جنس في الحي الشعبي الجزء السابع


??? الجزء السابع ???
بعد ما ريحنا بعض انا و زنوبه النوم خدنا و نمنا و نسينا نفسنا واحنا نايمين عريانين..
صحيت الصبح على خبط الباب و قدريه بتصحينا.
قدريه : قومي يا أختي انت وهي استروا نفسكم.
انا : ايه دا فيه ايه..
قدريه : صحي اختك والبسوا. الباب بيخبط.. كنتوا بتعملوا ايه يا شراميط انتوا.. (وضحكت)
قومت زنوبه و لبسنا.. قدريه فتحت الباب.. لقينا حد من القهوة بيقول فيه تليفون لينا...
نزلت اشوف مين طالبنا في التليفون.. لقيت جيجي عايزه اروح ليها.. قلتلها على الظروف و ابويا وكدا.. قالت خلاص هستناكي بكرا.. و خلصت المكالمة و انا رايحه السكن لقيت امي جايه من بداية الطريق ومعاها سيد اخويا و جوز خالتي.. قابلتهم و سلمت على امي وسيد.. وجوز خالتي روح علشان تعبان من السفر طول الليل..
طلعنا فوق.. واخواتي سلموا عليهم..
امي : بصوا يا عيال.. دلوقتي ابوكم مات.. و ابوكم كان بيسرح وبيجيب قرش يسند المصاريف.. احنا كان المفروض نرفع قضيه بس صاحب العربيه قال نحل الموضوع ودي و ادفع التعويض علشان الراجل ما بروحش السجن و ممكن منخدش التعويض.. انا وافقت. وقلت احسن ما نلف في المحاكم.. الراجل دفع مبلغ حلو.. شوفوا انتوا عايزين تعملوا فيه ايه.. ناخد شقه إيجار طويل و نفرش براحتنا و لا يا سيد نسيب الفلوس نبقا نجهز بيها اخواتك.. اللي انتوا عايزينه نعمله..
انا : اللي انتي شيفاه صح يا أمه اعمليه.. هو احنا هنعرف قدك
زنوبه : لا كل واحد ياخد نصيبه. انا مش عايزه اتجوز..
قدريه : اللي تشوفيه يا امه
سيد : اخواتي بتجهزوا بالفلوس وانا اعمل ايه.. حقي فين. لا كل واحد ياخد حقه..
امي : يعني انت و زنوبه عايزين حقكم... حلو قوي. بس بعد كدا كل حاجه بالحساب.. اكل وشرب و إيجار.. و انتي يا نوسه و قدريه هشيل فلوسكم معايا في البوسته..
قسمنا الفلوس.. زنوبه اخدت فلوسها و سيد اخد فلوسه..
عدي اليوم وصحينا تاني يوم امي نزلت و قدريه نزلت و زنوبه نزلت وفضل سيد.. وانا قمت اروق المطرح.. صحيت سيد يفطر و يروح المغسله لشغله... قالي مش رايح.. وانا بصحيه اتقلب لقيت زبه واقف.. الواد زبه طويل.. و واقف زي الحديده.. حسيت كسي بياكل فيا... بصيت على الباب لقيته مقفول.. نزلت لتحت عند فرشته على ركبتي.. رفعت الجلابية بتاعته وانا بتابع وشه. اشوفه صحي ولا ايه.. لقيته مش لابس لباس. بيوضه ظاهره رفعت الجلابية شويه وشفت زبه. قمحي طويل وعروقه ظاهره فيه.... مش قادرة امسك نفسي.. لو صحي هعمل ايه.. قعدت افكر اوقعه ازاي.. الطريقه.. عقلي وقف عن التفكير.. بس انا جسمي بياكل فيا.. ياريت مكنتش عرفت حاجه عن الجنس. بداية الجنس فيها الشهوة عاليه قوي..
قلت لنفسي اصبر لغاية ما افكر في طريقه.. بس انا تعبانه دلوقتي اعمل ايه.. فكرت في سمير.. طلعت ادور عليه قدام السكن وفوق السطح مش موجود.. فكرت في حازم بس اكيد في المدرسه.. رجلي سحبتني في طريق مدام جيجي.. ركبت و وصلت لأول شارع العمارة.. لقيت الراجل البواب قاعد .. فكرت فيه بس خفت ليفتحني.. سلمت عليه
انا : هو مدام جيجي فوق يا عم سعد
سعد : ايوا يا لهطة القشطه.. ولو مش موجوده نوجدها لجل عيونك يا قمر
انا : تسلم عيونك يا عم سعد. ايه الكلام الحلو دا كله.
سعد : الحلو للحلو يا وردة مفتحه.
انا : يسلملي لسانك يا عم سعد.. اروح انا بقا علشان اشوف المدام
سعد : استنى يا قشطه اركبك الاسانسير..
انا : لا يا خويا انا بخاف من البتاع دا..
سعد : متخافيش يا قمر الليالي.. هركب معاكي..
انا : ماشي يا عم سعد..
مشيت قدامه ادلع واهز جسمي وهو ماشي ورايا فاتح بوقه.. وصلنا للباب جه لزق فيا بحجة انه بيفتح الباب حسيت بزبه واقف... الاسانسير كان فوق و هو طلبه.
انا : ايه يا عم سعد.. هو هيتاخر. ( وضحكت)
سعد : لا نازل اهو يا بدر البدور.. ما تيجي نطلع فوق السطح نقعد شويه عقبال ما ست جيجي تصحى من النوم. انت جايه بدري قوي..
انا : لا يا اخويا.. انت مفكرني عبيطه.. دا احنا لسه هنا ولازق فيا..
سعد : يا بت متخافيش.. هديلك اتنين جنيه حته واحده و نقعد عشر دقايق..
انا : وجاي على نفسك ليه. اتنين جنيه مره واحده..
سعد : انتي عايزه كام يا بدر البدور
انا : لا يا عم انا مليش في الكلام البطال دا
سعد : بطال ايه.. احنا هنقعد بس مع بعض وننزل..
انا : خلاص هاخد خمسه جنيه
سعد : يالهوي.. خمسه جنيه حتة واحده.. ليه.. دا احنا هنقعد زي ما احنا كدا..
انا : خمسة جنيه و مش هخليك تندم..
سعد : صحيح يا بت..
انا : هتشوف بعينك..
سعد : خلاص اتفقنا.. تاخدي مني الفلوس واحنا نازلين
انا : لا يا اخويا. تكونش مفكرني عيلة صغيره تضحك عليا بالكلام.. الفلوس الأول..
سعد : ماشي يا قشطه.. خدي يا بت. لسه واخدها من شقه شهريه.
انا : ما عندك شقق بالكوم يا عم سعد.. فك عن نفسك.
نزل الاسانسير و دخلت ودخل و رايا.. قفل الباب و لزق فيا من ورا ولف ايده على صدري..
سعد : يخرب بيت صدرك يا بت. دا صدر مره مش بنت بنوت..
انا : ما تهدي يا خويا بدل ما حد يشوفنا في اي دور.. أصبر.. و امسك الخشب كدا وانت بتتكلم..
سعد : مش قادر يا بت. جسمك ملبن وانا متجوز عقربه..
بدأ يمسك صدري جامد.. ايده ناشفه. زبه داخل بين طيزي من فوق الجلابية...
انا : براحه يا خويا لتعورني. انت شادد حيلك عليا ليه..
سعد : هموت يا بت دا انت ملبن قوي..
وصلنا لآخر دور.. طلعنا السلم لفوق السطح. ودخلني اوضه فيها مرتبه على الأرض.. قفل الباب و ولع النور..
انا : الاتفاق نور يا عم سعيد.. انا بنت بنوت.. ملكش عندي اكتر من كدا.. هريحك بس مش هتدخل البتاع دا.. هو واقف كدا ليه ورافع الجلابية. (وضحكت)
سعد : يا بت هو انا مجنون علشان ادخل في كسك.. وريني يا بت القشطه دي..
قرب مني يمسكني ادلعت عليه وجريت على المرتبه و اترميت عليها.. شديت الجلابية عن رجلي.. فتح بوقه و يبلع ريقه
انا : كدا حلو يا عم سعد. كفايه عليك كدا....
قلع الجلابية زي المجنون. جسمه اسمر معضل مشعر. نزل اللباس و الصديري وبقا ملط ونزل على المرتبه ومسك رجلي و قعد يحسس عليها ويرفع الجلابية بتاعتي ونزل لحس في رجلي و فخدي و ايده دخلت للكلوت عند كسي.. قعد يدعك و هو بيبوس فخادي.. رفع الجلابية على بطني و بدا يقلعني الكلوت.. اول ما شاف كسي اتجنن..
: رفع ضهري و قلعني الجلابية خالص اول ماشاف بزازي الكبيره المشدوده انجن و نزل يعصر فيهم كأنه اول مره يشوف نتايه قدامه.. و نزل بوشه يلحس ويمص بعنف
انا : ااااه براحه يا راجل.. انت ماسك جاموسه تحت ايدك.. خلي عندك نظر.. براحه عليا.... اااه اوووف ايوا كدا خليك حنين..
سعد : مش مروقه حالك ليه يا قشطه. اشحال ما امك نتافه..
انا : يا راجل بقولك بنت بنوت ودا سلو بلدنا. لو مش عاجبك. كل حي يروح لحاله..
سعد : دا انتي تعجبي الجن يا بت.. انا بس استغربت.. بس فهمت دلوقتي..
قعد يبدل على بزازي و يشفط الحلمات بالبز.. اول مره حد يمص ليا بالشكل دا. شكله محروم.. ونزل على بطني و قرب من كسي وبدأ يدعك بصوابعه..
انا : بتعرف تلحس يا راجل ولا مجربتش..
سعد : اتفرجت عليه في الصور مع واحد بلدياتي جاي من العراق.. بس مجربتش.. هي مراتي دي مره اصلا.
انا : طب يلا جرب..
سعد : طب قومي اشطفي كسك من الكوز دا..
قمت قعدت كأني في دورة مايه و مسكت الكوز كأني بشطف كسي بعد ما افك زنقتي و امسك شفايفي و ابص عليه و هو قاعد يدعك في زبه.. زبه اسمر و رفيع ومش طويل. راسه حمرا تخينه شويه..
سعد : يلا يا بت كفايه..
انا : ينيلك انت مستعجل ليه..
قمت و لفيت واديته طيزي وهو هيتجنن.. رحت اتدلع وانا ماشيه.. قام شادد ايدي و رماني على المرتبه و فتح رجلي و نزل زي المحنون يلحس..
انا : آآآآآآه اوووف.. براحه يا راجل هتعور كسي.. اووووووف اخخخخ.. لا متدخلش لسانك.. اوعي.. الحس من برا.. ايوا كدا..
آآآآآآه كمان.. الحس اااااه..
سعد : عايزك تمصي زبي.. قلتي ايه..
انا : وماله يا خويا. انت دافع فلوس و انا وعدتك و لازم اوفي. قوم اشطف زبك..
قام غسل زبه.. وجه نام على ضهره.. مسكت زبه ادعك فيه.. وهو مغمض عينه.. و نزلت بلساني الحس زبه وراسه و بدأت ادخله في بوقي واحده واحده.. راس زبه حلوه و ناعمه و زبه مش كبير.. بدأت الحس وادعك بيوضه و هو هيتجنن و صوته بيزيد..
سعد : كفايه انا هجيب لبنى يا بت..
انا : خلاص اهو.. عايز ايه تاني قبل ما تجيب لبنك..
سعد : احك في طيزك وانتي نايمه على بطنك. و لغايه ما انزل لبنى..
انا : انت علشان جدع معايا.. هخليك تنيكني في طيزي.. ايه رايك..
سعد : معقول.. هتستحملي يا بت الخلفاوي
انا : ما انت هتنيك براحه....
سعد : طب لفي واديني طيزك يا بت..
انا : بس براحه.. و تف علي خرمي الأول او الحس و بعبص.. بتعرف ولا بلاش..
سعد : الا بعرف.. طبعا بعرف. دا انا ياما نكت خولات.. اعمل ايه. غصب عني.. متجوز دكر
فلقست طيزي و بدا يتف ويلعب بصوابعه و يدخل صباع و يبعبص فيا.. ويدخل التاني.. صباعين في طيزي..
انا : آآآآآآه كفايه يلا دخل زبك..
قام يدخل زبه.. راسه كبيره.. بدأ يضغط قوي.. الدخول صعب لكن لذيذ. دخل راسه و خرمي على اخره.. بدأ يدخل زبه واحده واحده..
انا : اووووووف يخرب بيتك زبك سخن قوي اوووف على كدا. ااااه براحة بقا دخل براحه.. اااااااااااااااااااه نيك بقا على مهلك.. اووووووف..
سعد : اااه يا بت.. طيزك حلوه.. انتي كنتي فين من زمان انا زبي موقفش كدا من زمان.. ااااه طيزك ملبن يابت.. احوووو ياولاد..
انا : اااه زبك ناشف قوي.. ارزع براحه بت راجل.. اووووووف ايوا كدا.. ااااه اوووف.. ادعك في كسي من تحت.. ايوا كدا ادعك جامد..
سعد : كسك شهد يا بت لولا انك عزرا كنت غرقت كسك لبن.. اووووووف على طيزك..
نيمني على بطني و نام فوقي وزبه في طيزي و مسك صدري من تحت وبدأ ينيك قوي.. قرب ينزل لبنه..
انا : اوووف براحه يا راجل على بزازي.. انت اول مره تمسك صدر. براحه اااااه.. اااااه.. شكلك هتنزل اووووووف..
سعد : اه يا متناكة مش قادر املك نفسي.. اااااااااااااااااااه هجيب يا بت انزلهم فين
انا : اخخخخ برا طيزي اوعي تنزل جوا..
سعد : هطلع اهو.. اااااااااااااااااااه ااااه احح
انا : يخرب بيتك ااااه غرقت طيزي.. كل دا لبن.. امسح بقا علشان انزل لستي جيجي بدل ما تشم الريحه..
مسك اللباس بتاعه يمسح بيه و قمت شطفت طيزي و كملت مسح و نزلنا.. وقف الاسانسير عند شقة جيجي و نزل
مسكت الخمسه جنيه و حطيتها في جيبي و فرحت.. بس انا لسه هايجه الخول نزل بسرعة.. طيزي حاسه اني عايزه اعمل حمام..
ضربت الجرس و استنيت حد يرد.. ضربت تاني..
فتحت جيجي و شكلها كانت متسربعه و عرقانه.. لابسه الروب وشكله من غير حاجه تحته.
جيجي : ازيك يا نوسه ادخلي.. ايه اللي جابك مش قلتي مش جايه..
انا : لو مش فاضيه اجيلك يوم تاني
جيجي : لا تعالي دا انتي جيتي في وقتك..
دخلت وهي قفلت الباب و دخلت ورايا..
انا : عايزه تعملي ايه يا ستي
جيجي : لا تعملي ايه.. تعالي معايا الأول..
شدتني في أيدي على اوضه النوم.. وانا داخله سامعه أصوات آهات و أصوات غريبه.. دخلت وراها لقيت التلفزيون شغال و الصدمه بقا.. لقيت ناس عريانه علل التلفزيون.. اتسمرت مكاني.. هو دا السكس اللي زنوبه قالت عليه.. فتحت بوقي و بتفرج.. فوقت على صوت ستي جيجي وهي بتنده عليا.. ببص لقيتها نايمه على السرير. فاتحه الروب و ملط قدامي.. اتصدمت اكتر..
جيجي : تعالي يا بت هنا اتفرجي جمبي.. مش قلتلك هدلعك
انا : ايه دا يا ستي.. مين دول..
جيجي : دا الفديو يا بت.. ودا سكس.. اول مره تشوفيه..
انا : اه اول مره.. دول عريانين خالص..
جيجي تعالي بقا اتفرجي
رحت على طرف السرير.. وقعدت تحت رجلها..
جيجي : تعال يا بت اطلعي جمبي هنا..
انا : ميصحش يا ستي..
جيجي : اسمعي الكلام..
طلعت نمت جمبها على السرير و قعدت اتفرج.. نزلت غيرت الشريط.. اللي كان فيه اتنين رجاله مع واحده واحد راكب فوقها و التاني بتمص له.. شغلت الشريط.. اتصدمت.. اتنين ستات مع بعض.. واحده نازله لحس في كس التانيه
رجعت و قفت جمب السرير. وخلعت الروب و بقت عريانه خالص.. و نامت جمبي..
جيجي : ايه رايك يا بت يا نوسه.
انا : ستات مع بعض ازاي يا ستي..
جيجي: عادي يا بت.. برا كدا و هنا برضو..
انا عملت عبيطه..
انا : معقول هنا فيه الكلام ده.
جيجي : اه موجود كل حاجه.. ايه رايك..
انا : حلوين يا ستي.. الناس بتوع برا دول حلوين قوي..
جيجي : يعني لو قدامك واحده تحبي تعملي معاها كدا.
انا : انا معرفش اعمل الحاجات دي..
جيجي : تتعلمي هي محتاجه مدرسه.. تقلدي بس..
انا : معرفش هعرف ولا ايه..
جيجي : طب يلا علشان تساعديني في الحمام زي المره اللي فاتت..
انا : حاضر يا ستي..
سبقتها على الحمام وجهزت كل حاجه.. لاقيتها داخله عريانه و معاها فوطه كبيره.. و بتقفل الحمام من جوا.. داخله عريانه و صدرها الكبير سابق خطوتها و كسها مدفون وسط فخادها. لفت وحطت الفوطه و ظهرت أضخم طيز شفتها في حياتي نفسي ادفن وشي بين الطيز دي.. يا ترى هيحصل ولا توقعي مش صح.. قربت مني وعنيها مركزه في عيني كأنها بتشوف الإعجاب موجود ولا ايه وانا عيوني فضحتني.. ابتسمت وانا ببص على جسمها..
جيجي : تقلعي هدومك احسن و تاخدي الحمام معايا بدل ما هدومك تتبل مايه.. و متخافيش أحنا لوحدنا احمد سافر من امبارح الصبح....
انا : ميصحش يا ستي.. هو العين تعلي على الحاجب..
جيجي : اسمعي الكلام.. مش عايزه اقعد اقولك الكلمه دي تاني..
انا : مكسوفه يا ستي..
جيجي : خلاص اطلعي برا و اقفلي و روحي بيتكم.. ومش عايزه اشوفك تاني..
انا : لا يا ستي. حقك عليا.. دا انا خدامتك و تحت رجليكي.. انا بس مكسوفه ان مش مروقه حالي..
جيجي : طب انا كمان اهو مش مروقه و مستنيه امك. وبعدين انا مش مكسوفه و المره اللي فاتت كنت اكتر من كدا.. استني انا هقلعك انا
قربت مني و بدأت تقلعني الجلابية و انا مكسوفه و وشي في الأرض.. و جايه تنزل الكلوت مسكت ايدها.. فتحت عنيها ليا بغضب.. سبت ايدي.. وهي عنيها منزلتش من على صدري..
نزلت الكلوت بتاعي و شدت شعر كسي..
جيجي : باب النجار مخلع..
انا : اعمل ايه في امي بقا.. قلتلها.. قالت مفيش نتف للبنات قبل الجواز
جيجي : وانتي مكسوفه ليه يا بت.. ما حلو اهو. تعرفي لولا جوزي مش هشيله.. والمره اللي فاتت ما انتي شفتي.. كان شعر جسمي عامل ازاي.. بس ايه يا بت صدرك احمر كدا ليه.. انتي حد ضاربك عليه.. صدرك حلو يا مضروبه و مشدود شده نار..
انا : هو فيه زي حلاوتك يا ستي.. احنا نروح فين بس جمب حلاوتك..
جيجي : يعني جسمي عجبك يا بت.
انا : طبعا ياستي دا يعجب الجن.. يلا بقا علشان الحمام.
مسكت ايدها ودخلت معاها البانيو و انا فرحانه. اول مره ادخل.. جيت اجيب الليفه و الشامبو. الليفه وقعت في المايه.. نزلت اوطى اجيبها لقيتها حطت ايدها على ضهري.. وانا موطيه..
جيجي : طيزك صغيره بس حلوه يا بت. مدوره و مرفوعه..
انا : انتي الاحلى يا ستي.. هو فيه زي جسمك.
جيجي : كلامك سكر يا بت انا شكلي هحبك.. ولو سمعتي الكلام هبسطك خااص و هيبقا سري معاكي.. ايه رايك..
انا : انا مليش رأي يا ستي. انا خدامتك وتحت رجليكي.. اللي تؤمري بيه انفذه
جيجي : شاطره يا بت.. يلا بقا وريني ايدك الحلوه دي و ادعكي جسمي.. الجو حر و عرقت وانا بتفرج على الفديو.. عجبك
انا : دا عالم تاني يا ستي.. احنا فين وهما فين.. بس حلوين قوي..
جيجي : طب يلا وريني شطارتك.
رغيت الصابون على الليفه الناعمه.. و هي رفعت دراعتها و بدأت اغسل تحت باطها.. الشعر بدأ يظهر فيه.. بدأت ادعك الباط التاني و عنيها مركزه على بزازي.. بدأت ادعك دراعتها الطريه المليانه.. وابص في عنيها بشوف شهوة ناحيتي و عينها على كسي.. مسكت ايدي و حطيتها على صدرها الكبير. فهمت.. بدأت ادعك فيه وارفع بأيد و اغسل تحته واغسل بين البزاز و اغسل البزاز من الجنب.. مسكت ايدي و حطيتها على الحلمات.. عملت ان الليفه وقعت علشان المس الحلمات الكبيره الواقفه دي... نزلت اعمل اني هجيب الليفه..
جيجي : سيبك منها الوقتي يا نوسه.. ادعكي بايدك..
ما صدقت.. قعدت ادعك في صدرها و الحلمات.. مسكت ايدي التانيه و حطيتها على البز التاني.. و خدتني و نزلت قعدت في المايه.. و فتحت رجليها وانا قعدت بين رجليها و بدأت أدعك بأيدي الاتنين.. غمضت عنيها و رفعت دراعاتها لورا..
جيجي : ايوا كدا يا نوسه ادعكي حلو.. ااااه ايوا.. ايدك حلوه يابت..
بدأت تهيج و حطت ايدها على كسها وبدأت تدعك و انا بعصر بزازها اكتر.... بدأ صوتها يكون أعلى نسيت نفسها مسكت ايدي و نزلتها على بطنها و نزلت لتحت.. وصلت ايدي لكسها..
جيجي : نضفي هنا يا بت.. ادعكي جامد.. ااااااه ادعكي قوي.. اغسلي كويس.. اووووووف..
مدت ايدها لصدري ارتعش جسمي و عملت مخضوضه.. فتحت عنيها وبصوت عالي..
جيجي: فيه ايه يا بت ما تفهمي بقا..
انا : افهم ايه يا ستي..
مسكت صدري تاني وشدتني عليها وشها في وسط صدري.. بدأت تدعك فيه جامد. بعنف و ايدها من تحت دخلت بين رجليا وبدأت تدعك في كسي.. وانا تعبت من حركات ايديها على كسي.. بتعصر زنبوري بين صوابعها
جيجي : فهمتي يا بت ولا هتستعبطي..
انا : اااه فهمت يا ستي.. اااه براحه..
جيجي : هيجانه يا بت.. انتي مفكره اني مش عارفه انك جايه علشان اللي حصل المره اللي فاتت..
انا : اللي تشوفيه يا ستي..
جيجي : صح يا بت ولا لأ.. و المره اللي فاتت وقعتي الليفه بمزاجك.. قولي
انا : انا اسفه يا ستي.. صح
جيجي : طب قومي ورايا يا متناكة على الاوضه..
انا : امرك يا ستي..
كلامها خوفني مع طريقتها.. يا ترى هتعمل معايا ايه.. اتضايقت اني عملت كدا ولا عايزه..
شدتني من شعر كسي وراها وانا هموت من الوجع.. بس طيزها قدامي مش معقوله من حلاوتها نفسي ادفن وشي بينها..
دخلنا الاوضه و رمتني على السرير.. وشغلت الفديو على واحده ست مع بنت صغيره.. و الست واقفه و البنت تحت رجلها زي الكلبه بتلحس رجلها و كل ما تقرب من كس الست تضربها برجلها.. و جت نامت جمبي و حست بخوفي منها.. خدتني في حضنها
جيجي : انتي خايفه مني يا نوسه..
انا : ابدا يا ستي بس خايفه لتكوني زعلتي مني..
جيجي : ابدا يا نوسه.. تعرفي لولا احمد كان هنا.. كنت كملت معاكي في الحمام.. و ياريتني كملت بلا خيبه..
انا : يعني مش متضايقه يا ستي..
جيجي : لا وعايزه تجيلي علطول.. انا ارتحت ليكي.. و هدلعك بس لو طلعتي شاطره..
انا : تؤمري يا ستي وانا انفذ..
جيجي : لا انا هعملك..
و رجعت ضهري لورا و ركبت فوقي و نزلت بصدرها على صدري تدعك بزازي في بزازها.. وانا عيني على بزازها الكبيره.. بدأت احرك ايدي على صدرها و امسك صدري و احك معاها.. طلعت بز ناحية وشي و و انا فتحت بوقي وهي دخلت بزها فيه.. بدأت امص و أشد الحلمة في بوقي و هي تدعك في بزازي.. حطت البز التاني و قعدت امص والحس فيه وهي هاجت على الآخر....
جيجي : مصي يا بت قوي.. اااااه هموت يا نوسه.. مصي بزازي.. اووووووف.. بزازك حلوه يا بت.... اااااااااااااااااااه
شالت بزازها و نزلت تمص شفايفي و تبوس و ايدها على كسي تدعك فيه.. نزلت على بزازي تمص وتلحس فيهم و تعض الحلمات..
انا : ااااه ااااه عجبوكي يا ستي.. اووووووف..
جيجي : اه يا هايجه.. مالك يا بت احنا لسه في البدايه.
انا : مش قادره.. تعبانه خالص.. ااااه اووووووف
جيجي : طب اهدي.. قومي خدي دورك معايا. نفسك في ايه الأول..
انا : اللي تشوفيه يا ستي ( وضحكتك)
جيجي : قولي يا بت متتكسفيش..
انا : بصراحة يا ستي. جسمك من ورا حلو قوي..
جيجي : عارفه يا مضروبه. كله بيقول كدا.. عجباكي قوي..
انا : قوي يا ستي.. من اول مره شوفتك..
جيجي : هلف ليكي و وريني شطارتك..
لفت طيزها ليا و فلقست و لما طيزها انفتحت قدامي بقت اكبر و أعلى.. عريضه و كبيره و مدوره.. بدأت احسس عليها
وادعك فيها قوي وهي تئن.. بدأت ابوس فيها و اطلع لساني والحس كل فردة لوحدها و وصلت لآخر ضهرها ونزلت بلساني بين فلقتين طيزها واحده واحده وهي تصرخ.. وصلت الخرم و بدأت ابوس فيه احمر زي الورد وباين انه اتناك قبل كدا. بدأت اطلع لساني والفه حوالين الخرم وهي تصرخ اكتر... بدأت الحس الخرم وادخل لساني جوا.. وهي تشد اطيازها و تفتحهم و انا ادخل لساني..
جيجي : آآآآآآه يخرب عقلك.. انتي مش اول مره يا بت تعملي كدا.. دخلي لسانك قوي ولينا كلام بعدين.. اووووووف الحسي طيزي يا بت.. اسرع يا شرموطه.. دا انتي طلعتي حكايه.. ااااااه طلعي لسانك وحطي صباعك و الحسي كس ستك يا بت يلا..
طلعت لساني ودخلت صباعي دخل بسهوله.. و بدأت الحس كسها اللي غرقان و مبطرخ زي ما بيقولوا. بدأت ادخل لساني بين شفايف كسها وهي ترجع بطيزها.. فهمت انها عايزه ادخل لساني.. بدأت ادخل لساني جوا كسها وسط عسل كسها..
جيجي : آآآآآآه هموت منك يا نوسه يخرب عقلك.. موقفه بعبصه ليه يا بت.. بعبصي طيزي.. اااااااااااااااااااه ايوا كدا.. انا محرومه.. ااااح ااااح ااااح. اووووووف كفايه.. وتعالي لفي يا متناكة..
انا: امرك يا ستي..
لفيت طيزي ليها وهي قعدت ورايا..
جيجي : شعر طيزك حلو يا بت زي امك.. بت.. خرمك دا مش طبيعي.. انتي خدتي من ورا..
انا : لا يا ستي هو كدا..
جيجي : برضو بتكذب على ستك يا وسخه..
انا : اسفه يا ستي.. مستكفنيش..
جيجي : ماشي.. دلوقتي نعرف كل حاجه..
بدأت تضرب طيزي بكف ايدها على خفيف و نزلت بوشها بين طيزي و اول مره احس باللحس بالطريقه دي.. بتلعب لسانها بسرعه كبيره قوي.. و تدخل لسانها بشكل غريب.. بدأت تدعك في كسي ببطن ايدها و لسانها بيغوص جوا طيزي.. دخلت صوابع جوا طيزي.. وبدأت تلحس وتشد شعر كسي بشفايفها.
انا: آآآآآآه براحه يا ستي انا بجيب بسرعة.. اووووووف ياا لهوي.. كمان يا ستي.. اااااااااااااااااااه اااااه اااااه هجيب هجيب.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه..
نزلت و تعبت و اترميت على بطني وهي طلعت حطت كسها على طيزي و بدأت تدعك فيه. كأنها بتنيك طيزي..
جيجي : اوووف.. لحمك حلو يا بت على كسي.. اووووووف اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اهم اهم اهم احااااااااااا آآآآآآه
نزلت و نامت جمبي على السرير...
نكمل الجزء الجاي...
Gepubliceerd door dasani454
3 jaar geleden
Reacties
Gelieve of om commentaar te geven.