)
انا : ايوا.. ادخلي يا سمر..
سمر : الاكل جاهز يا باشا.. احلى اكل في الدنيا..
انا : تسلمي يا سمر.. اند نازل وراكي حالا..
سمر : لا يا بيه.. افتح بس.. انا جايبه الاكل معايا..
( فتحت الباب لقيت قدامي.. قمر.. من غير الطرحة.. وشعرها طويل جدا.. لابسه بودي نص كم و برمودا.. وشايله الصنيه عليها الاكل..)
انا : ايه الجمال دا.. ايه الحلاوه دي. شكلك مختلف خالص وانتي من غير طرحه و بلبس البيت..
سمر : دي معاكسه بقا.. لا يا باشا.. احنا جامدين قوي.. ( وضحكت)
انا : ما باين اهو.. بصي يا سمر.. حطي الاكل في الاوضه بتاع التليفزيون.. و انا جاي وراكي....
سمر : حاضر.. انا هنزل انا بقا علشان بصراحه هموت من الجوع..
انا : تنزلي فين.. احنا هناكل مع بعض.. هاتي الاكل بتاعك وتعالي..
سمر : ازاي بقا. ميصحش طبعا.. انا بفهم في الأصول يا باشا. ميغركش اللبس يعني.. انا خدمت في البيوت قبل كدا.. (ضحكت)
انا : نفس الدماغ بتاع حنان.. يا بنتي سيبك من القرف دا.. بلا أصول بلا نيله.. هاتي الاكل واطلعي..
سمر : حاضر اللي تشوفه يبقا هو الأصول.....
( نزلت تجيب الاكل وانا دخلت الاوضه بتاعتي اكلم المحامي و اتفق معاه على الاتعاب علشان يهتم بالقضية و اتفقت معاه على مبلغ ياخده بكرا مني.. و اتكلمت شويه معاه في تفاصيل الشغل قبل كدا و انا عايز بيانات الشركة و السنتر. و ودعدني انه هيخلص الموضوع في خلال يومين.. شكرته وقفلت.. خرجت علشان الاكل ودخلت الاوضه لقيت سمر مشغله الفديو ولسه بتحاول تفتح التلفزيون... افتكرت الشريط اللي فيه.)
انا : هو احنا هنتفرج ولا هناكل يا سمر هانم..
سمر : هانم؟! ياريت كنت هانم يا بيه.. مكنش بقا حالنا كدا... انا بحب الاكل وانا بتفرج على التلفزيون. بيقولوا بيلهي هن الاكل* علشان جسمي ميتخنش و ابقا قلبوظة زي حنان.. ( وضحكت)
انا : بس سيبي اللي في ايدك وتعالي.. مش مهم دلوقتي..
( في اللحظه دي التلفزيون فتح و الفديو شغال على صورة واحده بتمص لواحد..)
سمر : يا لهوي. ايه اللي انا نيلته دا.. خد اقفل اقفل يا بيه.
انا : ما انا عمال اقولك تعالي وسيبي اللي في ايدك وانتي عنيده. ( ضحكت)
سمر : مخدتش بالي و النعمه.. مكنتش اعرف انك صاحب مزاج في الحاجات دي.. ( ضحكت).
انا : ولا صاحب مزاج ولا حاجه.. دا شريط قديم قوي.. محدش بقا بيتفرج على شرايط دلوقت.
سمر : اه ما انا استغربت.. المهم اقفل بقا ولا انت بتاكل على الحاجات دي.. (ضحكت).
انا : زي ما تحبي لو مش هيضايقك نسيبه .
سمر : يا بيه انا عايزاك تفتكر انك هنا في بيتك.. انا هنا شغالة دلوقتي مكان اختي.. انت ناسي ولا ايه..
انا : انتي اللي ناسيه انا قلتلك ايه.. سيبك من الكلام ده...
سمر : حاضر.. يبقا براحتك بقا عايز تسيبه سيبه.. انا اصلا هاكل هنا.. يعني ضهري للشاشه.. ( ضحكت)
انا : لا انا هقفل خلاص.. يلا ناكل بقا..
(بدأنا الاكل و مع الاكل بدأت ادردش معاها و الحقيقه مفيش في نيتي اي حاجه وحشه معاها..)
انا : قولي بقا يا سمر.. انتي متشائمة ليه كدا..
سمر : عايزين ناكل يا بيه.. لزومه ايه السيره دي.. دا انت تشغل المليطة احسن ( ضحكنا انا وهي)
انا :* اتكلمي بس.. انا حابب اعرف انتي طموحك ايه و هدفك ايه.. و بتفكري ازاي..
سمر : اللي زيي محكوم ملهوش طموحات كتير. يعني اي بنت في سني.. عايشه في بيت أهلها. بيصرفوا عليها.. بنتعلم مش تقعد كذا سنه في ثانوي زيي علشان مش باخد دروس. بتدخل جامعة و تقابل شباب ممكن حد فيهم يحبها وهي تحبه زي الافلام كدا.. و تتجوز و أهلها يجهزوا حاجتها. لكن انا محرومه من كل دا.. دي بقا اقل احلام للبنت العاديه خالص.. انا محرومه من كل دا...
انا : وانتي مش مرتبطه بحد.. شاب مثلا بيحبك و انتي بتحبيه...
سمر : شاب ايه؟ و النعمه ضحكتني.. مين يا بيه اللي يبص لوحده زيي.. لا اصل ولا نسب ولا فلوس ولا أهل.. انت عايش في عالم تاني. طب اقولك انا سؤال..
انا : قولي..
سمر : انت حبيت واحده زيي.. فرضا يعني. وروحت لأهلك تقولهم تعالوا نخطب البت دي.. في وضعي انا بالظبط.. بذمتك هيقولوا ايه.. اسكت يا بيه.. اذا كان لما امي كانت عايشه و بتتكلم باسمنا اختي اتنيلت اتجوزت المنيل على عينه.. دلوقتي بقا. انا ظروفي اوسخ منها.. وكمان اللي زاد الطين.. الأخت حنان متهمه في مخدرات.. قولي بقا اهلك هيقولوا ايه..
انا : عندك حق.. المشكلة مشكلة مجتمع كامل..
سمر : هيقول بقا كلام الكتب الكبير.. يا بيه مجتمع ايه.. هو كدا الأصول. انا خدتها من بدري وقلت كدا كدا خربانه.. اروح ادور على الفلوس بقا و اعمل حاجه اسند بيها نفسي واعمل لنفسي* قيمه.. تقوم المحروسه تقولي هتروحي سكة وحشه.. يا اختي هو انا يعني بسكتك دي رايحه الساحل. بلا هم (ضحكت)
انا : مش عارف اقولك ايه.. بس انتي فكرتك منطقيه.. حنان ممكن علشان مش جريئة فتخاف من اي طريق غير اللي حواليها عايشين بيه..
سمر : ما تاكل يا بيه. هو الاكل مش حلو..
انا : ابدا ابدا.. باكل اهو.. تسلم ايدك يا سمر.... الاكل ممتاز.. وحنان كمان أكلها كويس..
سمر : هو انا ممكن أسألك عن نفسك.. ولا كدا بتعدي حدودي.
انا : يا بت بطلي بقا الكلام ده.. اتفضلي اسألي في اي حاجه
سمر :* وانت يا بيه.. راجل غني.. و يعني انا اسفه الهانم مش موجوده خلاص.. مش بتفكر في الجواز.. او يعني مش معلق بت كدا من بتوع الجامعة.. لامؤاخذه يعني (ضحكت)
انا : لا مش بفكر في الجواز دلوقتي.. انا لسه يادوب 20 سنه. و لسه هخلص الكليه.. و مفيش بنت معلقها من الجامعة.. مش بحب حوارات الأطفال دي..
سمر : شكلك و عقلك بيقول انك اكبر من كدا.. دا انت كدا من دوري بقا.. يعني دفعه يا صاحبي ( ضحكت) لامؤاخذه يابيه هي طلعت كدا..
انا: لا عادي ولا يهمك.. بصي انا خلصت اكل.. كملي انتي اكل براحتك وانا هدخل ارتاح بقا لاني تعبان جدا.. لو عايزه تشغلي التلفزيون او الفديو (غمزت بعيني) شغلي..
سمر : حاضر.. اصحيك تاني ولا هتكمل للصبح.
انا : لا غالبا هنام للصبح.. لو عايزه تسهري انتي اسهري...
سمر : تصبح على خير يا بيه.. انت حنين قوي.. ليها حق حنان توصيك عليا..
انا : انتوا اللي تستاهلوا بس يا سمر.. يلا تصبحي على خير..
(دخلت اوضتي.. و نمت على السرير.. و بفكر في اللي حصل.. و اللي بيحصل وحياتي اللي بتتشقلب يوم ورا التاني و اقول يا ترى هتوصل لفين الايام بيا.... لغاية ما النوم غلبني. ونمت نوم عميق.)
صحيت الصبح بدري على تليفون المحامي... قالي انا رايح مع حنان النيابه و هبقا اكلمك لما اخلص و نتقابل. قلتله تمام.. و صحيت دخلت الحمام واخدت الحمام بتاعي و نزلت.. بصيت على سمر في المطبخ.. ملقتش حد.. بصيت في الحمام.. مفتوح.. قلت معقول المجنونه تكون مشيت.. قلت ممكن تكون لسه نايمة.. معقول.. رحت ناحيه الاوضه بتاعة حنان لقيت الباب مفتوح شويه.. بصيت اشوفها فيه ولا ايه.. لقيتها نايمه.. و ياريتني ما بصيت.. نايمه على بطنها و رجليها مفتوحه ولابسه قميص نوم قصير و مرفوع من على فخادها.. و الاندر بتاعها ظاهر.. و دراعتها مفروده و مفيش أجمل من كدا.. علطول زبي بدأ ينتبه للي عيني شيفاه.. وبدأ يصحى و يقوم عايز يتفرج هو كمان.. حاولت ابعد الأفكار الوسخه من عقلي لكن مقدرتش زبي طلع لقدام ورجع ضميري لورا.. بس قدرت اتحكم فيه.. رجعت لورا.. و خبطت على الباب من بعيد...
انا : سمر.. يا سمر.. اصحى يا سمر..
سمر : حاضر يا حماده.. شويه و هصحي.
( حماده.. مين حماده.. احا.. دي تعرف واحد اسمه حماده... ومتعود يصحيها كمان..)
انا : قومي يا سمر.. الوقت اتأخر..
سمر : عايزه انام انا.. عايزه اناااام...
انا : سمر.. قومي بجد مينفعش كدا..
سمر : خلاص اهو.. اتنيلت..
( بدأت تفوق و تفتح عنيها و كأنها مش مركزه.. بدأت تفكر. هي فين و نايمه فين.. بدأت تفتكر و بسرعة بصت لنفسها وهي بالقميص.. و افتكرت انها هنا في الفيلا.. بصت على الباب لقيتني واقف وراه.. شدت الملايه بتاع السرير عليها..)
سمر : حاضر يا سامر بيه.. خلاص صحيت.. انا اسفه راحت عليا نومه..
انا : قومي يلا علشان ورانا حاجات كتير..
سمر : حاضر..
( دخلت المطبخ و عملت بيض و جبنه بالطماطم و مربي و العيش و سخنت نسكافيه.. و جهزت فطار خفيف.. و هي كانت دخلت الحمام وخرجت و لبست و جت ليا..)
سمر : عملت ليه يا بيه.. انا كنت هعمل كل شي.
انا : مش مشكلة اقعدي افطري.. النسكافيه من غير سكر. حطي السكر بتاعك..
سمر : لامؤاخذه يا بيه راحت عليا نومه.. اصلي مش متعوده اصحى بدري كدا.. الايام الاخيره....
انا : يا بنتي اقعدي افطري...
سمر : حاضر...
انا : قوليلي بقا مين حماده اللي بيصحي فيكي دايما..
سمر وشها جاب الوان. و اتغير خالص..
سمر : حماده؟،! حماده مين يا بيه.. مين قالك الاسم دا..
انا : وانا بصحي فيكي.. بتقولي يا حماده سيبني انام مش قادرة عايزه انام..
سمر : لا أكيد انت سمعت غلط يابيه. انا معرفش حد اسمه حماده.. وبعدين هيصحي فيا بتاع ايه..
انا : انتي خايفه ليه.. هو انا ولي أمرك. عادي يعني.. عايزه تتكلمي اتكلمي.. مش عايزه.. برضو براحتك..
سمر : يعني اتكلم و الكلام دا مش هيروح لحنان ولا لحد..
انا : لو انتي مش واثقه فيا. متتكلميش..
سمر : لا واثقه فيك.. بص يا بيه.. حماده دا شغال المتر بتاع الصالة اللي انا شغاله فيها.. وهو اللي اتعرفت عليه عن طريق النت.. وقالي انه هيجيب ليا شغل اكسب منه كتير.. و فضل يلف حوليا لغايه ما دخلني الشغل.. و قعدني مع البنات دي في الشقه.. و انا معرفش انه بيروح هناك.. لغاية ما فهمت ان اللي بشغلها هناك لازم ياخد منها المقابل.. لاما مش هشتغل..
انا : يعني سلمتي له نفسك مقابل الشغل. يعني اختك كان عندها حق..
سمر : لا مش للدرجة دي.. انا بنت زي ما انا..
انا : مش فاهم. اومال المقابل ايه..
سمر : هو يعني يا بيه لازم الموضوع دا.. مش لازم تكون علاقة كامله. افهم بقا.. هو نفسه بيقول انه مش هيضيع حد. ولا يتحمل مسؤليه حد.. مجرد لعب و تسلية و دلع بس.. فهمت.
انا : اه فهمت.. وانتي وافقتي ليه على كدا..
سمر : هنعيد تاني.. يا بيه احنا مصيرنا كدا.. احنا مش بنات ناس علشان نكون زي باقي البنات.. يعني لو معملتش فلوس يبقا خسرت دا ودا.. يبقا اكسب فلوس و اعيش و يمكن تضرب معايا و اتجوز اي جوازه والسلام. وعندك حنان اهي.. اللي خايفه عليا.. ما اتجوزت بهيم ليه. علشان غبيه ضيعت نفسها في الأول مع كلب جربان.. يبقا خسرت دا وخسرت دا..
انا : مش فاهم. يعني ايه ضيعت نفسها..
سمر : هيعمل مش عارف بقا.. اطلع من دول يا حبيبي.. (ضحكت)
انا : بجد مش فاهم..
سمر : ازاي اذا كانت المرحومه هي اللي لمت الموضوع و جوزتها علشان تمسك ورقه في ايدها انها متجوزه.. و المنيل دا واخد فلوس علشان يصهين على الموضوع..
انا : يعني حنان غلطت مع حد.. و اللي اتجوزته دا كان تصليح الغلط.. اه فهمت..
سمر : عليك نور.. لكن انا بقا لو غلطت مش هيكون ببلاش.. ولا اضيع نفسي اونطه.. لاما حاجه تستاهل.. لاما بلاها.. بكلمك بكل صراحه اهو..
انا : منطق برضو.. دا انتي طلعتي مصيبه وانا معرفش.. اتاري حنان خايفه عليكي علشان اللي هي مرت بيه.. دا انتي انصح منها.. لو صادقه في كلامك يعني و لسه محافظه على نفسك.
سمر : لامؤاخذه يا بيه. هو انت فرضت عليا اتكلم علشان اكذب.. ما انا ممكن كنت اقولك اي فيلم وخلاص.. او مقولش من الاساس.. اقولك حماده دا اخو البت صاحبتي الصغير.. و هتصدق انه بيجي يرخم عليا وانا نايمه.. صح ولا ايه..
انا : بيه ايه بقا. دا انتي اللي بيه و باشا كمان.. ( ضحكت..)
سمر : اللي ميتعلمش من اللي قدامه يبقا اهبل. زي حنان كدا..
انا : دا انتي حكايه يا سمر.. حكايه في كل حاجه.. حتى وانتي نايمه.. (غمزت بعيني.)
سمر : بص بقا هيكسفني.. دا انا قعدت دقايق افكر.. ياترى شافني وانا نايمه.. يا بت مقفلتيش الباب ليه.. بس انا بخاف.. و قلت انا هصحي قبلك.. بس واضح انك صاحي من بدري وقاعد تدرس. ( ضحكت)
انا : ابدا.. لو عايز ادرس كويس كنت سيبتك نايمه و قعدت ادرس براحتي.. لكن انا بقولك على رأيي في الدقيقه اللي كنت بصحيكي فيها..
سمر : احم احم احم.. هي الساعة كام..
انا : مش سهله انتي يا سمر.. الساعة واحده يا هانم. قومي اجهزي علشان ننزل نشوف العفش والكلام دا..
سمر : انسى قصه العفش والشقه
انا : ليه بس.
سمر : ملهوش لازمه دلوقتي.. وبعدين المحامي دا هياخد فلوس كتير.. بس اوعدك لو انت عملت الشغل بتاعك. هاخد نص المرتب بس و أسد المبلغ دا واحده واحده..
انا : ايه الكلام العبيط دا.. يا بنتي حنان متربيه هنا.. وليها حق عليا.. يعني مش علشان جمال عيونك يا هانم.. قومي بقا..
سمر : بجد مش مهم دلوقتي.. انا اساسا مش هروح اقعد فيها لوحدي.. لما حنان ترجع.. شوف انت عايز تعمل ايه بالنسبه للشغل و نمشي فيه.. سيب الشقه على جنب..
انا : معنديش مانع.. قومي جهزي نفسك علشان افرجك على السنتر و نعمل شويه حاجات كدا..
سمر : هوا وتلاقيني قدامك.
(قعدت افكر.. في كلام سمر.. وافتكرت كلام حنان اما قالت إنها مكنتش عايزه تتجوز المنيل جوزها لولا سهير..
و شخصيه سمر اللي نفس شخصيه سهير و سناء.. هل فعلا مفيش عندهم امل.. فعلا مفيش عندهم امل غير كدا. مجتمع له قواعد مش متوفره فيهم.. الطموح بالنسبه ليهم الفلوس.. طب وانا معايا الفلوس.. طموحي ايه.. نسيت طموحي اساسا اني امثل واكون ممثل.. ولا بقيت عايز.. قعدت افكر مع نفسي لغايه ما فوقت على صوت سمر.. بصيت لقيتها لابسه بنطلون فيزون و بلوزة خفيفه و لابسه فيونكة على شعرها الطويل من غير طرحه. عارضة ازياء فعلا..)
انا : هوبا هوبا.. ايه الجمال و الشياكة دي.. وفين الطرحه..
سمر : يعني عجبتك.. طرحه ايه.. مش بتقول سنتر ملابس.. كل وقت وله اذان يا بيه.. فوق معايا علشان الشغل يمشي (ضحكنا)
اخدتها من ايدها وركبنا العربيه وروحنا السنتر و كانت مزهوله من المساحه و الديكور و الكلام دا.. و كلمت البنات لان ارقامهم كانت في دفتر على المكتب وفرحوا جدا أن السنتر هيفتح.. و كلمت محمود اسأله مفاتيح المخازن فين.. علشان يخرجوا البضائع منها وقت ما نفتح.. كان يوم طويل و اتصلات بزبونات السنتر و الشركات اللي بتورد لينا. و ايميلات الشركات اللي برا و قررنا في خلال شهر يكون السنتر شغال.... و خدتها و جبنا اكل في الطريق و روحنا الفيلا....
سمر : يااااه انا تعبانه نيك!! اوبا لا مؤاخذه.. طلعت مني غصب عني..
انا : لا يا شيخه.. وانا كمان تعبان نيك النيك.. فكك من جو لامؤاخذه دا.. دا احنا دفعه على كلامك.... يلا بقا علشان انا جعان نيك نيك.. ( ضحكنا احنا الاتنين كتير)
سمر : مش لما نغير و كل واحد ياخد الحمام بتاعه.. ولا هناكل كدا..
انا : لا يا حبيبتي.. انا جعان.. هغسل أيدي و ناكل و بعدين نبقا نعمل كل حاجه..
سمر : انا عايزه اقول كدا بس خايفه تقول عليا مفجوعة (ضحكت)
انا : بصي كلمة خايفه دي مش عايز اسمعها تاني.. مكسوفه مش عايز اسمعها تاني.. يلا بينا.. افتحي يا شيخه افتحي.. عقبال ما ارجع..
(دخلت غسلت ايدي و مسحت وخرجت كانت جهزت الاكل ودخلت تغسل ايدها. ورجعت.. اكلنا واحنا قاعدين نتكلم وهي فرحانه انها جت معايا و اتأكدت اني كلامي حقيقه.. كانت فرحانه جدا و وشها بدأ يضحك علطول و نظرة اليأس بعدت عنها..)
سمر : يااااه.. انا حاسه اني مبسوطه جدا. بس برضو أزمة حنان دي* لو عدت هتبقا كدا كل حاجه تمام..
انا : هتعدي متقلقيش.. انا هطلع اغير لبسي و اخد حمام.. كملي اكلك انتي..
سمر : يعني هتنام علطول..
انا : لا هقعد شويه فوق.. خلصي ولو حبيتي تيجي فوق تعالي..
سمر : حاضر..
( دخلت الحمام و اخدت الحمام بتاعي و حلقت دقني و لبست وخرجت صبيت كأس و قعدت فتحت الساوند سيستم وشغلت ام كلثوم و قعدت على الكنبه مددت رجلي.. شوية ولقيت حد بيخبط..)
سمر : ادخل يا بيه ولا مشغول..
انا : ادخلي يا سمر.. تعالي مش مشغول ولا حاجه..
(بلف وشي و اظبط قعدتي و لقيت سمر لابسه كات و شورت و حاطه ميكب خفيف و ريحة البرفان بتاعها ظاهره جدا.. و وشها منور بعد الحمام.. صفرت كام صفارة)
انا : يخرب عقلك.. ايه الجمال دا كله..
سمر : هتكسفني تاني.. انزل يعني.. (ضحكت)
انا : لا تعالي اقعدي.. بتشربي يا سمر..؟
سمر : لا بس علشان الزباين.. بقيت اشرب كام كأس كدا..
انا : طيب تعال اقعدي.. هصب ليكي كأس.
سمر : نعم!! تصب لمين.. يعني جاي في الحتة بتاعتي و تقولي اصب. انت نسيت اني كنت مضيفه ولا ايه ايه يا باشا..
انا : لا ياستي. تعالي فرجيني..
( جت تفتح الازازه و كانت الترابيزه في النص.. لفت ناحيتي و وطت علشان تفتح. وياريتها ما وطت.. الشورت ضيق و مجسم طيزها ولما وطت بقت ركبتها باينه جدا. و الفرق بين طيزها باين و الشورت دخل جواه وهي بترفع.. وانا الكاسين اللي شربتهم سخنوا جسمي علطول. و التيشيرت اللي لبساه بترفع عن ضهرها و انا قاعد ورا كل دا في موقف لا احسد عليه.. وانا مركز قوي في جسمها لفت فجأة لقيتني مفتح عيني.)
سمر : بطل شقاوه و بص من تحت لتحت.. ( ضحكت)
انا : غصب عني يا ست هانم.. انتي اللي حلوه.. و تجنني كمان.
سمر : انت شربت من شويه قبل ما اطلع..
انا : اه.. ليه.
سمر : واضح انك مش حاسس بكلامك. اللي يسمع كلامك يقول دا معجب ولهان.. ايه يا بيه..
انا : وايه المشكلة.. هو انا اما اقول على حد الحقيقه يبقا سكران.. بالعكس.. اشربي علشان تشوفي الكلام عادي (ضحكت)
سمر : اه صح استنى اشرب و اجي معاك لدماغك (ضحكت).
انا : تعرفي انا عاجبني الذكاء بتاعك.. بس قلقان من حاجه
سمر : قلقان من ايه..
انا : انك تستغلي الذكاء دا في وقت من الأوقات في الشر.
سمر : يبقا انت لسه معرفتش سمر.. انا عمري ما حبيت الظلم. حتى لو عشت مظلومه. عمري ما اتمنى لحد الشر حتى لو الشر طال مني.. انا لما نزلت الشغل قابلت أشكال وألوان.. عرفت ان الناس مش كويسه ولا بتحب الخير لبعض.. علشان كدا لما انت عرضت عليا الشغل وافقت.. رغم ان الشغل بتاعي فيه فلوس اكتر بكتير....
انا : بكرا حياتك تتغير و تكملي الكليه و تلاقي حد مناسب ليكي و تتجوزي و تعيشي حياه طبيعيه..
سمر : ياااه.. انا طموحي اقل من كدا بكتير.. انا عايزه شغل مناسب..
وحياه في مكان كويس.. و كدا جبرت.. جه الجواز مجاش. مش مهم قوي.. زي ما قلتلك.. اللي هيجي هيكون درجة تالته ( ضحكت)
انا : المهم تنسى قصه الشغل التاني و تنسى حماده دا خالص.
سمر : حماده مين.. حماده دا خول.. (ضحكت)
انا : ازاي يعني..
سمر : يعني كنا بنجاري فيه علشان الشغل بس.. لكن غير كدا ملهوش لازمه اصلا..
انا : طب تمام.. يبقا كدا مش فاضل غير موضوع حنان.. و تبقا الدنيا اتظبطت معاكي..
سمر : مقولتش بقا.. انت علاقاتك مع مين.
انا : علاقات ايه. مليش علاقات مع حد..
سمر : شوف بقا هياكل بعقلي حلاوه.. يعني سامر بيه الشيك الجنتل الغني القمر دا. ملهوش علاقات بعدد شعر راسي..
انا : انا هضحك عليكي ليه.. بجد مفيش..
سمر : وحنان.. مفيش حاجه
انا : يعني ايه حنان..
سمر : انت فاهم وانا فاهمه..
انا : هاتي اللي عندك مره واحده..
سمر : استنى اقوم اصب ليك كأس يمكن تفتكر ( ضحكت)
= قامت سمر بنفس الوضعية المثيره.. بس المره دي بدلع شويه. و طولت اكتر و تبص عليا بطرف عينها وانا ببص على جسمها من ورا..)
سمر : خلصت يا بيه ولا استنى..
انا : خلصت ايه يا سمر..
سمر : اللي بتعمله.. (ضحكت)
انا : لا لسه شويه.. (ضحكت)
سمر : لا دا انت طماع بقا... افتكرت ولا استنى شويه..
انا : خلي الموضوع دا على جنب يا سمر.. بلاش نتكلم فيه..
سمر : تمام.. خد اشرب انا كدا فهمت.. على فكرة انا معنديش مانع.. تنبسطوا مع بعض..
انا : وانتي هتتبسطي ازاي.. طالما كشفنا ورقنا قدام بعض..
سمر : متشغلش بالك بيا.. اصل انا مش زي حنان.. حنان ظروفها كدا. الزفت اللي متجوزها. مطلقها شفوي كدا مليون مره.. و هي مش عارفه تمسك منه ورقه.. وبعدين البنت غير المره يا بيه.. البنت لما تتجوز غير قبل الجواز.. تفرق ( ضحكت)
انا : انتي حكايه يا سمر.. بس انا مش هوعدك اني مش هدرس كل حاجه وانا بصحيكي.. خلي بالك بقا.. (ضحكت)
سمر : عاوز تدرس يا سامر بيه..
انا : انا بهزر.. بلاش تقفشي..
سمر : وانا مش بهزر.. عاوز ولا ايه..
انا : يا ستي بهزر..
سمر : مش انت قايل مفيش كسوف ولا خوف في الكلام بينا..
انا : اه قلت..
سمر : اومال مكسوف ليه و انت وشك باين عليه انك عاوز..
انا : ولو عايز.. هو انتي عايزه..
سمر : موافقه بس بشرط..
انا : موافقه على ايه و شرط ايه..
سمر : انك تدرس براحتك.. والشرط انه بحدود.. و محدش مخلوق يعرف..
انا : هو انتي لسه مش واثقه فيا.. اوعي تكوني مفكره اني بعمل كل دا علشان الحاجه دي..
سمر : اولا انا واثقه فيك جدا.. ثانيا انا مش هبله و ممكن اتخيل انك تعمل كل دا علشان الحاجات دي. مع انك ممكن تعمل كل دا بحاجات بسيطه خالص.. انا مش غبيه يا بيه.. انا بس بنبهك.. قلت ايه..
انا : موافق..
سمر : طب انا هنزل الاوضه تحت و اعمل نفس اللي حصل الصبح.. وانت تيجي تدرس براحتك..
انا : وليه تحت.. ما احنا ممكن نعمل هنا..
سمر : تحت احسن.. هيحقق اللي انت كنت عايز تعمله الصبح. اول مشهد بيأثر اكتر..
انا : يخرب عقلك.. موافق.. ا
سمر : انا نازله..
( نزلت سمر تحت و شويه و انا نزلت و بصيت من الباب لقيت نفس الوضع بنفس القميص.. بنفس الاندر.. بس النور شغال علشان الدنيا ليل.. دخلت براحه و هي عامله انها نايمه فعلا.. قربت من السرير و قعدت على الجنب و بدأت اتفرج على فخاد سمر و وشعرها و ضهرها و الخمره سخنت جسمي اكتر.. بدأت ارفع القميص من على فخادها وهي بتعمل أصوات انها نايمه.. كأننا بنمثل مقطع.. رفعت القميص عن طيزها و بدأت تظهر كلها و الاندر لازق في كسها شكله يهبل.. بدأت احسس على فخادها وهي تعمل أصوات دلع كأنها نايمه و تفتح رجليها اكتر.. بدأت ارفع أيدي على طيزها و احسس عليها.. و احط صباعي على الاندر بين طيزها و بدأت أشد الاندر من طيزها و هي ترفع وسطها و بدأت اشوف كسها الصغير عليه شعر خفيف خالص.. بدأت انزل بوشي اشم كسها وانفخ فيه..)
سمر : اوووف.. كفايه انا كدا هتعب.. استنى انقلب ليك علشان تدرس من قدام..
( انقلبت و هي برضو مغمضه عينها و نص صدرها ظاهر و مشدود)
بدأت أشد الحماله بتاع صدرها و انزلها واحده واحده وبدأ يظهر بزها اليمين و بدأت احسس عليه و العب في الحلمات وقربت شفايفي وبوست حلمة بزها اليمين..)
سمر : اححححح.. انت كدا بتدوق مش بتدرس.. دوق بقا بس بحدود..
انا : فتحي عيونك يا سمر.. عايزك صاحيه..
سمر : ايه خلصت ولا ايه..
انا : خلصت ايه هو انا لسه بدأت..
سمر : طب ما تبدأ هو انا منعتك.. خد راحتك الا الحاجه اللي انت عارفها.. ( ضحكت)
انا : بجد. ؟
سمر : مش لازم اريحك يا بيه.. زي ما انت بتريحنا كلنا.. ما تفتح مخك معايا بقا.. ارمي عقلك ورا.. و شوف كيفك..
انا : وانتي ملكيش كيف..
سمر : انا كيفي اعمل كل حاجه بس انت فاهم.. هنقعد نتكلم كتير.. (ضحكت)
انا : كل حاجه كل حاجه غير اني افتحك..؟
سمر : عليك نور.. لو كنت زي حنان مكنتش أخرت عنك دا ( بتشاور بصباع على كسها)
= قلعت التيشيرت و الشورت و فضلت بالبوكسر و قربت من وشها و بدأت ابوس شفايفها و هي بدأت تتفاعل معايا وفجأة لقيتها بتتكلم.
سمر : يعني انت متأكد ان موضوع حنان هيتحل يا سامر بيه
انا : انتي مش سمعتي المحامي.. دا من أشهر المحامين في البلد.. ولما يقولي اتطمن يعني عارف هو بيتكلم ازاي..
سمر : تعرف لو موضوع حنان دا اتحل.. هنولك اللي في بالك.. بس برضو بشرط..
انا : ايه اللي في بالي.. وشرط ايه..
سمر : دا.. هتبقا انت اول واحد تزوره ( ضحكت)
انا : وايه الشرط بقا علشان نزور الحلو دا..
سمر : ورقة جواز و ورقه طلاق.. علشان اضمن نفسي برضو.. انا مش بقولك تتجوزني.. لا.. تديني ورقه بس اني مطلقه.
انا : تقصدي رسمي..
سمر : لو ليك كيف تزور.. لو ملكش كيف خلاص.. اللي أوله شرط آخره ايه..
انا : اخره كس سمر.. ( ضحكت)
سمر : يوووه انت بتعرف تتكلم اهو.. اومال مالك كدا..
انا : عايز ادوق كسك لو حتى بلساني.. ايه رايك..
سمر : انت طماع قوي.. بس تستاهل.. بس من غير شقاوه.. من برا بس.. ( ضحكت)
بدأت ابوس فيها واقلعها القميص بأيدي وامسك صدرها و الحس رقبتها و انزل على صدرها واول ما لحست صدرها طلعت اااه طويله.. بدأت ادعك في صدرها جامد و امص من الحلمات قوي...
سمر : اووووووف دا انت طلعت شقي خالص.. مش ناوي تدوق بقا.. اااااه يلا..
سمعت كلامها و هجت اكتر ونزلت على بطنها وبدأت أقرب من كسها وجسمها بيتلوي تحتي.. ونزلت على زنبور كسها وبدأت الحس فيه جامد وهي مسكت صدرها وبدأت تدعك.. كسها كله شهوه وغرقان وانا بدأت الحس من تحت لفوق و الحس شفايف كسها
سمر : اححححح كمان.. اااااااااااااااااااه الحس كمان.. الحس كسي دا.. اهري كسي لحس بلسانك الحلو دا.. اووووووف على كدا.. انا اول مره اهيج كدا.. اااااااااااااااااااه
( قلبتها على بطنها و بدأت ابوس طيزها من ورا في كل حته و افتح بين طيزها.. و لسه هلحسها.. لقيتها اتكلمت)
سمر : يا حلاوه.. انت ليك في اللون.. مكنتش اعرف..
انا : ليكي ولا بلاش..
سمر : طيب اصبر بقا دلوقتي.. الحاجات دي بتحتاج شغل تاني يا بيه.. فتح مخك.. ( ضحكت)
انا : مش فاهم..
سمر : هروح الحمام وارجع ليك..
انا : امممم فهمت..
سمر : أهو كدا.. خليك مفوق معايا..
( راحت سمر الحمام واضح انها هتغسل طيزها كويس و تنضف من جوا بالمايه.. و تتطمن على طيزها من حيث النضافه)
سمر : اتاخرت عليك يا شقى.. ( ضحكت)
انا : شقي ايه بقا.. دا انتي اللي طلعتي حكايه..
سمر : طب يلا بقا..
( نامت على بطنها و فتحت طيزها بايدها.. وانا اتجننت من منظر خرمها المشدود وبدأت الف لساني حواليه.. وبدأت احشر لساني جوا و بدأت تتجاوب معايا و تشد خرمها و ترخي..)
سمر : اححححح.. اوف بقا.. انت حنين قوي على الخرم.. دخل صباعك احسن.. اااااااااااااااااااه ايوا كدا.. احشر بقا.. ايوا كمان.. اااااه ااااه ااااه بعبص متخفش.. ااااااخ اححححح
انا : عايز انيكك..
سمر : لا نيك لا.. فرش بس..
انا : في طيزك..
سمر : وريني زبك الأول كدا..
( قلعت البوكسر و شافت زبي واقف قدام وشها وهي نايمه.. لفت وشها و بدأت تمسك فيه.. وقربت منه و بدأت تلحس فيه..و بدأت تدخله في بوقها و تبص ليا نظرات كلها سكس.. قعدت تمص شويه وبعدين)
سمر : زبك مش تخين بس صعب يدخل في طيزي..
انا : ليه..
سمر : علشان انا مش بتناك فيها.. مش قلتك اني تفريش بس..
انا : ماشي يا سمر.. تفريش بس..
سمر : بس اوعدك.. هتزور طيزي اول واحد برضو.. فرش بقا علشان انا سخنت من زبك في بوقي وعايزه اجيبها..
انا : تجيبي ايه..
سمر : احيه.. هجيب ايه يعني.. هضرب عشرة يعني (وضحكت)
انا : افرش ايه كسك ولا طيزك..
سمر : الاتنين و ادعك كدا الخرم واضغط بس براحه.. يلا بقا
( بدأت ادعك زبي في خرم طيزها و اضغط عليه وهي تشد الفردتين وتقولي كمان.. حسيت انها عايزه تتناك في طيزها بس خايفه من الوجع.. بدأت اضغط و ارجع.. اضغط وارجع هي تفتح خرمها مع الضغط.. لغايه ما مره دخلت نص راس زبي و صرخت)
سمر : اااااااااااااااااااه بيوجع قوي.. طلع طلع.. انت صعب كدا ليه... براحه و بشويش.. اااه.. ايوا كدا.. براحه بقا و دخل ولما اقولك وقف توقف.. اححححح.. رفيع بس ناشف.. اااااااااااااااااااه.. كفايه كدا.. فرش كسي بقا بس خلي بالك.. ايوا كدا.. اوعي يفلت منك و يدخل.. احح احح حك قوي.. عايزه احس بيه في كل حته في كسي.. اااااااااااااااااااه.. كمان... كمان.. خد كيفك بقا علشان قربت اجيبها... اااااااااااااااااااه اووووووف هموت... يلا مع بعض... اااااااااااااااااااه اححححح هاتهم على طيزي من برا.. اااااااااااااااااااه يلا يلا يلا يلا يلا اااااااااااااااااااه
(نزلت على طيزها وهي بتدعك في كسها و بتجيب... و نمت جمبها و خدتها في حضني..).
نكمل الجزء الجاي
السر الخفى
الجزء السابع..
==============
زي ما انتهى الجزء السادس.. حكايتي مع سمر.. واللي حصل بينا.. ولكن بالحدود..
(نمت انا وسمر في اليوم دا و صحيت على صوتها)
سمر : سامر باشا.. اصحى كدا وفوق.. يا سامر.. اصحى بقا
انا : فيه ايه يا حنان سيبني انام..
سمر : حنان مين.. انت لسه دماغك تقيله.. فوق كدا معايا..
(بدأت افوق و اركز لقيت نفسي عريان ملط و سمر واقفه قدامي بقميص بيتي قصير كات..)
انا : صباح الخير يا سمر.. الساعة كام..
سمر : 10 يا باشا اصحى علشان عندنا شغل و التليفون بيرن من بدري.. اقوم انا جهزت الحمام و الفطار..
انا : حاضر قل سمر قايم..
= قمت ودخلت الحمام و لبست و نزلت افطر معاها لقيتها كانت لبست و جاهزه.. =
سمر : شكلك لسه تعبان.. هو احنا عملنا ايه يا باشا.. (ضحكت).
انا : لا.. الموضوع ان بقالي فترة مش بصحي بدري.. و اليومين اللي فاتوا تعبنا جدا.. مش اللي في بالك يا شيطانه انتي..
سمر : لا بس انا عارفه برضو اني اتعب اي حد.. إمكانيات يا باشا.. و كمان لما ما ماكملش كيفك غلط.. تتعب.. انا قمت ضهري تاعبني.
انا : فعلا يا سمسم انتي تتعبي اي حد. موضوع نكمل دا نتكلم فيه لما نرجع..
سمر : اعملك نسكافيه ولا قهوه..
انا : لا نشربها في السنتر بقا. البنات زمانهم على وصول..
سمر : مش مخوفني غير البنات دول..
انا : ليه بس.. خايفه من ايه..
سمر : انت فاهم.. وانا فاهمه...
انا : يا بنتي دول معانا من بدري لو كنت في نيتي حاجه كانت حصلت من زمان..
سمر : اما نشوف.. يلا بينا..
( رحنا السنتر و لقينا فعلا البنات مستنيه هناك.. دخلنا وكل واحده بدأت تشوف شغلها و تعمل اتصالات و تبلغ الزباين اننا هنفتح تاني.. والعمال جابوا البضاعة من المخازن و بدأت سمر تفهم الشغل ماشي ازاي. و انشغلت مع البنات و واضح انها نشيطه جدا.. وانا فتحت التليفون اشوف مين كان بيتصل.. لقيت مفاجأة.. سناء كانت بترن كتير جدا.. استغربت.. ليه بترن انهارده مع ان من يوم الطلاق بتاع سالي. مشفتش رقم تليفون ليها عندي. فتحت الرسايل لقيت رساله منها.. فيها الاتي
(عايزه اشوفك يا سامر و ياريت بلاش تتهرب علشان مصلحتك معايا انا.. انسى موضوع سالي خالص.. خلي علاقتنا بعيد عن الموضوع دا.)
استغربت من الرساله.. مصلحة ايه.. و اتهرب من ايه. الفضول اتملك مني.. و فعلا خرجت برا في العربيه و رنيت عليها.
انا : الو..
سناء : كنت عارفه انك هتتصل..
انا : ياريت تقولي عايزه ايه لاني مش فاضي..
سناء : بقا كدا يا سامر.. وكل دا علشان ايه.. ما خلاص انت طلقت البت و خلصنا.. هو انا غريبه عنك.. ايه حصل لك دا
انا : ملهوش لازمه الكلام خلاص.. كل واحد يروح لحاله..
سناء : ازاي اروح لحالي.. انا المفروض اورث في اختي.. انا أقرب منها عنك..
انا : تورثي ليه.. هو ملهاش ابن ولا ايه.. انت حصل حاجه لعقلك. ما انا اديتك انتي وبنتك اللي يكفيكم وزياده.. انتي مش هتبطلي بقا
سناء : ابنها منين.. انت بتضحك على نفسك ولا ايه.. اوعي تلعب معايا اللعبة دي.. هتندم..
انا : أعلى ما في خيلك تركبيه.. انا بقا هعرف الاعبك كويس..
سناء : بلاش يا سامر.. انت متعرفنيش.. خلينا نتقابل و نتفق.. ايه رايك تيجي تسهر معايا انهارده.. عندي ليك حل لمشكله حنان... بدل ما تصرف كتير.. قلت ايه..
( زي ما توقعت.. هي ورا موضوع حنان.. مش عارف ارد عليها اقولها ايه.. ادخل معاها في مشاكل كتير ولا ارمي ليها اي حاجه تسد عينها ولا اخطط ليها.. بعد تفكير شويه.. رديت عليها)
انا : مش هينفع انهارده.. خليها بكرا..
سناء : لا احسن انهارده.. علشان سالي مش هنا.. نعرف ناخد راحتنا.
انا : هكلمك بالليل..
سناء : خلاص مستنيه تليفونك.. باي يا روح قلبي
(قفلت معاها و انا قاعد افكر.. اعمل ايه.. فكرت في حسين المحامي.. واتصلت عليه و قالي ساعة بالظبط و اقابلك في الفيلا.. وقفلت.. دخلت السنتر. و معجب جدا بنشاط سمر في المكان.. و لقيتها واقفه مع زبونه قديمه للمحل كانت معديه من الشارع و دخلت تسأل عن ميعاد الافتتاح. و سمر كانت واقفه تتكلم معاها.. عجبني اسلوبها و طريقة حوارها مع الزبونه و الهزار و الضحك بينهم.. خرجت الزبونه و هي بتقولها يوم الافتتاح هتيجي و تجيب البنات..)
انا : ايه يا سمر النشاط دا و الحلاوه دي.. مكنتش اعرف انك كدا
سمر : انت ناسي انا كنت شغاله ايه.. اهم حاجة الزبون يكون مزاجه في السما.. شغلانتي الكلام يا بيه.. انت لسه شوفت حاجه.
انا : هنشوف يا سمسم.. البنات فين..
سمر : البنات تعبوا قوي.. قلتلهم يروحوا يتغدوا في اي مطعم و ياخدوا راحه ساعة و يرجعوا..
انا : كويس انك تتصرفي كدا.. لما يرجعوا شوفي جابوا اكل بكام و اديهم فلوس.. خلي معاكي الفلوس دي علشان لو احتاجتي حاجه.. و كلميهم يجيبوا اكل ليكي..
سمر : وانت هتتغدي فين..
انا : هروح مشوار كدا و هتصرف انا في اي حاجه..
سمر : ماشي يا بيه..
انا : بلاش بيه هنا بقا..
قولي زيهم كدا يا مستر سامر وخلاص. وبينا وبين بعض سامر وخلاص.
سمر : اللي تشوفه يا مستر.. ( ضحكت)
انا : عايزه حاجه اجيبها و انا راجع.
سمر : عايزه سلامتك وخلي بالك من الطريق
( خرجت وركبت العربيه ورحت الفيلا وشويه و لقيت المحامي بيرن عليا..)
انا : اتفضل يا استاذ حسين..
حسين : بنفسك يا سامر بيه. اومال فين اخت حنان.
انا : في السنتر..
حسين : اه نسيت صحيح.. ايه.. حصل حاجه ولا ايه..
انا : بص يا استاذ حسين.. انا الحقيقي برتاح جدا ليك و بثق فيك.. و دا طبعا من شهادة المرحومه فيك.. عايز اكلمك في موضوع مهم بس السريه اهم شيء فيه..
حسين : مدام سهير كانت اهم عميل عندي في المكتب.. وانت مكانها. اتطمن يا سامر بيه..
انا : عايز أسألك في موضوع قانوني شويه..
حسين :اتفضل
انا : افرض انا اتجوزت و مش بخلف و تبنيت *** و كتبته باسمي.. هل يورث فيا قانونا.. و لو حد اثبت ان الولد دا مش ابني بعد موتى مثلا.. يبطل الميراث..
حسين : اولا لو حد ثبت عدم النسب يبقا ملهوش حق يورث خصوصا لو من الورثه.. و ميقدرش يثبت دا الا اذا كان معاه أوراق رسميه بحقيقة نسب الطفل الاساسيه.. ثانيا ممكن انت ككافل للطفل تكتب له كل شيء باسمه ودا يبقا عقود و تنازل.. ميدخلش في قانون المواريث.. حضرتك بتسأل ليه..
انا : بص يا استاذ حسين من النهايه.. الطفل دا هو انا.. و الوريث هي سناء اللي عايزه تلهف كل شي..
حسين : يعني حضرتك مش ابن مدام سهير.. ولا ابن المروحوم
انا : بالظبط.. ايه الحل.
حسين : مفيش حل اصلا.. او بمعنى مفيش مشكله اساسا..
انا : ازاي يا استاذ حسين..
حسين : هفهمك براحه.. والدك اساسا كتب كل شي لمدام سهير.. و انت اول ما دخلت الجامعة مدام سهير عملت نفس الشيء معاك.. كتبت كل ممتلكاتها ليك.. و حضرتك كنت عامل ليها توكيل عام.. يعني مدام سهير كانت بتدير فلوسك انت.. مدام سهير كان ليها حساب في البنك فيه مبلغ بسيط جدا يادوب كفى مصاريف نقلها و السفريات و كدا.. انت موقفك قانوني مليون الميه.. بس فيه نقطه صغيره.. لو هي رفعت طعن في نسبك يبقا هتكون بعد كدا باسمك الحقيقي.. يعني كل الحسابات دي هتكون وقف. ودي حلها بسيط.. بس محتاجه حد ثقة جدا تنقل له كل ممتلكاتك.. او تعمل تسيل لكل الممتلكات و تحتفظ بيها كاش ودا امو صعب.. او مشغولات ذهبيه.. فيه حلول كتير. انت قرر وانا معاك..
انا : كويس.. دي ممكن نقرر فيها.. فيه نقطه تانيه كنت عايز اقولك عليها...
حسين : اتفضل
انا : اللي ورا الحكايه بتاع حنان هي سناء.. بس انا عايز اثبت دا.. يعني لو سجلت ليها الكلام ده يخرج حنان..
حسين : وحضرتك عرفت منين انها ورا الموضوع..
انا : هي لمحت ليا بكدا.. و انا رايح ليها بالليل انهارده.. ينفع نتصرف قانوني في الموضوع دا
حسين : ممكن بس لو انهارده يبقا لازم نروح دلوقتي النيابه ناخد اذن تسجيل..
انا :تمام قوي يلا بينا..
( رحنا النيابه و لحقنا على اخر لحظه و طبعا بعلاقات حسين قدر ياخد اذن بالتسجيل و اتهام مرهون بالتسجيل دا.. ورحنا قسم الشرطه و عملنا الإجراءات القانونية.. و اتفقت مع حسين نتقابل بالليل بعد التسجيل.. رحت راديوشاك و اشتريت مسجل صغير جدا و رحت السنتر و جربته و كان كويس و كمان عملت احتياط و هسجل بالموبايل..)
سمر : بتعمل ايه يا مستر سامر.. مش مركز معايا انهارده..
انا : مشغول في موضوع كدا هقولك عليه بعدين...
سمر : ايه جو جديد ولا ايه..
انا : لا قديم يا خفه.
سمر : طب مش هنروح في اليوم دا ولا ايه.. انا تعبانه جدا.. و البنات روحوا.
انا : طيب يلا بينا.. انا جيت علشانك اصلا..
سمر : تسلم يا باشا.. متحرمش منك ابدا.. انت اتغديت..
انا : تصدقي نسيت.. تبقى تعملي اي حاجه خفيفه كدا في البيت ليا وخلاص..
سمر : عارفه انك مش هتتغدي و علشان كدا انا كمان مرضتش اتغدى.. نقضيها في الفيلا بقا..
( قفلنا و ركبنا العربيه.. و رحنا الفيلا.. دخلت غيرت هدومي بعد ما اخدت حمام.. وسمر لقيتها بتجهز في الأكل ولابسه قميص نوم اسود حكايه وقفت وراها و شدتها و حضنتها من ورا و بوستها في رقبتها)
سمر : بطل شقاوه يا بيه.. انت مش بتشبع و لا ايه.. (ضحكت)
انا : انتي كل يوم بتطوري في اللبس يا سمر و بتجنني عقلي. اعمل ايه..
سمر : مش انت امبارح شفتني عريانه.. يبقا خلاص مفيش كسوف بعد كدا.. البس بقا براحتي.. يلا بقا علشان ناكل انا هموت من الجوع.. وبعد كدا نبقا نشوف جنانك..
انا : تمام.. بصي.. انا هروح مشوار كدا وهرجع بعد الأكل.. لو عايزه تريحي شويه و نسهر مع بعض اوكي. عايزه تستنى.. براحتك.. ماشي..
سمر: انا هدخل اريح شوية و لما ترجع صحيني..
( اكلنا انا و سمر و مش بتبطل هزار وضحك.. و خلصت و طلعت لبست لبس الخروج و اتصلت على سناء و قلتها انا جايلك.. انتي في البيت.. قالت اه مستنيه تليفونك من بدري..)
خرجت و ورحت على العماره و طلعت فوق و كانت مستنيه على الباب لابسه روب..
دخلت و لقيتها سلمت عليا و حضنتني و انا حبيت اني اكون عادي معاها علشان متحسش بحاجه.. حضنتها)
سناء : وحشتني قوي يا سامر يا حبيبي.. وحشتني موت موت.. ادخل...
انا : عامله ايه يا سنسن..
سناء : ياااه وحشاني كلمة سنسن منك يا قلبي.. ادخل جوا.. هجيب الحاجه وجايه..
( دخلت الصالون و قعدت على الكنبه.. و استنيت ولقيتها داخله و شايله صينيه عليها ويسكي و حاجات كتير فستق و سوداني و مزات.. حطت الحاجه و قعدت و شغلت موسيقى)
سناء : ليه يا سامر توصل الموضوع بينا لكدا.. و تخسرني.. وانا اخسرك..
انا : قصدك تخسري فلوسي..
سناء : انت اللي وصلت الأمور معايا لكدا.. انا مكنتش عايزه منك حاجه.. انا كنت عايزه سالي تعيش معاك و مش تمرمط زيي انا و سوسو.. غلطانه انا..
انا : لا مش غلطانه.. المهم نسيبنا من اللي عدي..
سناء : ماشي كلامك.. ننسى اي حاجه عدت و نخلينا ولاد انهارده..
انا : وانا موافق.. قلتي ليك حل لموضوع حنان.. عرفيني بيه..
( استغليت انها بتصب الكاسات و حطيت ايدي في جيبي وشغلت المسجل و انا فاتح المسجل بتاع التليفون.)
سناء : مش لما نشرب الأول و ننبسط ولا ملكش مزاج. بطلت شرب ولا ايه..
انا : نتكلم الأول وبعدين ننبسط لسه بدري..
سناء : بص يا سيدي.. انا بصراحه من يوم موقفك معانا علشان حنان وانا هتجنن منها. و حبيت انتقم منها.
انا : ازاي يعني عملتي ايه..
سناء : عرفت سكنها و عرفت مخبر هناك في المنطقه و عرفت كل حاجه عن السكان و قالي على الست اللي قصادها و لسه جديده في المنطقه وشغاله في السوق.. وقال كلام عليها مش كويس. اديته اللي فيه النصيب و رحت للست دي وقعدت معاها و اتفقت معاها على الموضوع كله و اديتها مبلغ برضو وهي ما صدقت.. اديتها الشنطه و قلتها تقول ايه.. و كنت مراقبه البيت و عرفت انها مش بتروح و اخدت رقم تليفون عيل شغال في القهوه هناك يعرفها و قلتله لما تشوفها جايه عرفني و طبعا المخبر قام بالواجب بعد ما عرفت انها هناك.. ولما اتصل عليا ان الشرطه راحت رحت اراقب من بعيد و اتأكدت انها لبست الموضوع... عرفت بقا ان اللي يسخر سناء يخسر كتير.. لأنها كلبه.. المفروض كانت تقولك لا يا سيدي ست سناء عندها حق وتقولك مش هينفع اقعد مع راجل لوحدي في فيلا..
انا : يخرب عقلك يا سنسن.. دا انتي مصيبه.. طب هنطلع البت الغلبانه دي ازاي من الموضوع..
سناء : عيب عليك.. انا كنت بقرص ودنها بس.. لكن انا عارفه مكان الست التانيه دي فين.. بس هي متعرفش عني اي حاجه وحتى شكلي كنت بغيره.. (ضحكت)
انا : بس دي هتشيل الليله كدا و غلبانه برضو..
سناء : لا.. طالما قبلت انها تظلم واحده مقابل الفلوس يبقا تستاهل و نبقا تراضيها باي حاجه..
انا : انتي مصيبه.. مش سايبه ثغره.. صبي صبي يا شيخه.
( وهي بتصب.. انا قفلت التسجيل.. و قفلت تسجيل التليفون)
سناء : هو انا موحشتكش ولا ايه.. (بتغمز بعينها)
انا : لا طبعا وحشتيني..
سناء : تعرف انا انبسطت من الطلاق..
انا : ليه..
سناء : علشان مكنش ينفع تتجوز بنتي بعد اللي حصل بينا خالص.. ولا انت نسيت يا شقى.. (ضحكت).
انا : ودي حاجه تتنسي.. وخلي بالك انا كمان كنت متردد علشان كدا.. مينفعش ابني حياتي مع سالي وهي متنفعش من البدايه.. خصوصا بعد اللي حصل لسوسو.. بس انا جبتها في موضوع حنان..
سناء : بجد يا سامر.. قد كدا مكنتش عايز تقول اللي جواك.. بس مش مشكله.. فداك.. بس مش حاسه انك طبيعي كدا..
انا : فعلا انا تعبان جدا جدا انهارده.. لاني هفتح السنتر تاني وبقالي كام يوم مطحون.. هي سالي هترجع امتى..
سناء : هي قدامها بكرا و ممكن تيجي بعد بكرا الصبح.. ليه؟
انا : علشان ابقا جهاز ليكي بكرا نسهر سهرة حلوه.. لاني انهارده مرهق قوي..
سناء : انا مشتاقه قوي يا سامر
( قامت من على الكرسي وجت قعدت جنبي على الكنبه بعد ما شدت حزام الروب و مفيش تحته غير برا واندر من غير قميص حتى.. بتقرب مني و تبوسني في شفايفي.. بوستها غصب عني وانا بقولها.. مفرقتش ليله يا سنسن و بكرا هجيلك من بدري..)
سناء : بقا كدا يا سامر.. انا تعبانه قوي.. حتى شوف كدا
( وقفت وقلعت الروب خالص و و قعدت على رجلي و حطت صدرها قريب من وشي.. ولفت دراعها حوالين رقبتي و انا عيني على صدرها الكبير و ريحة جسمها و هيجان جسمها على رجلي زبي وقف)
سناء : ايه يا حبيبي ما هو لسه فيه الروح اهو ( ضحكت)
انا : واللي يشوف جسمك كدا يقوم من الموت يا سنسن..
سناء : اومال مستني ايه ما يلا بقا.. و ادي البرا يا سيدي.. (قلعت البرا و صدرها زي الملبن بينزل لتحت قدام عيني مقدرتش امسك نفسي و بدأت الف أيدي حوالين ضهرها و دخلت بوشي على صدرها وبدأت ابوس فيهم والحس بجنون وايدي تحسس على ضهرها وتنزل على اخر ضهرها و امسك طيزها بأيدي الاتنين وزبي بقا على آخره.. بدأت ادخل أيدي من تحت البرا وادخلها في الفرق بتاع طيزها وهي ترفع طيزها وصدرها يطلع لفوق.. بدأت ادعك في خرم طيزها و كسها المبلول..)
سناء : اححححح يا سامر.. كنت مشتاقه ليك قوي.. كنت هتجنن عليك.. اووووووف..
مص يا سامر بزازي آآآآآآه براحه على كسي يا واد.. اححححح.. تعال ندخل جوا.. مش قادره..
( نزلت مع علي رجلي و مسكت أيدي و شدتني على أوضة النوم.. و وقفتني في نص الاوضه و نزلت لتحت على ركبها و بدأت تقلع فيا البنطلون و انا قلعت التيشيرت و نزلت البوكسر وزبي واقف قدام عنيها..)
سناء : اومال لو مش تعبان و مرهق بقا. دا زبك عامل زي الحديده.. كنت عايز تحرمني منه انهارده. (ضحكت وهي بتدعك فيه)
انا : مقدرش اشيله عنك يا سنسن روحي..
( قربت وشها وبدأت تبوس فيه بشهوه غريبه قوي وبدأت تمص ولا احسن ممثله سكس و تلحس بيوضي و تدخلهم في بوقها و تضرب خدها بزبي.. وانا مبقتش قادر.)
انا : اااه كفايه يا قلبي. انا تعبان.. قومي بقا..
( وقفت وحضنتني و وصدرها على صدري وبدأت تبوس فيا و انا ابوس فيها.. قعدتها على السرير و نيمتها ونمت فوقها وبدأت الحس كل مكان في جسمها و قربت من الاندر.. قطعته).
سناء : اووووووف عليك.. قد كدا مشتاق ليا و لكسي..
انا : واكتر من كدا كمان..
( بدأت الحس كسها و أشد شفايف كسها بشفايفي وهي بتصرخ و دخلت لساني جوا كسها وبدأت انيك فيها بلساني..).
سناء : اااااااااااااااااااه مش قادره يا سامر.. مش قادرة يا حبيبي دخله بقا.. اووووووف كفايه بقا يا واد.. ايوا قوم تعال فوقي كدا عايزه احس بجسمك كله وانت بتنيك. اخخخخ
( بدأت ادعك زبي في شفايف كسها و ادخل فيه. طبعا بيدخل بسهوله..كس ست خبره.. و دخلته كله و نمت فوقها وبدأت ارزع في كسها جامد جدا.. كأني بنتقم من الشرموطه دي)
سناء : اححححح.. كسي يا سامر.. هموت... جامد. نيكني جامد. تعبانه قوي.. انا مش عايزه حاجه غير زبك دا يفضل ليا.. اااااااااااااااااااه هتنيكني بكرا كمان يا سامر.. اااااااااااااااااااه هستناك. اااااه ف ايه. انا هايجه قوي اووووووف
انا : طبعا هجيلك بكرا.. هنيكك للصبح اااااااااااااااااااه مش قادر خلاص.. انا هجيب.. اجيبهم فين..
سناء : اححححح جوا يا سامر.. في كسي.. وحشني اللبن جوا.. متخفش انا عامله حسابي.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه انا هموت بسرعة اااه نيك نيك نيك نيك نيك هجيب يا واد اااااااااااااااااااه.... اححححح لبنك حلو قوي...
( نزلت جوا كسها و نمت فوق جسمها مش قادر وهي لفت رجليها حوالين جسمي مش عايزه زبي يخرج من كسها و بتحضن فيا قوي..).
سناء : اااه يا سامر.. انا كنت محتاجه ليك بشكل. انا مش هسيبك تبعد عني لحظه..
انا : طب سبيني دلوقتي اقوم علشان امشي.. ( ضحكت)
سناء : بات في حضني انهارده..
انا : انتي طماعه قوي يا سنسن وانا عندي شغل بكرا بدري. بكرا هجيلك من بدري..
سناء : ماشي يا قلبي.. هستناك و ناخد راحتنا بقا.. هات بوسه
( بوستها بوسه طويله و قمت دخلت الحمام و اخدت اللبس و لبست و سلمت عليها و خرجت و نزلت اخدت العربيه و انا في قمة السعادة اني هرميها في السجن.. بس بفكر في الموضوع بتاع نقل الملكيه.. هل اثق في حد من حنان او سمر. مش عارف اقرر.. المهم روحت الفيلا و لقيت سمر نايمة..)
انا : سمسم اصحى... يا سمسم اصحى عايزك ضروري..
سمر : يووه انت هنا من بدري.. انا كنت تعبانه فشخ..
انا : لا لسه جاي حالا.. قومي كدا و فوقي و تعالي عايزك في موضوع مهم....
(طلعت فوق و استنيت سمر و بعد شويه جت و قعدت)
سمر : فيه ايه يا بيه.. قلقتني. حنان حصلها حاجه..
انا : لا ابدا. حنان موضوعها انتهى خلاص و هتطلع بكرا او بعده
سمر : صحيح.. بجد.. ازاي مش فاهمه.. دا انا اعمل ليله..
انا : مش مهم دلوقتي بس موضوعها انتهى دلوقتي.. انا عايزك في موضوع تاني...
سمر : امممممم يا خلبوص فهمت غرضك.. بس مش هينفع انا هلكانه قوي .. ( ضحكت)
انا : لا مش اللي في بالك خالص...
سمر :.. المهم موضوع ايه تاني..
انا : انا لو اديتك امانه.. تحافظي عليها..
سمر : دا سؤال يا بيه.. بعيني طبعا.. اوعي تفكر اننا منعرفش الأصول.. لا نعرف الأصول اكتر من ولاد الزوات و نفسنا عزيزه قوي.. دا غير انك لمتني انا وحنان و داخل في مشاكل كتير علشان تحمينا. دي عندنا بالدنيا و مافيها.. خوفك علينا دا حياتنا قليله عليه.. انت طيب و دا مش موجود في الغابه اللي احنا فيها.. واحد غيرك امبارح و انا عريانه قدامه كان خد غرضه و رماني في الشارع.. احنا بنفهم يا بيه..
انا : انا عارف يا سمر.. بس الموضوع كبير ولازم نتكلم فيه و أسألك و نتطمن لبعض..
سمر : خوفتني يا بيه.. ما تقول..
انا : بصي يا ستي.. عارفه امي و ابويا دول.. انا مش ابنهم.. ومعرفش انا مين....
سمر : امممم انت كنت فين و شارب ايه يا بيه.. اوعي حد يكون ادالك حبوب من الغريبه دي. حط صباعك في بوقك ورجع و هتبقا كويس. هقوم اعملك كوباية لبن.
انا : يا بت انتي اسمعي الكلام.. شارب ايه و نيلة ايه...
سمر : كلام ايه.. هو دا كلام يدخل العقل...
انا : اومال انا بتكلم معاكي ليه و بفهمك..
سمر : اومال انت جيت منين لامؤاخذه.
انا : من دار أيتام او حاجه زي كدا.. مش عارف التفاصيل بالظبط..
سمر : هو انا صاحية و لا لسه نايمه و انت لسه برا..
حلم دا ولا ايه..
انا : يا بنتي حلم ايه.. اقوم اقرصك في طيزك يعني (ضحكت).
سمر : حتى لو قرصتني في طيزي.. طيزي نفسها مش هتصدق. مابالك عقلي..
انا : اسمعي بس كلامي.. او اقولك.. خلينا بكرا لما نقابل المحامي..
سمر : محامي ليه.. مش انت الورق كله تمام..
انا : اه.. بس مش عارف.. ممكن يكون فيه ورق في الملجأ او مع الناس اللي هما اهلي و معرفش طريقهم فين.. بس سناء ممكن تلعب في الموضوع دا علشان الميراث.. و تلهف كل حاجه
سمر : سناء هانم علاقتها ايه بالموضوع.. ثانيا انت فيه ورق شفته بعينك انك ليك اسم تاني..
انا : اه ورقه. هنا هيا..
سمر : ما احنا ممكن نعرف منها كل حاجه.. فين مخك يا بيه.. هات الورقه...
( صحيح انا نسيت الورقه دي خالص.. رحت أوضة سهير و دخلت فتحت الدولاب و طلعت الصندوق و طلعت الورق اللي فيه.. ولقيت الورقه.. مكتوب فيها اسم الملجأ و الاسم الحقيقي و ورق الاستلام من ابويا وامي.. ورحت لسمر)
انا : دا الورق...
سمر : حلو قوي.. يبقا اللي يثبت الكلام دا الورق دا.. و ورق الملجأ هناك في الدفاتر.. يعني لو الدفاتر دي مش موجوده.. ولا اسمك الحقيقي دخل هناك و لا الاستلام دا موجود هناك.. ولا موجود في اي ورق رسمي.. يبقا اللي يقول كلمه ميعرفش يثبت عليك حاجه.. صح ولا انا غلطانه..
انا : تقريبا صح... بس هنعمل كدا ازاي...
سمر : ازاي دي بقا تسيبها ليا.. و انت ليك أن اسمك الحقيقي دا مش هيكون له وجود في اي ورقه رسميه ولو عايز اسم العيلة كمان.. بس انت تاخد قرار في الموضوع دا..
انا : لازم اعرف ازاي.. و هل الطريق دا ممكن يدخلنا في قصص تانيه ولا ايه.. لان المحامي قالي على اكتر من حل..
سمر : مش انا قلتلك انت دينك علينا غالي قوي..
انا : سيبك من الكلام ده.. احنا في ايه ولا ايه..
سمر : ما هو دا ميعاد رده..
انا : اتكلمي كلام يتفهم يا سمر..
سمر : في الشغل بتاعي كنا بنروح اوردرات لواحد مهم قوي معروف كمان في الحكومه.. بس مش من النوع اللي ممكن يروح صالات و كباريه وكلام من دا.. كان بيعمل حفله كل أسبوعين مع ناس تقيله قوي في البلد واحنا نروح نخدم عليهم و نظبط الجو..
انا : وايه علاقة دا بكلامنا..
سمر : فتح مخك معايا.. ما دا اللي ممكن يعمل كل دا بالتليفون..
انا : ومين هيوصل ليه..
سمر : انا يا بيه.. انت مش مفتح مخك ليه..
انا : معلهش يعني يا سمر.. واحد زي دا.. يشغل دماغه ليه علشانك.. انتي كنتي بتروحي شغل و تمشي..
سمر : اهو البيه دا بقا كان هيموت عليا.. بس هو كان بقول دا بطريق غير مباشر.. اتقالي كدا بالحرف.. الباشا الكبير عنده استعداد يعمل اي حاجه و يوصل ليكي.. ليلة واحده.. بس انا كنت بخاف ليعمل فيا حاجه بعد كدا.. زي الافلام و كدا.. بس هو بصراحه تحسه ابن ناس قوي.. مش حلوف زي بتوع الصاله..
انا : لا يا سمر انا مش موافق.. هنشوف حل تاني.. لاما يخلص الموضوع مقابل مبلغ..
سمر : مبلغ.. ضحكتني.. دا راجل غني جدا.. مبلغ ايه يا سيدي.. دا الحراسه على القصر بتاعه مقولش ليك ولا العربيات ولا كلاب الحراسه.. دول لوحدهم بفلوس ياما.. مفيش حل غير دا..
انا : لا يا سمر.. انت بنت.. لو ست كنت وافقت.. لكن مش هسيبك تضيعي الحاجه دي..
سمر : هنعيده تاني... انا هطلب منك طلب..
انا : ايه هو...
سمر : ورقة جواز.. و ورقه طلاق.. بس علشان ابقا ماشيه بعد كدا في السليم لو حد يعني اتهف في دماغه و فكر يتجوزني..
انا : وانا موافق يا سمر.. و ليكي عندي مكافأة كبيره..
سمر : مش عايزه مكافأة.. عايزه بس نفضل انا و اختي في ضلك كدا.. و احنا و نصيبنا..
انا : انتوا من غير اي حاجه و انا معاكم يا سمر.. عيب تقولي الكلام دا..
سمر : عارفه يا بيه.. بس انا بقولك مش عايزه حاجه غير دي بس.. و بعدين يا سيدي اهو تبقا تزور وتاخد غرضك براحتك.. (ضحكت)
انا : مفيش فايده فيكي.. ( ضحكنا) "
( خلصنا كلام و اتعشينا و نمنا و صحينا و سمر راحت السنتر و هتروح للراجل دا بعد العصر و انا رحت للمحامي و اديته التسجيل و هيروح يقدمه للنيابة و قالي في خلال اسبوعين ممكن يسيبوا حنان..)
رجعت الفيلا و اتصلت بسمر كنسلت عليا و بعدها بنص ساعه اتصلت عليا وقالت انا راجعه في الطريق..)
شويه ورجعت سمر......
انا : ايه يا سمر عملتي ايه..
سمر : قابلته وقعدت معاه و اتكلمت معاه و فهمته القصه كلها.. وزي ما توقعت.. هيموت عليا.. هو انا قليله ولا ايه.. (ضحكت)
انا : وبعدين قالك ايه..
سمر : قالي بسيطه خالص.. هاتي البيانات بكرا و تعالي و يومين بالظبط الموضوع ينتهي.. و الراجل فعلا ابن ناس قوي.. عايز يقولي انا عايزك بس مجروح قوي.. و مش عايز يحسسني ان دا مقابل دا.. بس انا عرضت عليه بصراحه.. و ريحته من اللف والدوران.. اتصدم من كلامي و اني واضحه معاه.. بس كان مبسوط جدا.. و قالي ليكي عندي مكافأة كبيره.. قلتله مش عايزه حاجه.. بس استغرب اني مهتمه قوي.. ولما عرف موقفك معانا انا واختي و اني بعمل كدا علشان انت كويس معانا.. قالي دا يستاهل كل خدمه و لو عايز تقابله هو موافق و يبقا مبسوط.
و قالي هو ذنبه ايه.. دا المفروض فلوس الدنيا مش تعوضه اللي حصل دا.. كان راجل ذوق قوي..
انا : كويس.. بس حاولي انك تفضلي بنت زي ما انتي..
سمر : زي ما تيجي بقا يا بيه.. ما انت هتعملي اللي قلت عليه.. يبقا مش فارقه..
انا : بس الموضوع بينكم هيحصل امتى..
سمر : بكرا.. انا قلتله هجهز الورق و اظبط نفسي و اجيلك وهو فهم..
انا : مش عارف اقولك ايه يا سمر...
سمر : قولي يلا نتغدى في اي مكان يااخي..
انا : ماشي يا هانم.. من العين دي للعين دي.. يلا بينا..
======
رحنا اتغدينا في مكان ورجعنا على السنتر نتطمن عليه و روحنا الفيلا.. وهي دخلت الحمام تظبط حالها و انا قعدت شويه و راحت عليا نومه.. و صحيت على صوت سمر.. التليفون بيرن كتير.. صحيت لقيت سناء بتسأل انا مجتش ليه وهي مستنيه.. قلتها نص ساعه واكون عندك.. رحت ليها علشان متحسش بحاجه و قضينا الليلة مع بعض و رجعت متأخر.. ونمت وصحيت تاني الصبح على صوت سمر..)
سمر : ايه اللي انت عامله دا.. نايم بلبس الخروج.. والجزمة كمان.. انت كنت سهران فين كدا قولي.. ياما تحت السواهي دواهي... قوم قوم..
انا : صباح الخير يا سمر.. ياااه انا دماغي مصدعة قوي..
سمر : هعملك قهوه شكلك كنت سكران طينه امبارح.. ولينا كلام في الموضوع دا.. اعرف انت كنت فين..
انا : بس بقا يا بت.. انتي علطول كدا هزار و ضحك.. يخرب عقلك..
سمر : مش احسن ما ابقا عكنونه علطول... قوم بقا نروح نشوف الشغل وانا هغير هدومي هناك و اروح المشوار بتاعي.. جهز الورق كمان....
انا :حاضر يا ست هانم..
( فطرنا و لبسنا و رحنا السنتر و الليل دخل علينا.. سمر دخلت البروفة و غيرت و طلعت كأنها ملكة.. و طلبت مني اوصلها لمكان قريب من الفيلا بتاع الراجل دا .. و فعلا وصلتها)
انا : سمر لو متردده ممكن نشوف حل تاني..
سمر : انت مالك قلبك خفيف ليه كدا.. خليك جامد كدا..
انا : خلي بالك من نفسك يا سمر.. و حاولي تخليكي بنت زي ما انتي... انتي بتقولي راجل كويس.. قوليه انا بنت و كدا ممكن يفهم..
سمر : سيبك انت من الموضوع دا انا هتصرف و زي ما تيجي.. هات الورق اتاخرت علق الراجل..
انا : خدي يا ستي.. بس اهم حاجه ترجعي الورق دا تاني.. وخلي بالك من نفسك
( سلمت عليها و حضنتها وهي مشيت لغاية ما وصلت لآخر الشارع وانا مشيت من هناك.. وعقلي هينفجر من السبب في كل دا هو سناء... مشيت بالعربيه و روحت الفيلا لقيت حد واقف قدامها.. يا ترى مين دا.. قربت اكتر لقيت واحده لابسه عبايه سودا.. ولعت النور العالي.. مش معقول دي سعاد اللي كانت شغاله في الفيلا قصادنا... ايه رجعها تاني.. نزلت من العربيه و سلمت عليها)
انا : سعاد... ازيك يا بت انتي... عاش من شافك.. واقفه ليه كدا َ
سعاد : ازيك يا سيدي.. وحشتني قوي.. واقفه علشانك.. بس دخلنا جوا مش عايزه حد يشوفني..
انا : تعالي يلا.. َ فيه ايه يا بنتي قلقتيني عليكي.
(دخلنا جوا الفيلا وقعدنا.. و جبتلها عصير و شربت وهي مرتبكة)
انا : فيه ايه يا بنتي.. مالك وايه اللي حصل..
سعاد : هي حنان فين.. مقلتش ليك اللي حصل معايا..
انا : حنان مش موجوده.. قالت انك اتجوزتي غصب عنك.. ايه بقا اللي حصل..
سعاد : كفرت بحياتي يا سيدي.. جوزوني واحد كلب مشغلني زي الجاموسه وهو قاعد في الدار ياخد الفلوس و يطلع يلعب قمار علي القهوه و يشرب بانجو وحشيش و يجي يضرب فيا.. باع كل عفش الدار.. و انا هموت مش قادرة شغل و ضرب واهانه.. مبقتش قادرة.. قلتله طلقني.. قالي تدفعي كام.. اقوله يا راجل انت ادفع منين.. قالي تتصرفي.. انا ماضي وصلات امانه.. و هتسجن.. تتصرفي في الفلوس أسيبك.. رحت لأهلي قالوا ملناش دعوه ولا معانا.. احنا بنشحت و مش هتطلقي و ترجعي تجيبي لينا الكلام.. اخر ما زهقت طفشت و شحت فلوس المواصلات و جيت.. ( قعدت تعيط بحرقه)
انا : بس بس بس اهدي يا سعاد.. طالما الكلب دا غرضه فلوس.. يبقا نديله قرشين و نخلص منه.. اهدي بقا. فين سعاد اللي بتضحك و مش بتبطل هزار..
سعاد : ماتت .. مش شايف شكلي و لبسي عامل ازاي.. هجيب الفلوس منين يا سيدي.. انا جايه تشغلني هنا بلقمتي بس محدش يعرف اني هنا.. ارحم الف مره من هناك..
انا : متقلقيش الفلوس هتدبر.. معاه تليفون هو..
سعاد : اه معاه.. ليه يا سيدي..
انا : هنديله الفلوس و يطلق.
سعاد : هيطمع يا سيدي دا كلب.. سيبه كدا.. مش هعرفهم طريقي وخلاص.. و يبقوا يخبطوا راسهم في الحيط..
انا : يا بنتي هيرفع عليكي قضيه و هيلف يدور و يوصل ليكي.. نمسك منه ورقه طلاق و آخر ما في خليه يركبه بقا..
سعاد : بس انت ذنبك ايه يا سيدي.. انا مش جايه علشان كدا.. انا جايه لاني ملقتش حد.. ولو رحت الفيلا اللي كنت فيها هيعرفوهم..
انا : بطلي الكلام الخايب دا.. قومي ادخلي الحمام استحمي و البسي اي حاجه من أوضة حنان.. و جهزي اكل و عايزك تتغذي و تعوضي الايام اللي فاتت..
( لقيتها نزلت توطي تبوس رجلي.. شدتها و خدتها في حضني وهي بتعيط)
انا : لو عملتي الحركة دي تاني هرجعك لجوزك.. ايه رايك.
سعاد : لا لا لا لا..
انا بس مش عارفه اقولك ايه على حنيتك دي.. متأخذنيش يا سيدي..
انا : طب يلا.. روحي اعملي اللي قلتلك عليه.
سعاد : امرك يا سيدي...
( دخلت الحمام و ظبطت نفسي من اللف بتاع اليوم دا و لبست و رحت ابص في التليفون اشوف سمر كلمتني ولا ايه.. ملقتش اتصال.. قلت اصبر شويه.. قعدت عملت كأس و قعدت في البلكونه. شويه و سمر كلمتني)
سمر : الو.. ايوا يا بيه..
انا : ايه يا بنتي عملتي ايه..
سمر : عملت جمعية.. ( ضحكت)
انا : ما تخلصي يا خفه.. عملتي ايه بجد..
سمر : لما ارجع بقا.. انا في الطريق اهو..
انا : ماشي.. اجي اخدك ولا ايه..
سمر : لا انا معايا تاكسي.. ملهوش لزوم..
انا : ماشي خلي بالك من نفسك.. سلام
( قفلت معاها و قعدت شويه و لقيتها بترن.. اكيد وصلت تحت.. بصيت لقيتها نازله من التاكسي.. نزلت جري.. فتحت ليها و كانت سعاد في المطبخ.. دخلت انا وهي.. وكانت سعاد بتجهز الاكل على الترابيزه )
سمر : مين دي يا باشا.. ان غاب القط ولا ايه..
انا : ست شيخه قط ايه.. دي سعاد كانت شغاله هنا قصادنا و صاحبة حنان الروح بالروح...
سمر : لامؤاخذه يا سعاد.. اعذريني.. اللي ما يعرفك..
سعاد : ولا يهمك يا هانم.. خدامتك..
سمر : الحق.. بتقولي يا هانم... ( ماتت من الضحك و انا كمان ضحكت معاها..)
سعاد : معلهش انا معرفش حضرتك.. لامؤاخذه..
انا : بتقولك حضرتك.. شايفه يا سمر.. مش بقولك انتي هانم (ضحكت)
سمر : اومال ايه.. هانم ونص.. وانا لابسه على الموضه (ضحكت)
انا : دي سمر يا سعاد.. اخت حنان. عرفتي دلوقتي..
سعاد : يا دي النيله و انا عماله الف دماغي اقول شبه مين يابت يا سعاد. الوش فيه من حد اعرفه.. تعالي يا سمر احضنك.
( سلموا على بعض و بوس واحضان و كلام)
انا : يلا يا هوانم ناكل انا جعان..
سعاد : هوانم ايه بقا.. سمر اللي هانم.. تقعدوا انتوا تتعشوا بالف هنا و انا هاكل في المطبخ..
انا : سعاد.. انتي نسيتي سامر ولا ايه.. بلاش كلام كدا تاني.. احنا كلنا زي بعض.. فاهمه ولا ايه..
سعاد : فاهمه يا سيد الناس كلها..
( قعدنا نتعشا و نضحك و نهزر و قلت لسعاد تستريح علشان السفر و انا قلت لسمر عايزك فوق.. دخلت الحمام اخدت شاور و غيرت لبسها تحت و طلعت ورايا)
انا : كل دا.. بتعملي ايه كل دا في الحمام..
سمر : يووه.. مش عروسه جديده يا بيه.. (ضحكت)
انا : يعني حصل.. فتحك يا سمر.. اومال ايه بقا انسان كويس و الكلام ده..
سمر : هو الحقيقه عرض عليا كدا و عرض عليا اني افضل بنت .. وانا اللي اخترت دا..
انا : ليه يا سمر.. اختارتي ليه كدا..
سمر : ما عرضه كان كويس..
انا : هو ايه عرضه..
سمر : قالي انا مش هغصبك.. بس انا نفسي اعمل كدا.. بس مش هعمل كدا الا وانتي راضيه.. و قالي ليكي عندي مكافأة مش هتتخيليها.. وافقت..
انا : وايه هي المكافأة..
سمر : اولا موضوعك يخلص بكرا او بعد بكرا.. لان الأوراق ليها نسخ في وزارة التضامن.. و التانيه دا.. (طلعت مفتاح)
انا : ايه دا.. مفتاح ايه..
سمر : شقة في عمارة.. اه صغيره.. بس ملك ليا.. باسمي.. مفروشه و متشطبه.. وبعد ما خلص.. بعتني الشقه اتفرجت عليها مع السواق بتاعه.. كنت طايره من الفرح.. و كتب العقد بتاعها باسمي و بصم عليه كمان. غير دا.. (شاورت على خاتم شكله غالي جدا.)
انا : معقول كل دا....
سمر : مش بقولك هيموت عليا.. بس اللي استغربت ليه.. انه معملش حاجه.. يادوب فتح و خلاني امص له لغاية ما جابهم و دخل الحمام..
انا : يمكن هيطلبك تاني..
سمر : لا.. شكله غريب كدا.. مسح الدم وقعد يبص ليه و عينه فيها لمعة غريبه.. شكل الموضوع فيه حاجه.. ميكونش شعري دا على ست الا و الموضوع دا وراه حاجه.. دا خد المنديل و لفه و حطه في صندوق في الدولاب.. انا بيني وبينك خفت منه..
انا : فعلا غريب قوي.. المهم احنا ملناش دعوه... وانا عند وعدي ليكي.. لو عايزه نعمل الموضوع دا بكرا.. نعمله.. وكدا يا ستي هيبقا عندك شقه و معاك قسيمة طلاق و شغاله في سنتر كبير.. و العرسان هتجري وراكي..
سمر : هي سعاد دي بتعمل ايه هنا.. عايز تاخدني في الهيصه..
انا : اه صحيح فكرتيني.. سعاد واقعه في مشكله وعايزين نحلها ليها.. بنت غلبانه وظروفها طين..
سمر : مشكلة ايه...
انا : جوزوها غصب عنها و جوزها مرمطها و قاعد في البيت وهي اللي شغاله.. بياخد منها الفلوس و يضربها و يطلع يشرب مخدرات و يلعب قمار.. و ماضي وصلات امانه... و طلبت منه الطلاق و رفض الا اذا دفعت له فلوس.. علشان يسدد ديونه و باع عفش البيت و أهلها رافضين الطلاق علشان متجبش ليهم العار ولا معاهم اصلا فلوس يدفعوا للكلب دا..
سمر : يادي النيلة هو انت ناقص.. المشرحه ناقصه.. صعبت عليا والنعمه.. طب وانت هتعمل ايه..
انا : نديله الفلوس و يطلقها و نشوف ليها شغل.. هنا او في السنتر.. احنا هنحتاج حد هناك في النضافه..
سمر : يا سلام يا سامر بيه.. لو كل الناس زيك في الخير.. الدنيا دي تتغير.. بس في الخير بس.. مش في الشقاوه.. (ضحكت) "
انا : يا بت بطلي بقا.. قومي انتي ارتاحي شكلك تعبانه..
سمر : اه والنعمه مهدود حيلي.. و البتاع بيحرق فيا قوي..
انا : بلا يا سالفه.. (ضحكت)
سمر : سافله.. طب انا زعلانه منك و مش هكلمك تاني..
( قمت خدتها في حضني و بوستها بوسه طويله.. و بلف دراعي حولين ضهرها لقيتها قالت..)
سمر : لا يا بيه.. مش ناقصه حرقان انهارده.. وبعدين احنا مش لوحدنا.. خليها بكرا نوزع سعاد و تدوق براحتك..
انا : ماشي كلامك.. تصبحي على خير..
سمر : وانت من اهل الخير.. بس صحيح.. انا هنام فين.. ما سعاد مش فاهمه اني بنام هنا.. والسرير صغير..
انا : اه صحيح.. بصي.. نامي هنا في اوضتي.. وانا هنام في اوضة المرحومه..
سمر : لا انا هتصرف.. خليك في اوضتك.. تصيح على خير..
انا: اسمعي الكلام.. انتي بقيتي من أصحاب الأملاك دلوقتي.. (ضحكت)
سمر : فكرتني.. صحيح بقيت صاحبة ملك.. ( ضحكت)
انا : فيه مراتب كتير تحت في أوضة الجيم.. خدي مرتبه و نامي مع سعاد..
سمر : حلو قوي... تعال وريني بقا...
= نزلت انا وهي و دخلنا الجيم و رفعنا مرتبه.. ودخلنا أوضة حنان.. لقينا البت سعاد فارشة حتة قماش و نايمة على الأرض..
انا : شايفه يا سمر.. خافت تنام على السرير... صحيها بقا تحط المرتبه لغاية ما نجيب سرير بكرا من اي مكان.. الاوضة كدا كدا واسعة..
سمر : يا حبيبتي.. شايف نايمه مكسوره ازاي.. نومة كسرة الخاطر دي يا سيدي..
انا : بكرا الظروف تظبط معاها.. صحيها..
سمر : سعاد.. قومي يا حبيبتي.. نايمه ليه كدا.. قومي يا سعاد..
سعاد : فيه ايه.. انا مفيش معايا فلوس يا طه.. سيبني حرام عليك..
سمر: البت بتخرف.. صعبانه عليا قوي.... يا سعاد طه مين.. انا سمر و معايا سامر بيه..
انا : سعاد.. يا بت متخافيش دا احنا.
سعاد : لا مؤاخذه يا سيدي.. انا باين رحت في النوم..
انا : ايه منيمك كدا...
سعاد : اسفه يا سيدي.. هروح افرش في المطبخ.. لا مؤاخذه يا سمر..
انا : مطبخ ايه.. احنا بنقولك نايمه ليه كدا على الأرض.. ليه مش نمتي على السرير..
سعاد : ما انا ليقت لبس سمر هنا.. قلت اكيد بتبات هنا.. ميصحش انام على فرشتها.. و انا ممكن انام في المطبخ..
سمر : مطبخ ايه و فرشتها ايه.. قومي قومي يا عبيطه انتي.. بتفكرني بحنان.. قومي حطي المرتبه دي.. وبكرا نجيب سرير تاني ليكي.. قومي يلا... اطلع انت يا بيه ارتاح احنا هنتصرف..
انا : يلا تصبحوا على خير..
(طلعت فوق صبيت كأس و قعدت اشرب في البلكونه.. و قعدت اقلب في التليفون لقيت رنة من سناء.. و رساله.. بتقولي فينك انهارده.. قلت ارن عليها واشوف عايزه ايه)
انا : ايوا يا سنسن.. عامله ايه..
سناء : انت فين يا سامر طول اليوم.. مش قلنا تخليك قريب مني.. ولا زهقت..
انا : زهقت ايه.. انتي مش قايله ان سالي راجعه الصبح..
سناء : وايه المشكله لما تتصل تطمن عليا.. بتوحشني يا سامر.
انا : وانتي كمان بس انتي فاهمه موضوع سالي و كدا..
سناء : ملكش دعوه بسالي.. انا هفهمها كل حاجه.. و ترجعوا تاني ولاد خالة تاني.. ايه رايك.. بس ولاد خالة بس.. (ضحكت).
انا : تمام مفيش مشكله إنتي عارفه مبحبش حد يزعل مني..
سناء : صحيح هنعمل ايه في موضوع حنان..
انا : لما اشوفك بقا نتكلم...
سناء : اللي انت شايفه يا قلبي.. تصبح على خير يا حبيبي
= قفلت معاها و حاسس انها بتخطط لحاجه بخصوص كلامها عن سالي دا.. وبعد اللي عرفته انها بتقابل ناس في اسكندريه و غيرها.. شويه ولقيت صوت سعاد ورايا.. =
سعاد : سيدي..
انا : فيه ايه يا سعاد ايه صحاكي..
سعاد : عايزه اتكلم معاك لو فاضي..
انا : اتكلمي... فيه ايه..
سعاد : انا هقوم الصبح ادور على شغل.. انا حاسه اني مليش مكان هنا.. ومش عايزه اعكنن عليك وكدا..
انا : ليه بتقولي كدا.. ايه اللي حصل..
سعاد : يعني هنا حنان و سمر و انا مليش مكان.. ومش عايز اخليك ولا اخليهم قلقانين من وجودي هنا. وانت فاهم بقا.
انا : انزلي ارتاحي يا سعاد و بطلي الهبل بتاعك دا..
سعاد : لا انا ارتحت مش هنام تاني دلوقتي.. لو عايز تنام قوم يا سيدي. ولو عايز اعملك حاجه اعملها..
انا : لا مش عايز و قاعد شويه.. اللي يشوفك دلوقتي ميشوفش شكلك وانتي جايه...
سعاد : يعني احلويت يا سيدي..
انا : اه طبعا.. انتي كنتي جايه تعبانه وشكلك تعبتي في الطريق.. لكن بعد الحمام و تغير لبسك رجعتي سعاد تاني..
سعاد : يعني لسه سعاد بتاع قبل الجواز ولا شكلي اتغير من الهم..
انا : لا يا سوسو احلى كمان.. هاتي كاس ليكي وليا وتعالي..
سعاد : ياااه لسه فاكر يا سيدي.. انا عارفه اني مبقتش أعجب..
انا : بطلي مكر يا بت و ريحي دماغك من اللي بيلف فيها..روحي يلا ولا اقولك تعالي نروح الاوضه نشرب هناك.. لسه بتتفرجي على سكس يا بت..
سعاد : فين بقا.. ما التلفون نفسه خده مني.. بس كنت ساعات بشوف مع بت صاحبتي بتسرح معايا.. ما الزفت دا كان ياخد الفلوس ويجري على برا ويرجع وش الفجر وانا سارحه.. يعني كأني مش متجوزه.. بلا نيلة..
انا : تعبانه يعني.. طب تعالي نتفرج على حاجه مع بعض..
سعاد : ازاي بقا.. و سمر نايمه تحت ممكن تطلع في اي وقت.. تبقا فضيحه تانيه.. (ضحكت)
انا : ملكيش دعوه بسمر.. ولا انتي شكلك كدا ملكيش مزاج.. روحي نامي احسن..
سعاد : لا انام ايه. دا انا ما صدقت لقيتك صاحي وهي نامت.. انت باين اللي هلكان.. (ضحكت)
انا : اه فعلا.. بس نعمل حاجه على السريع كدا.. طيزك وحشتني.
سعاد : طيزي بس يا سيدي... ملكش حق.. و دول و دا.. (بتمسك صدرها و تشاور على كسها)
انا : وحشوني قوي يا ام طيز واسعة.. (ضحكت)
سعاد : يووه فكرتني بالبت حنان ام طيز كبيره.. هي صحيح فين. وحشني كسها البت دي.. (ضحكت)
انا : بعدين نبقا نشوف موضوع حنان.. يلا بقا ندخل دلوقتي.. ولا انتي مش مجهزه نفسك..
سعاد : الا الحاجه دي.. مقدرش اسيب نفسي فيها زي حنان كدا.. الواحده متعرفش الظروف شكلها ايه.. (ضحكت)
( قمت خدتها تحت باطي و دخلنا أوضة التلفزيون و قعدنا نشرب وهي داخت شويه و نزلت تحت رجلي و شدت البنطلون و البوكسر و عنيها لمعت و مسكت زبي وبدأت تبوس فيه و ترفع عنيها بشرمطه كدا تجنن.. زي بتوع افلام السكس بالظبط.. و هي بتمص ببوقها بدأت ترفع العباية البيتي و بدأت تقلع و فضلت تمص بالشورت الفلاحي بتاعها.. منظر صدرها المتوسط و الحلمات بتاعته تجنن.. وانا اتجننت على شكلها وهي بتمص زبي بشكل يهيج قوي.. صحيح العيون فيها لغة جنس رهيبه.. وقفت و وطيت ليها و نزلت لشفايفها و انا برفعها من الأرض و ببوس فيها و خدتها في حضني قوي و شفايفي بتاكل في بوقها.. و ايدها مش راضيه تسيب زبي وانا أيدي نزلت على ضهرها و على طيزها و بدأت ادعك فيها و احس بطراوة طيزها في أيدي من فوق الشورت القطن.. و بدأت احط ايدي من تحت الشورت و ادخل بين فلقتين طيزها و اوصل لاسخن حتة فيها.. خرم طيزها و واول ما لمسته)
سعاد : اححححح... وحشه لعبك قوي يا سيدي.. بعبصه بقا على الواقف كدا.. اخخخخ.. مش هقولك براحه.. لا براحتك.. اااااه يا لهوي. بعبص كمان.. اااااااااااااااااااه... طيزي دي هتموتني يا سيدي.. عايزه اشوف علاج ليها.. عايزه تتناك علطول.. بدخل فيها خيار ولا ترتاح.. عايزه زبك.. اااااااااااااااااااه.. تعال بقا في الاوضه....
انا : يخرب بيتك.. ايه يا بت انتي هايجه ليه كدا.. انتي بقالك قد ايه محدش ناكك..
سعاد : بقالي شهر او اقل شويه.. هو خربان اصلا الكلب دا.. إنما أنت.. يحرس شبابك.. يلا بقا.. مستعجلة..
انا : يلا يا متناكة بطيزك دي قدامي..
سعاد : متناكة متناكة.. بي اتناك و ارتاح.. كسي هيطرش من الكلام بس يا سيدي..
( دخلت الاوضه و راحت علي السرير و فلقست و بتضرب على طيزها بعد ما قلعت الشورت..)
سعاد : يلا بقا.. سامع يا سيدي.. بتنده عليك ازاي.. و الخرم فاتح مشتاق ليك ازاي.. عايزه منك طلب بس مكسوفه..
انا : مكسوفه ليه يا بت.. هو بعد فلقستك دي فيه كسوف..
سعاد : عايزاك اااااااا
انا : عايزه ايه خلصي..
سعاد : لسانك الأول.. يادي الكسوف.. (لفت وشها)
=قربت من السرير و مسكت طيزها بأيدي و بدأت اضرب عليها.. براحه =
سعاد : اضرب اجمد يا سيدي.. اااه اااه كمان.. بيقولوا الضرب دا بيكبر الطيز هو و التقفيش . اخخخخ..
انا : يخرب عقلك.. مين اللي قالك الكلام ده.. وانتي عايزه طيزك تكبر ليه..
سعاد : علشان تملي عينك اكتر... اللي قالي بت صاحبتي كانت شغاله معايا.. لما لقيت طيزها كبرت كدا يا اخويا.. سألتها قالت جوزي بيقفش فيها كتير و يضرب فيها.. كبرت.. يلا بقا احنا هنقعد نتكلم.. و طيزي و كسي بياكلو فيا..
( وطيت على طيزها وبدأت ابوس والحس فيها كلها وهي تصرخ و تقولي الخرم يا سيدي.. الخرم.. بدأت الف لساني حوالين الخرم وهي ترجع بطيزها لورا علشان تزنق لساني في خرمها.. وبدأت الحس الخرم وادخل لساني في خرمها الواسع.)
سعاد : لووووووولي ايوا كدا... الحس بقا وريحني.. اااااااااااااااااااه... اوووف.. كنت مشتاقه قوي.. اححححح. احشر لسانك يا سيدي قوي.. مالك حنين كدا..
(دخلت لساني كله و صباع كمان معاه وبدأت ابعبص فيها قوي.. و ادخل صباع تاني في كسها.. وهي صرخت جامد.. فضلت الحس شويه و ابعبص كل مكان في طيزها.. و كسها.. وفجأة الباب اتفتح.. سمر دخلت..)
سمر : صوتكم نازل لتحت... هو فيه كدا...
سعاد : يالهوي... ( وقامت تلف نفسها بالملايه)
انا : مش قلتلك صوتك هيفضحنا وسط الجيران يا بت انتي..
اسفين يا سمر صحيناكي..
سمر : لا يا بيه خد راحتك.. خدي راحت يا سعاد.. انا كنت راحه الحمام ملقتش سعاد جمبي.. سمعت الصوت قلت دا فيه حاجه.. طلعت لقيتكم بتشوفوا مزاجكم.. ليلة سعيده يا سوسو (ضحكت)
انا : طب تعالي اقعدي يا بنتي.. هاتي كأس وتعالي اقعدي معانا..
سمر : لا سعاد شكلها مكسوفه خالص.. اللي يشوفها كدا ميشوفش وهي بتصرخ وتقولي بعبص قوي.. (ضحكت)
سعاد : لامؤاخذه يا سمر.. نسيت نفسي خالص
سمر : لا يا حبيبتي.. اتدلعي و خدي مزاجك.. ولا تشغلي بالك.. الصوت مش عالي قوي.. انا سمعت من تحت على بسيط.. بس لما قربت من الاوضه سمعت صوتك.. شيلي الملايه بقا.. ودلعي نفسك يا بت.. هجيب الكأس واجي.. ولا هتضايقي يا سوسو
سعاد : لا يا حبيبتي.. انتي اختي..
و حنان سري عندها و انتي من غلاوة حنان.. ما تيجي معانا ولا ملكيش مزاج.. بعد اذن سيدي يعني..
انا : لو عايزه تيجي تيجي.. لو تعبانه يا سمر الايام جايه.. سعاد تعجبك قوي.. ايه يا سعاد.. سمر عجبتك.. ( ضحكت)
سعاد : يوه يا سيدي بتكسفني كدا.. تقول عليا ايه كدا..
انا : لما اسأل سؤال تجاوبي علطول.. عجبتك يا بت ولا ايه..
سعاد : بصراحه تعجب العفريت.. دي برنسيسه..
سمر : انت بتقول ايه يا سامر بيه.. يكش يكون اللي في بالي..
انا : اه بالظبط كدا.. اللي في بالك.. وسعاد شوفت لمعة عنيها لما انتي شفتيها عريانه.. عرفت انك دخلتي دماغها..
سمر : بقا كدا.. دا انتي طلعتي حكايه يا سوسو.. بس حظك وحش.. مليش في اللون دا... ادلعي مع البيه بقا.. هروح اجيب كأس...
خرجت سمر و انا كملت مع سعاد...
نكمل في الجزء الجاي....
Published by husala2008
1 year ago
Comments
Please or to post comments